Ze wacht gewoon op mijn advies. Dat is best logisch, hoorquote:
pak een pilsjequote:Op zondag 24 april 2011 11:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Samzz, jij wijze vrouw!
Zal ik een pilsje pakken of niet?
Ben jij zo slim dan?quote:Op zondag 24 april 2011 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze wacht gewoon op mijn advies. Dat is best logisch, hoor
lag toenstraks in mn nest, maar zat een irritante vlieg op mijn slaapkamer die hele tijd als ik net lekker lag boven mn hoofd ging vliegen, en elke keer als ik opstond was ik dat rotbeest kwijt. uiteindelijk naar ruim een uur zag ik hem ergens landen, ik stil op hem afgeslopen en BAM! dood gewoon!quote:Op zondag 24 april 2011 11:40 schreef 129383 het volgende:
Fanta moest je niet pitten?
of slaap je alleen als je dood bent ?
JIj heet geen samzzquote:
Ja maar dat snapt iemand met de nick onlogisch niet natuurlijkquote:Op zondag 24 april 2011 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze wacht gewoon op mijn advies. Dat is best logisch, hoor
Hi-la-rischquote:Op zondag 24 april 2011 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JIj heet geen samzz
[..]
Ja maar dat snapt iemand met de nick onlogisch niet natuurlijk
Kusje dan maar?quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 11:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt Sheldon als sig.
How interesting!
Klaarmaken voor wat? Paasontbijt?quote:Op zondag 24 april 2011 11:46 schreef Samzz het volgende:
Ik moet me aankleden en klaarmaken, maar het lukt niet
hihi klaarmakenquote:Op zondag 24 april 2011 11:46 schreef Samzz het volgende:
Ik moet me aankleden en klaarmaken, maar het lukt niet
quote:
Blij dat ik geen verplichtingen heb vandaag en gewoon de hele dag lui in mn tuin kan hangenquote:
Dan is mijn keuze voor een jurkje de juiste geweestquote:
lang leve de lol ... todat de kater komtquote:Op zondag 24 april 2011 11:52 schreef _Fanta het volgende:
ik ga vanmiddag naar mn neef, njah zal wel vanavond worden, zometeen toch maar ff nog dutje doen. hij heeft zwembad opstaan, flink wa kratten bier ingeslagen. en wa drankjes voor de vrouwtjes, niet iedereen uit onze groep drinkt bier namelijk. zal wel welweer gekkehuis worden. achjah zolang je maar lol hebt toch?
da's wel een nadeel van zuipen iddquote:Op zondag 24 april 2011 11:53 schreef 129383 het volgende:
[..]
lang leve de lol ... todat de kater komt
Jaquote:Op zondag 24 april 2011 11:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Puik plan.
Zijn er al foto's van je balkon + bier + bikini?
Ik zou je mankini aandoen als ik jou wasquote:Op zondag 24 april 2011 11:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ja hier ook al.
Is het raar om in mijn zwemstring achter de bar te gaan staan?
Maar ik heb heul je nummer nietquote:
quote:Op zondag 24 april 2011 11:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou je mankini aandoen als ik jou was
GEIL zegquote:Op zondag 24 april 2011 11:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou je mankini aandoen als ik jou was
Die wordt om de 3 nummers omgeroepenquote:
Moedquote:Op zondag 24 april 2011 11:57 schreef _Fanta het volgende:
maargoed, ik ga nog ff op de bank liggen, hopelijk val ik zo in slaap zodat ik vanavond er weer met frisse moet tegenaan kan. byebye all!
Ik stuur je wel even een pmquote:
Wie is snicker?quote:
Awwquote:
Vond je het geen leuke foto dan?quote:Op zondag 24 april 2011 12:03 schreef Royco1 het volgende:
Die stuurt ze alleen om in te wrijven dat ze aan het bier zit als jij dat niet kan
[..]
kom maar langsquote:Op zondag 24 april 2011 12:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Is er iemand die mijn rug wil komenb insmeren?
Je zit toch met je tieten in de zon? Kun je beter vragen of mensen díe komen insmeren.quote:Op zondag 24 april 2011 12:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Is er iemand die mijn rug wil komenb insmeren?
Ik ga al bij Onlogisch in de tuin zittenquote:
HELDquote:
Die heb ik zelf al ingesmeerdquote:Op zondag 24 april 2011 12:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je zit toch met je tieten in de zon? Kun je beter vragen of mensen díe komen insmeren.
Ik heb koelding onder mn laptop, die maakt overuren nuquote:Op zondag 24 april 2011 12:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zie ook niets en mn laptop wordt fucking warm
Willen we het wel weten?quote:Op zondag 24 april 2011 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb koelding onder mn laptop, die maakt overuren nu![]()
Maar niemand die wil weten waarom ik bloed heb?
gewoon Onz radio draaien op smartphone via wifi!quote:Op zondag 24 april 2011 12:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zie ook niets en mn laptop wordt fucking warm
quote:Op zondag 24 april 2011 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is heiligschennisquote:
Je bent je tampon vergeten?quote:Op zondag 24 april 2011 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb zo'n handige stoel met een gat in de leuning voor je bierquote:
quote:Op zondag 24 april 2011 12:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb zo'n handige stoel met een gat in de leuning voor je bier![]()
Dat gat is dus kapot kwam ik net achter dus flikkert zo mn volle fles HJ op de grond, kapot en ik ga gewoon omdat het kan in een stuk glas staan
Hallo en mijn voet en bloed en pijn dan?quote:
Hoe kun je dat nou doen.. Hoe kun je in GODSNAAM een flesje bier KAPOT laten vallen, en alle inhoud over je balkon verspillen.. Je CONTROLEERT toch eerst de plek waar je hem wil neerzetten stomme koe!quote:Op zondag 24 april 2011 12:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb zo'n handige stoel met een gat in de leuning voor je bier![]()
Dat gat is dus kapot kwam ik net achter dus flikkert zo mn volle fles HJ op de grond, kapot en ik ga gewoon omdat het kan in een stuk glas staan
we hebben het over bier jaquote:Op zondag 24 april 2011 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hallo en mijn voet en bloed en pijn dan?
Ja mn vorige biertje ging wel goed, hij is gewoon open gescheurd SORRY HOOR!quote:Op zondag 24 april 2011 12:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou doen.. Hoe kun je in GODSNAAM een flesje bier KAPOT laten vallen, en alle inhoud over je balkon verspillen.. Je CONTROLEERT toch eerst de plek waar je hem wil neerzetten stomme koe!![]()
![]()
Maar ik ben onmisbaar voor de radioquote:Op zondag 24 april 2011 12:26 schreef 129383 het volgende:
[..]
we hebben het over bier ja
BIER dat heeft hoge prioriteit
ik moest eerst even over de ergste schok heen zijn.quote:Op zondag 24 april 2011 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hallo en mijn voet en bloed en pijn dan?
NEEquote:
Hoeft niet hoorquote:Op zondag 24 april 2011 12:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik moest eerst even over de ergste schok heen zijn.
Hoe gaat het met je voetje? Wil je er eenop?
Promoten dat nummer!!quote:Op zondag 24 april 2011 12:39 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga het nummer van patje draaien, gewoon omdat het kan.
Maar goed dat ik niet in de buurt woon en zo moet werken, anders had je nog een pak rammel gekregen ook!quote:Op zondag 24 april 2011 12:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja mn vorige biertje ging wel goed, hij is gewoon open gescheurd SORRY HOOR!
stuur eens doorquote:Op zondag 24 april 2011 12:39 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga het nummer van patje draaien, gewoon omdat het kan.
Bier mishandelingquote:Op zondag 24 april 2011 12:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar goed dat ik niet in de buurt woon en zo moet werken, anders had je nog een pak rammel gekregen ook!
SUMMERquote:
Van jou?quote:Op zondag 24 april 2011 12:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar goed dat ik niet in de buurt woon en zo moet werken, anders had je nog een pak rammel gekregen ook!
quote:Op zondag 24 april 2011 12:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Van jou?
Lieverd als ik mn hand tegen je voorhoofd hou dan kan je niks meer omdat je zo klein bent![]()
Deed ik bij mn zoon ook altijd
Laten we dat maar niet doen!quote:Op zondag 24 april 2011 12:41 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Foto plaatsen dan, kunnen wij even kijken
In het kort :quote:Op zondag 24 april 2011 12:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
SUMMER
[..]
Van jou?
Lieverd als ik mn hand tegen je voorhoofd hou dan kan je niks meer omdat je zo klein bent![]()
Deed ik bij mn zoon ook altijd
Zijn we samen witquote:Op zondag 24 april 2011 12:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen!
Ik ben echt zo wit
Ik zat net op het balkon, was geen succes.quote:Op zondag 24 april 2011 12:42 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Zijn we samen wit![]()
ga zo lekker op mn balkonnetje zitten
Ahhh jij ik las het net, arme voetquote:Op zondag 24 april 2011 12:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zat net op het balkon, was geen succes.
Bloed, bierverspilling, niks zien op mn laptop enz
Ja ik moest wel.quote:Op zondag 24 april 2011 12:44 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ahhh jij ik las het net, arme voet
Dierenliefdequote:Op zondag 24 april 2011 12:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik moest wel.
Mn hond ging het bier oplikken (wat lijkt ze toch op mij he, bier verspillen is not done) dus ik ging snel in de weg staan. Stap ik toch mooi in een stuk glas.
Maar liever dat dan dat zij glas op likt
Ja dat zou iedereen doen toch?quote:
Ik vind zoiets het minste dat ik kan doen voor haar.quote:
Zoonquote:
"Blijf Godverdomme van mijn bier af kut hoer!" new kidsquote:Op zondag 24 april 2011 12:47 schreef Popje-popje het volgende:
Ja ik moest wel.
Mn hond ging het bier oplikken (wat lijkt
ze toch op mij he, bier verspillen is not
done) dus ik ging snel in de weg staan.
Stap ik toch mooi in een stuk glas. Maar liever dat dan dat zij glas op likt
Dierenliefde
quote:Op zondag 24 april 2011 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind zoiets het minste dat ik kan doen voor haar.
Ze heeft mijn leven al eens gered, ze geeft me onvoorwaardelijke liefde en extreem veel aandacht.
Kan ik op zn minst mn best doen zo goed mogelijk voor haar te zorgen
quote:Op zondag 24 april 2011 12:50 schreef mr-green het volgende:
[..]Snuf
Waar ben je geweest man?
Ik heb het gruwelijk druk man, nog 4 dagen school en over 2 weken examensEn een paar dagen per week werken jwt. Bijna geen tijd voor onzin radions!
Hallonquote:
Zeker en vastquote:
Heartbeat?quote:
hahaha die van mij duurt ook zo`n 7 minquote:Op zondag 24 april 2011 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Aso van mij he een nummer van ruim 7 minuten aanvragen
2 wekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |