verek...quote:Op zondag 24 april 2011 05:41 schreef Viro het volgende:
nog 2 verzoekjes van mij na usher met more en dan duik ik mijn nest in
Ik werd het bed uitgeschopt... heb iets van 20 minuten kunnen slapenquote:
wie schopte jou het bed uit dan?quote:Op zondag 24 april 2011 06:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik werd het bed uitgeschopt... heb iets van 20 minuten kunnen slapen
heb 2 bedden geprobeerdquote:
dat zijn veel meiden in 1 huis. ben jaloers, zit ik hier beetje in mn eentjequote:Op zondag 24 april 2011 07:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb 2 bedden geprobeerd![]()
in mijn eigen 1 persoons liggen 2 meiden.. in de 2 persoons liggen 2 meiden ( waar ik uitgeschopt werd) in het andere 2 persoonsbed ligt een vriendin die me een kaakslag gaf![]()
Met zijn 6 enquote:Op zondag 24 april 2011 07:06 schreef _Fanta het volgende:
[..]
dat zijn veel meiden in 1 huis. ben jaloers, zit ik hier beetje in mn eentje
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
Stelletje stommerds die wel kunnen slapen
dunno moet je zoekenquote:Op zondag 24 april 2011 07:10 schreef _Fanta het volgende:
toen jij zo zei "met zn 6 en" moest ik aan een sketch van Hans Teeuwen denken, zal er iets van hem in draakje staan?
i'll sleep when i'm deadquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
zal wel gebeuren ja
met genoeg drank op wel.. ben nu nogal nuchter en aan de koffie.. naja nuchter nog nietquote:Op zondag 24 april 2011 07:16 schreef _Fanta het volgende:
vind je dit ook beetje gezellige muziek knetter?
is idd echt zo'n nummer wat pas mooi word met wa bier in je mikquote:Op zondag 24 april 2011 07:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
met genoeg drank op wel.. ben nu nogal nuchter en aan de koffie.. naja nuchter nog nietmaar voel me nuchter
goed verzoekje idd!quote:Op zondag 24 april 2011 07:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Caro
![]()
* Knetterkrankjorum zingt mee![]()
sorry voor de volgendequote:
als jij het mooi vind, ben ik tevredenquote:Op zondag 24 april 2011 07:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sorry voor de volgende![]()
jeugdsentiment en alles
het knopje me en dan tussen je nickname en me intypenquote:Op zondag 24 april 2011 07:24 schreef _Fanta het volgende:
hmm, hoe doe je hele zin in het rood typen?
geen idee.. gaat meer om het aantal jaren dat je op Fok! bent geloof ikquote:Op zondag 24 april 2011 07:26 schreef _Fanta het volgende:
miss word ik ooit nogwel eens een echte Fok!er, hoeveel posts moet je eigenlijk hebben om beetje bij de kern te horen?
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
Deze zong ik voor muziekles in de 1ste klas, haalde nog een 10 ook
![]()
okequote:Op zondag 24 april 2011 07:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geen idee.. gaat meer om het aantal jaren dat je op Fok! bent geloof ik
whehe poging tot was het toenquote:
zit wel een stukje tussenquote:Op zondag 24 april 2011 07:31 schreef _Fanta het volgende:
ow wacht is gewoon engels niewaar?, ik ben echt goed van de kaart geloof
lijkt me ook niet echt makkelijk om te zingen idd, maar eej een 10 is wel goed. daar kan je tenminste mee thuiskomenquote:Op zondag 24 april 2011 07:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whehe poging tot was het toen![]()
Moesten allemaal een nr zingen voor de klas toen.. en ik en mijn beste vriendin hadden deze gekozen.. was zooo zenuwachtig toen![]()
maar haalde een tien
heulemaal nietquote:Op zondag 24 april 2011 07:42 schreef _Fanta het volgende:
jij bent volgens mij best wel een gevoelig meisje ofniet?
zijn wel beetje romantische plaatjes die je zonet aanvroeg, of ben je nog beetje bezig met wakker worden?quote:
neu gewoon in een zwijmelbuiquote:Op zondag 24 april 2011 07:43 schreef _Fanta het volgende:
[..]
zijn wel beetje romantische plaatjes die je zonet aanvroeg, of ben je nog beetje bezig met wakker worden?
was ik waarschijnlijk ook als ik met 5 meiden de nacht had doorgebrachtquote:Op zondag 24 april 2011 07:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neu gewoon in een zwijmelbui
die lagen de hele nacht K.Oquote:Op zondag 24 april 2011 07:44 schreef _Fanta het volgende:
[..]
was ik waarschijnlijk ook als ik met 5 meiden de nacht had doorgebracht
oei oei, hopelijk valt de kater dan beetje mee, anders zit je zo meteen met een stel chagrijnige meiden aan het ontbijtquote:Op zondag 24 april 2011 07:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die lagen de hele nacht K.O![]()
heb ze uit de kroeg gehaald, ze zijn naar boven gegaan en heb ze nog niet weer wakker gezien
dan hebben zij een probleem.. ik heb nl nooit een kater.. en haast nooit een ochtendhumeurquote:Op zondag 24 april 2011 07:46 schreef _Fanta het volgende:
[..]
oei oei, hopelijk valt de kater dan beetje mee, anders zit je zo meteen met een stel chagrijnige meiden aan het ontbijt
vrouwen zonder ochtendhumeur! zo eentje ben ik naar op zoekquote:Op zondag 24 april 2011 07:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan hebben zij een probleem.. ik heb nl nooit een kater.. en haast nooit een ochtendhumeur![]()
deze is ook mooi
irritant is dat he als zo je nest uitgezweet wordquote:Op zondag 24 april 2011 08:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Die zon he, moet echt ophouden met mij te vroeg wakker maken..
quote:Op zondag 24 april 2011 09:02 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Goedemorgen Samzz, jij ook een vrolijke paashaas
Goedemorgen Samzz!quote:
Slapen met dit weer?quote:Op zondag 24 april 2011 09:10 schreef Samzz het volgende:
Negen uur nog maarFuck it, ik ga mooi nog even slapen, denk ik
ik denk dat ik er ook weer ff in duik, ik heb vannacht nog niet zoveel geslapen geloof ikquote:Op zondag 24 april 2011 09:10 schreef Samzz het volgende:
Negen uur nog maarFuck it, ik ga mooi nog even slapen, denk ik
Mja, ik ben in het weekend sowieso heel erg moe steeds. Dus nu kan ik slapen en dan wil ik 't ook doenquote:Op zondag 24 april 2011 09:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Slapen met dit weer?![]()
Ik ga zo meteen buiten liggen. Boekje erbij...... heerlijk!
Kan ik me voorstellen. Maar ach..... het is geen probleem al zou ik zo meteen buiten in slaap vallen.quote:Op zondag 24 april 2011 09:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik ben in het weekend sowieso heel erg moe steeds. Dus nu kan ik slapen en dan wil ik 't ook doen
laterzzquote:Op zondag 24 april 2011 09:13 schreef Samzz het volgende:
Ik ga eventjes wat tv kijken en dan val ik waarschijnlijk zo weer in slaap.
Later![]()
Misschien word je net als ik wakker gefrituurd in je bedquote:Op zondag 24 april 2011 09:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Is er iemand die weet waarom ik nu alweer wakker ben?
Goodmorning sunshinequote:Op zondag 24 april 2011 09:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Is er iemand die weet waarom ik nu alweer wakker ben?
Nee.quote:Op zondag 24 april 2011 09:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Misschien word je net als ik wakker gefrituurd in je bed
Mogguh babequote:Op zondag 24 april 2011 09:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goodmorning sunshine. Most likely dezelfde reden als dat ik al wakker ben
Nee, eigenlijk was het nu alweer te warm op mijn kamerquote:Op zondag 24 april 2011 09:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Mogguh babe![]()
Oh bij jou liep er ook een hond te ijsberen over het laminaat?
Ghehequote:Op zondag 24 april 2011 09:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk was het nu alweer te warm op mijn kamer
Lucky you, de mijne op het zuidenquote:Op zondag 24 april 2011 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe![]()
Mijn slaapkamer is op het noorden. De hele dag gaan zon daar. Lekker koel daar
Daar heb ik mn woonkamer en balkonquote:
quote:Op zondag 24 april 2011 09:32 schreef onlogisch het volgende:
Maarre Huppel, waar blijft mijn paasontbijt?
Lievquote:Op zondag 24 april 2011 09:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bon apetit!!quote:Op zondag 24 april 2011 09:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Liev
Even lekker ontbijten onder de swingende muziek van Rick Astley
Wasted gisteren?quote:Op zondag 24 april 2011 09:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bon apetit!!
Ik moet echt nog niet aan eten denken![]()
Ben wel blij dat ik geen koppijn heb
Nee toen ik naar bed ging was ik eindelijk aangeschotenquote:
Tot iemand roept dat ie wil draaien jaquote:Op zondag 24 april 2011 09:42 schreef robdriessen het volgende:
Goeiemorrege deze morrege....
Zaalich en gelukkich Paaschen.
Hele dag draakje?
Sowieso moet eerst koelkast wakker zijn. Ik ga Draak niet kickenquote:Op zondag 24 april 2011 09:43 schreef naatje_1 het volgende:
ik wil ook wel draaien, maar ik moet eerst ontbijtje doen.
Laat je het me tijdig weten?quote:Op zondag 24 april 2011 09:46 schreef naatje_1 het volgende:
Ik gok dat ik ergens 15h of 16h wel kan gaan draaien. Showdetails heb ik nog niet.
Pics!quote:Op zondag 24 april 2011 09:47 schreef robdriessen het volgende:
Ik wil misschien vandaag wel weer eens draaien. Is veel te lang geleden. Maar nu nog niet. Lig heerlijk op bed, en het enige dat ik aan heb ..... is de laptop :p
Pas op he!!quote:
Dat probleem hebben meer mensenquote:Op zondag 24 april 2011 09:55 schreef EggsTC het volgende:
Tering waarom kan ik niet gewoon verder slapen
Mag wel hoorquote:
Daar denkt onlogisch anders overquote:
Wat onlogisch is dat toch !1111!!! einz1!!!1!!quote:
Ja want sexquote:
Sulle!quote:Op zondag 24 april 2011 10:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat onlogisch is dat toch !1111!!! einz1!!!1!!
Gelukkig hoor ik die hilarische garp zelf nooit
Nee je kan er nu 3 per 15 minuten aanvragen en ik kies gewoon nummers die lang duren zodat ik kan blijven aanvragenquote:Op zondag 24 april 2011 10:09 schreef EggsTC het volgende:
Jij kan er stiekem meer tegelijk aanvragen he huppel
Topless?quote:Op zondag 24 april 2011 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga mijn roomwitte huidje even voorzien van zonneolie spray en dan ga ik met mn dikke reet in de zon zitten
Nee want ik vind mn buurman eng. Volgens mij is dat een FOK!ker, hij is iig wel net zo wanhopigquote:
Hoezo?quote:Op zondag 24 april 2011 10:13 schreef robdriessen het volgende:
- Alle FOK!kers zijn wanhopig
- Huppelmuts is een FOK!ker
Ergo: Huppelmuts is wanhopig
(geeft niet, ben ik ook)
Heb je ooit de reacties van FOK!kers gelezen in de sexy en gewaagd topics? Kom op zeg de wanhopigheid spat er vanaf. Nou zo is mn buurman ook.quote:Op zondag 24 april 2011 10:13 schreef robdriessen het volgende:
- Alle FOK!kers zijn wanhopig
- Huppelmuts is een FOK!ker
Ergo: Huppelmuts is wanhopig
(geeft niet, ben ik ook)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |