quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
_Fanta
Bericht:
Omdat Knetter zo lief is
Beetje jammer!!quote:Op zondag 24 april 2011 02:54 schreef _Fanta het volgende:
[..]
geen idee, ik heb nog niks aangevraagt vannacht..
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
_Fanta
Bericht:
Omdat Knetter zo lief is
Die hierna is voor jouquote:
waarom.. echt waarom.. als je me een plezier wou doen had je shaggy of sean paul aangevraagdquote:
slaap lekker kusjekroelquote:Op zondag 24 april 2011 03:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die hierna is voor jou![]()
Nu ben ik echt slapen
Idem. Het gaat langszaam uitsterven vannacht hier.quote:Op zondag 24 april 2011 03:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm, ik wacht nog even op mijn verzoekje en dan ook plat..
ik heb helemaal niks aangevraagdquote:Op zondag 24 april 2011 03:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom.. echt waarom.. als je me een plezier wou doen had je shaggy of sean paul aangevraagd
Maak je niet zo druk man, het is geen misdrijf ofzoquote:Op zondag 24 april 2011 03:09 schreef _Fanta het volgende:
koelkast kan vast wel uitzoeken welke user hier achter zit, en ik hoop dat degene goed op zn vingers getikt word!
Je kan ook gewoon toegeven hèquote:Op zondag 24 april 2011 03:09 schreef _Fanta het volgende:
koelkast kan vast wel uitzoeken welke user hier achter zit, en ik hoop dat diegene goed op zn vingers getikt word!
lijkt me niet echt de bedoeling dat we onder elkaars nick nummers gaan aanvragen wel dan?quote:Op zondag 24 april 2011 03:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk man, het is geen misdrijf ofzo![]()
Als je het niet zelf was haalt iemand een geintje met je uit, niet zo zwaar opnemen..
Waarom zo moeilijk doen? Het is geen permanente opname ofzo geez..quote:Op zondag 24 april 2011 03:10 schreef _Fanta het volgende:
[..]
lijkt me echt de bedoeling dat we onder elkaars nick nummers gaan aanvragen wel dan?
Ik deel de schuld met je.quote:Op zondag 24 april 2011 03:10 schreef _Fanta het volgende:
[..]
lijkt me echt de bedoeling dat we onder elkaars nick nummers gaan aanvragen wel dan?
ZUCHT*quote:Op zondag 24 april 2011 03:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waarom zo moeilijk doen? Het is geen permanente opname ofzo geez..
is al goed manquote:Op zondag 24 april 2011 03:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waarom zo moeilijk doen? Het is geen permanente opname ofzo geez..
Drukte zo op een zondag ochtend.quote:Op zondag 24 april 2011 03:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bah, mijn verzoekje staat nog nieteens bij de volgende 2..
Ja , dat iedereen nog niet in bed ligt vanwege familie verplichtingenquote:
Ik heb geen familie verplichtingen, ik moet 's middags en 's avonds werken..quote:Op zondag 24 april 2011 03:14 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja , dat iedereen nog niet in bed ligt vanwege familie verplichtingen![]()
Das minder. Ik heb ze wel, maar ben nog niet moe en t is ook nog eens vies benauwd op mn kamerquote:Op zondag 24 april 2011 03:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb geen familie verplichtingen, ik moet 's middags en 's avonds werken..
Wat zeg je nu danquote:Op zondag 24 april 2011 03:17 schreef Redskillz het volgende:
Je voelt aan me Royco
Zolang je maar dichtbij blijft met die hand bij mij
quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 02:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb die van mij straks wel een hand gegeven
Oh ik kan slapen waar en wanneer ik wil, geen last van de warmte of wat dan ook..quote:Op zondag 24 april 2011 03:16 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Das minder. Ik heb ze wel, maar ben nog niet moe en t is ook nog eens vies benauwd op mn kamer![]()
Bijna..quote:Op zondag 24 april 2011 03:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm.. Nazareth was toch ook snoeiharde gitaren?
quote:Op zondag 24 april 2011 03:20 schreef Melting het volgende:
Na het volgende nummer ga ik mijn slaapkamer ook opzoeken.....
Wel een goed nummer tho..quote:Op zondag 24 april 2011 03:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo'n stoere bandnaam en dan zo'n nummer maken
zo'n slechte muziek smaak heeft ze nog nie iddquote:Op zondag 24 april 2011 03:28 schreef Stiffler1988 het volgende:
Wel space nummer dit ( intro in ieder geval )![]()
Van die van mij worden alleen game-nerds blijquote:Op zondag 24 april 2011 03:26 schreef Redskillz het volgende:
Huppel heeft nog even een kutnummer achtergelaten voor ze ging slapen
quote:Op zondag 24 april 2011 03:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Van die van mij worden alleen game-nerds blij
quote:Op zondag 24 april 2011 03:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Van die van mij worden alleen game-nerds blij
Al ga ik 'm niet meer horen, want na de mijne ga ik plat..quote:Op zondag 24 april 2011 03:30 schreef Stiffler1988 het volgende:
Die van mij waarschijnlijk de metal heads alleen
quote:Op zondag 24 april 2011 03:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Al ga ik 'm niet meer horen, want na de mijne ga ik plat..
ok, dan blijf ik nog ff wakker!quote:Op zondag 24 april 2011 03:30 schreef Stiffler1988 het volgende:
Die van mij waarschijnlijk de metal heads alleen
Very nicequote:
Is uw goed rechtquote:Op zondag 24 april 2011 03:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iets met genoeg slaap nodig hebben voor m'n werk enzo
Slaaplekker mangquote:Op zondag 24 april 2011 03:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
laterzz kerelquote:Op zondag 24 april 2011 03:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omdat ...quote:Op zondag 24 april 2011 03:34 schreef 129383 het volgende:
[..]
volgens mij wordt het niet meer dan een dutje![]()
Ik ga zo denk ik ook maar slapen. Iets met er een beetje fris bij zittenquote:Op zondag 24 april 2011 03:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik kan gelukkig nog 8 uur slaap halen![]()
Al ben ik vast weer eerder wakker dan dat de wekker afgaat![]()
Klote zon ook..
Slaap zequote:
quote:Op zondag 24 april 2011 03:37 schreef _Fanta het volgende:
*zet zn volume nog tandje hoger, fijne paasdaagjes buurtjes! WHAAAAAAAAAHHHHHH!!!!
quote:
Barst los ..quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 03:42 schreef mr-green het volgende:
Ik zou vannacht uitgaan in Amsterdam. Zitten we in de trein daarheen belt de vriendin de maat waarmee ik ben helemaal hysterisch op. En dat hij nu naar huis moet komen etc want het gaat niet goed met haar.............. WTF
That sucksquote:Op zondag 24 april 2011 03:42 schreef mr-green het volgende:
en zo ben ik dus weer in Rotterdam en was ik 2 uur geleden nog in Amsterdam
wat was er dan met haar?quote:Op zondag 24 april 2011 03:42 schreef mr-green het volgende:
Ik zou vannacht uitgaan in Amsterdam. Zitten we in de trein daarheen belt de vriendin de maat waarmee ik ben helemaal hysterisch op. En dat hij nu naar huis moet komen etc want het gaat niet goed met haar.............. WTF
Jij niet minderquote:
Relatieproblemen etc. Normaal gaan we vaak uit maar dit keer was ze helemaal over de rooie etc. Ga haar morgen ook gewoon boos benaderenquote:
en je maat gaf haar weer dr zin, zit ie onder de plak ofzo?quote:Op zondag 24 april 2011 03:45 schreef mr-green het volgende:
[..]
Relatieproblemen etc. Normaal gaan we vaak uit maar dit keer was ze helemaal over de rooie etc. Ga haar morgen ook gewoon boos benaderen
Normaal is hij dus net als ik lang leve de vrijheid. Maar die meid was helemaal aan het janken aan de telefoon joh. was echt iets mis met haarquote:Op zondag 24 april 2011 03:46 schreef _Fanta het volgende:
[..]
en je maat gaf haar weer dr zin, zit ie onder de plak ofzo?
KOEKOEKquote:Op zondag 24 april 2011 03:47 schreef mr-green het volgende:
[..]
Normaal is hij dus net als ik lang leve de vrijheid. Maar die meid was helemaal aan het janken aan de telefoon joh. was echt iets mis met haar
Ik zie het morgen allemaal wel...
ik hoop dat ze een hele goede reden had om jullie stapavondje te verpesten, anders zal ik echt goed kwaad op haar worden als ik dr vriend was!quote:Op zondag 24 april 2011 03:47 schreef mr-green het volgende:
[..]
Normaal is hij dus net als ik lang leve de vrijheid. Maar die meid was helemaal aan het janken aan de telefoon joh. was echt iets mis met haar
Ja inderdaad die soort shit gebeurd als je 16 bentquote:Op zondag 24 april 2011 03:49 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik hoop dat ze een hele goede reden had om jullie stapavondje te verpesten, anders zal ik echt goed kwaad op haar worden als ik dr vriend was!
zwanger zekerquote:Op zondag 24 april 2011 03:47 schreef mr-green het volgende:
[..]
16? ok.. dan denk ik wel beetje wat te de oorzaak is geweest. zijn vriendin zat zich op te fucken dat hij zometeen tussen allemaal chickies omringt werd. waardoor ze in paniek hem opbelde om naar huis te komen.quote:Op zondag 24 april 2011 03:50 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ja inderdaad die soort shit gebeurd als je 16 bent
WHISKEY !!quote:
zo is dat, maar als er echt iets aan de hand was met haar dan had je dat toch al lang geweten lijkt me?quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 03:55 schreef Rensjebree het volgende:
Man, als je 16 bent moet je, je daar helemaal niet druk over makken! Er zijn meer tetten in de wereld!
TETTEN!
[ afbeelding ]
Hoezo? geen leuke nacht gehad?quote:Op zondag 24 april 2011 03:56 schreef mr-green het volgende:
Ik had dus beter naar Drenthe kunnen gaan vannacht
nee joh. ik ben alweer thuisquote:Op zondag 24 april 2011 03:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hoezo? geen leuke nacht gehad?
hij was met een kameraat op weg naar Amsterdam, totdat die vriendin van zn kameraat hysterisch opbelde dat ie weer naar huis moest kome..quote:Op zondag 24 april 2011 03:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hoezo? geen leuke nacht gehad?
Ik ben ook thuisquote:
Das wel een hele beknopte samenvattingquote:Op zondag 24 april 2011 03:58 schreef _Fanta het volgende:
[..]
hij was met een kameraat op weg naar Amsterdam, totdat die vriendin van zn kameraat hysterisch opbelde dat ie weer naar huis moest kome..
dat faalt bigtimequote:Op zondag 24 april 2011 03:58 schreef _Fanta het volgende:
[..]
hij was met een kameraat op weg naar Amsterdam, totdat die vriendin van zn kameraat hysterisch opbelde dat ie weer naar huis moest kome..
waar zijn al die vriendinnen nu dan?quote:Op zondag 24 april 2011 03:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben ook thuis![]()
Heb mijn vriendinnen uit de kroeg kunnen halen met de taxi.. sukkels waren vooruit gegaan.. katsbezopen heb ik ze opgehaald
aaaawquote:Op zondag 24 april 2011 03:59 schreef mr-green het volgende:
[..]
Das wel een hele beknopte samenvatting
boven in de verschillende beddenquote:Op zondag 24 april 2011 04:00 schreef mr-green het volgende:
[..]
waar zijn al die vriendinnen nu dan?
quote:Op zondag 24 april 2011 04:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
boven in de verschillende bedden
ben je niet een beetje te jong voor knetter? of ben jij wel ouder dan 16?quote:Op zondag 24 april 2011 04:00 schreef mr-green het volgende:
[..]ik had dus echt naar Drenthe moeten gaan
Echt wel! zijn vanmiddag begonnen met de wijn.. toen ge bbqt.. de meest vage dingen op de bbq gepleurt.. toen gingen zei sigaretten halen (lees de kroeg in.. stommerdsquote:Op zondag 24 april 2011 04:00 schreef mr-green het volgende:
[..]ik had dus echt naar Drenthe moeten gaan
quote:Op zondag 24 april 2011 04:01 schreef Rensjebree het volgende:
Nou! Mijn endeldarm is meer leeg!
Ik ga weer verder met slapen!
slaap lekkerquote:Op zondag 24 april 2011 04:01 schreef Rensjebree het volgende:
Nou! Mijn endeldarm is meer leeg!
Ik ga weer verder met slapen!
BBQ'enquote:Op zondag 24 april 2011 04:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Echt wel! zijn vanmiddag begonnen met de wijn.. toen ge bbqt.. de meest vage dingen op de bbq gepleurt.. toen gingen zei sigaretten halen (lees de kroeg in.. stommerds)
Kon ik ze 2 uur later ophalen
Ik ben erachterquote:
quote:Op zondag 24 april 2011 04:01 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ben je niet een beetje te jong voor knetter? of ben jij wel ouder dan 16?
je moet er ook gewoon speklappen, hamburgers, worstjes, en van die zooi op een stokje erop pleuren!quote:Op zondag 24 april 2011 04:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben erachter![]()
bapao van de bbq is vies.. en een broodje pindakaas van de bbq is volgens jess ook smerig
we waren meligquote:Op zondag 24 april 2011 04:05 schreef _Fanta het volgende:
[..]
je moet er ook gewoon speklappen, hamburgers, worstjes, en van die zooi op een stokje erop pleuren!
haha gewoon alles op de BBQ pleurenquote:Op zondag 24 april 2011 04:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Echt wel! zijn vanmiddag begonnen met de wijn.. toen ge bbqt.. de meest vage dingen op de bbq gepleurt.. toen gingen zei sigaretten halen (lees de kroeg in.. stommerds)
Kon ik ze 2 uur later ophalen
soms is het wel heerlijk om jezelf weer even kind te voelen iddquote:Op zondag 24 april 2011 04:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
we waren melig![]()
heb vanavond ook nog in de speeltuin gespeeld
Iddquote:
je gaat mijn kwaliteitsverzoekje missenquote:
waaromquote:Op zondag 24 april 2011 04:06 schreef 129383 het volgende:
:............/´¯/)......
............/....//........
.........../....//.........
...../´¯/..../´¯\.......
.././.../..../..../.|_....
|.|....|....|..../.)..).... .\................\/.../....
..\................. /.......
....\..............(.........
......\.............\........
voor de klok kijk oen :pquote:Op zondag 24 april 2011 04:06 schreef 129383 het volgende:
:............/´¯/)......
............/....//........
.........../....//.........
...../´¯/..../´¯\.......
.././.../..../..../.|_....
|.|....|....|..../.)..).... .\................\/.../....
..\................. /.......
....\..............(.........
......\.............\........
prachtig!quote:Op zondag 24 april 2011 04:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Iddwas vet grappig
iedereen moest iets proeven
![]()
oh en een snickers smelt op de bbq
hier is plek, het is nu lekker koel op mijn slaapkamer en liggen verse lakens opquote:Op zondag 24 april 2011 04:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga ook naar bedeerst kijken waar nog plek is
slaap zequote:Op zondag 24 april 2011 04:09 schreef _Fanta het volgende:
[..]
hier is plek, het is nu lekker koel op mijn slaapkamer en liggen verse lakens op
Welterusten. Misschien pak ik je verzoekje nog meequote:Op zondag 24 april 2011 04:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga ook naar bedeerst kijken waar nog plek is
en dan is het 9 uur, is de zon weer al tijdje op en is het weer snikheetquote:Op zondag 24 april 2011 04:12 schreef 129383 het volgende:
deze dooie blijft wel op tot 9:00
(klote hitte)
sneu he :
129383 <==== FAIL
daarom ook : 129383 <====failquote:Op zondag 24 april 2011 04:14 schreef _Fanta het volgende:
[..]
en dan is het 9 uur, is de zon weer al tijdje op en is het weer snikheet
was eens een inlog van mijn middelbare school :pquote:
okequote:Op zondag 24 april 2011 04:17 schreef 129383 het volgende:
[..]
was eens een inlogan mijn middelbare school :p
naar radio onzin blijven luisteren, url word regelmatig genoemd waar je plaatjes kan aanvragenquote:
Stom van mijquote:Op zondag 24 april 2011 04:21 schreef _Fanta het volgende:
[..]
naar radio onzin blijven luisteren, url word regelmatig genoemd waar je plaatjes kan aanvragen
ow wacht, staat er wel in geloof ikquote:Op zondag 24 april 2011 04:32 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ahjah deze!hmm vreemd dat ie er niet in staat, is toch best bekende plaat.
geniaal toch!quote:
enige account :pquote:Op zondag 24 april 2011 04:40 schreef _Fanta het volgende:
[..]
geniaal toch!, je moet vaker komen hiero. heb je nog andere Fok! accounts of is dit je enige?
kan maar 3 platen per 15 minuten aanvragen, maar die zijn bijna al weer om gloof ikquote:Op zondag 24 april 2011 04:41 schreef 129383 het volgende:
[..]
enige account :p
junior senior move your feet
echt @$$@$&% mooi !
quote:Op zondag 24 april 2011 04:56 schreef _Fanta het volgende:
heb promised land van paul elstak aangevraagd, ken je die?
Viro, goedemorgen man!quote:Op zondag 24 april 2011 05:03 schreef Viro het volgende:
ik heb met zokunen een tijdje geleden een hele topic vol kunnen maken
Hup?quote:Op zondag 24 april 2011 05:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Net klaar met skype met serena, dus duik straks mijn nest in
goed bezig ouwe!quote:Op zondag 24 april 2011 05:07 schreef Viro het volgende:
En ik ga nu verder in draakje, mijn show van vanmiddag was
Volume gaat komende 3 nummers op 100 %![]()
Hey kleffiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alvast truste kerelquote:Op zondag 24 april 2011 05:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik knal zo wel de laptop uit, maar ik kon niet slapen
miss dat die 2de viro al heeft aangevraagt, anders wil ik hem wel aanvragen, Sean Paul altijd mooi!quote:Op zondag 24 april 2011 05:09 schreef 129383 het volgende:
ik heb nog een paar:
kaye styles - ganja man
bob sinclar ft sean paul- tik tok
quote:Op zondag 24 april 2011 05:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Hey kleffiekleffie, aangenaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OM NOM NOMquote:Op zondag 24 april 2011 05:13 schreef _Fanta het volgende:
[..]
lekker, met een vette klodder mayonaise erbij!
quote:Op zondag 24 april 2011 05:14 schreef Viro het volgende:
[..]
dat jij een seksueel gefrustreerde tiener bent, meer niet
die rechterhand van naatje maakt kilometers, dat wil je niet weten. Hij heeft inmiddels al liters glijmiddel verbruiktquote:
Kaye styles ganjamanquote:Op zondag 24 april 2011 05:18 schreef _Fanta het volgende:
[..]
wil je nog iets aanvragen? ik kan volgens mij weer aanvragen
Daagquote:Op zondag 24 april 2011 05:28 schreef naatje_1 het volgende:
na nobody beats the drum ben ik weg hier
Ik gewoon met laptop op bed :pquote:Op zondag 24 april 2011 05:28 schreef _Fanta het volgende:
ik zie nog dat ik een halve zak chips langs me heb staan, komt goed uit! kreeg honger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |