quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
_Fanta
Bericht:
Omdat Knetter zo lief is
Beetje jammer!!quote:Op zondag 24 april 2011 02:54 schreef _Fanta het volgende:
[..]
geen idee, ik heb nog niks aangevraagt vannacht..
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
_Fanta
Bericht:
Omdat Knetter zo lief is
Die hierna is voor jouquote:
waarom.. echt waarom.. als je me een plezier wou doen had je shaggy of sean paul aangevraagdquote:
slaap lekker kusjekroelquote:Op zondag 24 april 2011 03:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die hierna is voor jou![]()
Nu ben ik echt slapen
Idem. Het gaat langszaam uitsterven vannacht hier.quote:Op zondag 24 april 2011 03:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm, ik wacht nog even op mijn verzoekje en dan ook plat..
ik heb helemaal niks aangevraagdquote:Op zondag 24 april 2011 03:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom.. echt waarom.. als je me een plezier wou doen had je shaggy of sean paul aangevraagd
Maak je niet zo druk man, het is geen misdrijf ofzoquote:Op zondag 24 april 2011 03:09 schreef _Fanta het volgende:
koelkast kan vast wel uitzoeken welke user hier achter zit, en ik hoop dat degene goed op zn vingers getikt word!
Je kan ook gewoon toegeven hèquote:Op zondag 24 april 2011 03:09 schreef _Fanta het volgende:
koelkast kan vast wel uitzoeken welke user hier achter zit, en ik hoop dat diegene goed op zn vingers getikt word!
lijkt me niet echt de bedoeling dat we onder elkaars nick nummers gaan aanvragen wel dan?quote:Op zondag 24 april 2011 03:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk man, het is geen misdrijf ofzo![]()
Als je het niet zelf was haalt iemand een geintje met je uit, niet zo zwaar opnemen..
Waarom zo moeilijk doen? Het is geen permanente opname ofzo geez..quote:Op zondag 24 april 2011 03:10 schreef _Fanta het volgende:
[..]
lijkt me echt de bedoeling dat we onder elkaars nick nummers gaan aanvragen wel dan?
Ik deel de schuld met je.quote:Op zondag 24 april 2011 03:10 schreef _Fanta het volgende:
[..]
lijkt me echt de bedoeling dat we onder elkaars nick nummers gaan aanvragen wel dan?
ZUCHT*quote:Op zondag 24 april 2011 03:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waarom zo moeilijk doen? Het is geen permanente opname ofzo geez..
is al goed manquote:Op zondag 24 april 2011 03:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waarom zo moeilijk doen? Het is geen permanente opname ofzo geez..
Drukte zo op een zondag ochtend.quote:Op zondag 24 april 2011 03:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bah, mijn verzoekje staat nog nieteens bij de volgende 2..
Ja , dat iedereen nog niet in bed ligt vanwege familie verplichtingenquote:
Ik heb geen familie verplichtingen, ik moet 's middags en 's avonds werken..quote:Op zondag 24 april 2011 03:14 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja , dat iedereen nog niet in bed ligt vanwege familie verplichtingen![]()
Das minder. Ik heb ze wel, maar ben nog niet moe en t is ook nog eens vies benauwd op mn kamerquote:Op zondag 24 april 2011 03:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb geen familie verplichtingen, ik moet 's middags en 's avonds werken..
Wat zeg je nu danquote:Op zondag 24 april 2011 03:17 schreef Redskillz het volgende:
Je voelt aan me Royco
Zolang je maar dichtbij blijft met die hand bij mij
quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 02:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb die van mij straks wel een hand gegeven
Oh ik kan slapen waar en wanneer ik wil, geen last van de warmte of wat dan ook..quote:Op zondag 24 april 2011 03:16 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Das minder. Ik heb ze wel, maar ben nog niet moe en t is ook nog eens vies benauwd op mn kamer![]()
Bijna..quote:Op zondag 24 april 2011 03:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm.. Nazareth was toch ook snoeiharde gitaren?
quote:Op zondag 24 april 2011 03:20 schreef Melting het volgende:
Na het volgende nummer ga ik mijn slaapkamer ook opzoeken.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |