Een beetje toeristisch is niet erg natuurlijk, er moet wel wat te doen zijnquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:55 schreef oh-oh het volgende:
Lovina is an sich wel touristisch, maar dat hotel ligt buiten de zone zeg maar.
's Ochtends staat de zee tot aan het terras, en in dat ding boven het terras kun je heerlijk zitten lezen de hele dag. Wij doken 's morgens eerst de zee in om een heel stuk te zwemmen ( je kan dan zo met het strand mee langs het hele dorp zwemmen, heel tof ) en daarna lekker douchen in onze openluchtdouche en ontbijten op het terras aan zee.
Mijn broertje en ik hadden die ene hut die er staat, de rest van de familie zat in het hotelletje, er waren maar 1 keer andere gasten , en dat waren hele leuke mensen die me meenamen naar de markt in Singaradja 's avonds laat om sate kambing te eten langs de weg daar![]()
Mijn ouders waren er al eerder geweest en mn vader had er meteen weer vrienden gemaakt, die man die kwam elke ochtend met zijn vrouw met vers fruit en kadootjes uit de kampong, en dan vroeg ie wat we wilden doen en werd dat allemaal geregeld.
We zijn naar de kampong geweest naar hanengevechtenen naar een of andere bronnentoestand, er ligt een mooi klooster op de berg, je kan naar Singaradja en naar de sawa's en hij heeft ons in zn eigen bootje meegenomen dolfijnen kijken 's morgens in alle vroegte, en daarna snorkelen in de zee daar, tussen de tropische vissen
![]()
Wij waren er drie weken en hebben veel van Bali gezien maar ik was evenlief gewoon drie weken daar in Lovina in dat hotel gebleven![]()
Oh, en als je ons mist als je daar bent, naast het hotel ligt een rietenhut achtig iets met een houten bord buiten met "internet at the beach" en daar kun je voor een paar rupia een uur internetten
Ja, ik type een beetje langzaamquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:32 schreef Oognip het volgende:
De lapo liet al 30 minuten op zich wachten, slome
Met een vriendin, we vertrekken om 10 uur hier, en dan gaan we de grote wandeling over de heuvels doen, uurtje of 4 duurt diequote:Op zondag 24 april 2011 00:11 schreef Oognip het volgende:
Picknicken is leuk!met wie ga je picknicken oh-oh?
Ik weet niet of ze het gaan lezen, aangezien ze allebei in het buitenland zijn, maar inderdaadquote:Op zondag 24 april 2011 00:13 schreef tombolafan het volgende:
MAES EN GOODBYE, GEFELICITEERD MET JULLIE VERJAARDAG!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, maar ik weet niet of ik morgen online ben enzo (en zij dus vast ook nietquote:Op zondag 24 april 2011 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze het gaan lezen, aangezien ze allebei in het buitenland zijn, maar inderdaad
GEFELICITEERD![]()
Allebei jarig?quote:Op zondag 24 april 2011 00:13 schreef tombolafan het volgende:
MAES EN GOODBYE, GEFELICITEERD MET JULLIE VERJAARDAG!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met wie dan?quote:
Dat doet mijn moeder nou nooitquote:Op zondag 24 april 2011 00:43 schreef Mama_Mia het volgende:
Maar on the upside komt morgen mijn moeder me helpen met douchen
Nee, maar dan zou ze het nog niet doenquote:Op zondag 24 april 2011 00:53 schreef Mama_Mia het volgende:
moet je ook aan je pols geopereerd worden
![]()
Wat ben ik een jong dingetje hè?quote:Op zondag 24 april 2011 00:55 schreef Greys het volgende:
Gelukkig is het ook niet uit je fobo te halen!
Dat bedoel ik nietquote:Op zondag 24 april 2011 01:03 schreef APK het volgende:
[..]
Wat ben ik een jong dingetje hè?![]()
Geen idee hoe dat daar terecht is gekomen, heb dat zelf niet ingevuld
Ja, ga tombo even helpen met haar detective-werkquote:Op zondag 24 april 2011 01:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet
Felicitatieberichtjes op een bepaalde datum
quote:Op zondag 24 april 2011 13:24 schreef Rewimo het volgende:
Christan vanmorgen: "Hohoho, Merry Pasen!"
quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 01:31 schreef APK het volgende:
Hulde overigens dat 'te veel' in de TT niet als 'teveel' is geschreven
ja hoorquote:Op zondag 24 april 2011 13:12 schreef Rewimo het volgende:
Hee Q, hoe is het met de poot? Pijn al een beetje minder?
Owja, met die warmte is het helemaal niks gedaan met gipsquote:Op zondag 24 april 2011 13:47 schreef Qwea het volgende:
ja hoorEigenlijk weinig last afgezien van zweetpoot en als ik te lang erop sta / hem gebruik knelt dat kutgips. En de wond trekt wat.
Maar ik moet me nog steeds niet uitrekken cq mijn banden gaan gebruiken
Foto's gemaakt?quote:Op zondag 24 april 2011 15:45 schreef oh-oh het volgende:
Greeeeeeeeeeys we kwamen een hazelworm tegen in het bos![]()
En een hert
Ik wil eigenlijk ook niet, maar moet het vijvertje nog even afmaken zoquote:Op zondag 24 april 2011 15:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga echt niet meer naar buiten tot de zon onder is
Prima oplossing dan om het gourmetstel buiten te zetten!quote:Op zondag 24 april 2011 15:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Het is eigenlijk BBQ weer maar mijn vader houdt niet van BBQ en van de gourmet kan ik ook wat dingen eten en bij de BBQ is veel vlees en dat is momenteel niet zo lekker voor mij.
Ja, dat is hier ook al. Alles was geel aan de Moezel, en mijn auto, die niet mee op vakantie was, is ook al geel.quote:Op zondag 24 april 2011 16:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik word wel gek van dat stuifmeel
De auto ziet eruit alsof die dakar gereden heeft en de tuintafel kan ik 10x per dag schoonmaken.
En de ramen die mijn moeder laatst gewassen heeft zijn ook helemaal geel
pleuris!quote:
En die 28.8 is de normale temperatuur, kan je nagaan hoe warm het in een beschut tuintje isquote:Op zondag 24 april 2011 16:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
pleuris!
20,1 hier... maar achter thuis gewoon 26 graden.
Daar valt het wel mee, op die dikke kont naquote:Op zondag 24 april 2011 18:36 schreef Greys het volgende:
Kijk dit is ook een recente foto (mislukte) waar hij net van de leuning af stapte.
Daar is hij weer minder dik.
[ afbeelding ]
Dat klinkt uitstekend!quote:Op zondag 24 april 2011 19:03 schreef ElisaB het volgende:
Pluimpje stapt al weer lekker rond. Mag ze eigenlijk niet echt (ze heeft kamerarrest), maar ze breekt de tent af, dus in overleg laten we haar overdag een paar uurtjes bij ons. Ze doet het goed. Wond ziet er netjes uit en mevrouw is wel weer happy
Langlaufen?quote:Jullie raden echt nooit wat wij vanmiddag hebben gedaan
Graancirkels gemaaktquote:Op zondag 24 april 2011 19:03 schreef ElisaB het volgende:
Pluimpje stapt al weer lekker rond. Mag ze eigenlijk niet echt (ze heeft kamerarrest), maar ze breekt de tent af, dus in overleg laten we haar overdag een paar uurtjes bij ons. Ze doet het goed. Wond ziet er netjes uit en mevrouw is wel weer happy
Jullie raden echt nooit wat wij vanmiddag hebben gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Sauna?quote:Op zondag 24 april 2011 19:03 schreef ElisaB het volgende:
Niks over gehoord. Als het niet doorgaat, zijn we zo weer thuis, 't is in het veld tegenover ons huisquote:Op zondag 24 april 2011 19:20 schreef Greys het volgende:
Mag het daar, paasvuur?
Ik las dat het op vele plaatsen verboden is vanwege de droogte.
Een barbecue gemetseld en uitgeprobeerd of die het deedquote:Op zondag 24 april 2011 19:03 schreef ElisaB het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Yupsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 april 2011 21:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoi m_m
rewimo deze keer kom je niet in het z-huis
elies vissen vind ik best leuk en wat goed van pluimpje
Tjeetje zeg wat kunnen kinderen van 1 1/2 gillen zeg. Ik heb er wat van gezegd maar volgens mij werd het mij niet in dank afgenomen. Maar Fire en Rossi waren er zo bang voor en dat vind ik zielig vooral nu Ros ook nog een kapje heeft.
Ik lig inmiddels in bed en vriend mag de rest opruimen iets teveel gedaan denk ikNog 7 weken f_r; hou vol, je gaat het redden!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Hij heeft zelfs een seizoenskaart en was idd niet blij. Hij wilde het ook absoluut niet kijken.quote:Op zondag 24 april 2011 21:44 schreef Mama_Mia het volgende:
f_r is je vriend voor PSV? Dat ie niet blij was met de voetbaluitslagen?
Als het helpt, PSV kreeg een onterechte rode kaart?quote:Op zondag 24 april 2011 21:46 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs een seizoenskaart en was idd niet blij. Hij wilde het ook absoluut niet kijken.
Nu hadden we toch visite dus de tv is niet aan geweest.
quote:Op zondag 24 april 2011 17:10 schreef Rewimo het volgende:
http://facebook.info.nl/etos/printvoucher.html
Bon voor zonnebrandmiddel van Etos
Ik ook, daarom heb ik ook zo'n schijthekel aan Toivonenquote:Op zondag 24 april 2011 22:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Net of ze daar een training voor gevolgd hebben. Hoe speel ik zo goed mogelijk de stervende zwaan
Ik weet nog wel toen Nl tegen Portugal moest tijdens het ek dat ze boularouz (oid) een 2e gele kaart aansmeerde door net te doen of hij hem in het gezicht sloeg. Ik kan dan zo pissed worden he.
Ik hoop dat het werkt. Klinkt ook beetje als een ontsteking..quote:Op maandag 25 april 2011 09:11 schreef Rewimo het volgende:
Ja, maar het staat strak en gloeit. Zal wel een of andere allergische reactie zijn, ik heb de laatste dagen veel gesmeerd met zonnebrandspul en zo. Voorlopig maar even helemaal niks erop smeren dus.
quote:Gekneveld katje blijkt zwanger
AMSTERDAM - Het katje dat zaterdagmiddag gekneveld werd gevonden in een glasbak in Oude Pekela blijkt zwanger. Inmiddels luistert het diertje naar de naam 'Yuki', Japans voor 'geluk'.
... en even uit de zon blijven! Koelen met wat plakjes komkommerquote:Op maandag 25 april 2011 09:11 schreef Rewimo het volgende:
Ja, maar het staat strak en gloeit. Zal wel een of andere allergische reactie zijn, ik heb de laatste dagen veel gesmeerd met zonnebrandspul en zo. Voorlopig maar even helemaal niks erop smeren dus.
Wat een vreselijk verhaal was datquote:Op maandag 25 april 2011 09:36 schreef Rewimo het volgende:
Het doet geen pijn, het voelt alleen vervelend. Alsof ik verbrand ben (was ik ook maar dat zou allang over moeten zijn).
Enne:
[..]
[ afbeelding ]
Kat uit glasbak opgevangenquote:Op maandag 25 april 2011 09:36 schreef Rewimo het volgende:
Het doet geen pijn, het voelt alleen vervelend. Alsof ik verbrand ben (was ik ook maar dat zou allang over moeten zijn).
Enne:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, ik blijf uit de zon. Komkommer hebben we niet in huis zo net na de vakantie, helaas. Anders meestal wel.quote:Op maandag 25 april 2011 10:20 schreef ElisaB het volgende:
... en even uit de zon blijven! Koelen met wat plakjes komkommer
Nee ik ook niet. Breng zo'n beestje dan naar het asiel.quote:Op maandag 25 april 2011 10:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een vreselijk verhaal was dat![]()
Ik snap echt niet dat iemand zo'n beestje zo achter kan laten om dood te gaan
Ik was sinds vrijdag bij mijn moeder, mijn vriend had een nerd-wedstrijdquote:
Wat houd je toch veel van hemquote:Op maandag 25 april 2011 15:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik zat heerlijk op het balkon tot Sjon weer besloot potgrond naar binnen te gaan verslepen en ik weer kon gaan stofzuigen
Ik had helemaal NIETS mee, geen telefoon, geen cameraquote:
quote:Op maandag 25 april 2011 16:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had helemaal NIETS mee, geen telefoon, geen camera
Maar deze dan nog even omdat het kan
Is bij hetzelfde strandje namelijk.
[ afbeelding ]
Beetje dom, kon je geen foto's en filmpjes van Bink the Beachbabe makenquote:Op maandag 25 april 2011 16:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed he?Ik heb hem ook daadwerkelijk bewust thuis gelaten.
Daar hebben wij geen ruimte voorquote:Op maandag 25 april 2011 16:36 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet een Amerikaanse koelkast, want mn magneten passen bijna niet meer
Niet in Cochem geweest trouwens, scheelt weer een magneetquote:Op maandag 25 april 2011 16:36 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet een Amerikaanse koelkast, want mn magneten passen bijna niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Bekeuring omdat we BBQ'en warenquote:Op maandag 25 april 2011 19:32 schreef _Multiply86_ het volgende:
er vliegt nu de hele tijd een klein vliegtuigje over om te checken of er ergens een fikkie is
quote:Op maandag 25 april 2011 19:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Bekeuring omdat we BBQ'en waren
Ze hebben blijkbaar succes gehad
Pagan hier.quote:Op maandag 25 april 2011 19:32 schreef _Multiply86_ het volgende:
er vliegt nu de hele tijd een klein vliegtuigje over om te checken of er ergens een fikkie is
Nog geen een, de dealer waar ze staan blijkt na wat onderzoek vrij onbetrouwbaar te zijnquote:Op maandag 25 april 2011 21:46 schreef ferrari_rood het volgende:
En voor welke motor heb je gekozen barbaaf?
nog nooit gedaanquote:Op maandag 25 april 2011 22:13 schreef oh-oh het volgende:
Aw jammer.
Heb je de auto gezien waarmee ik gisteren op stap was?
Gave foto's Yns, je krijgt ook hele gave foto's als je die dingen in de fik steekt![]()
Bezoek was gezellig hier.
quote:Op maandag 25 april 2011 22:30 schreef Greys het volgende:
Bink is nog steeds uitgeteld van het middagje hondenstrandje.
Aw
echt hequote:Op maandag 25 april 2011 22:18 schreef oh-oh het volgende:
Sukkelpim
![]()
Die van mij vinden dr niks aan, een badje op het balkon.
quote:Op maandag 25 april 2011 22:31 schreef oh-oh het volgende:
Ja, zo vet met twee wijven en 5 truttenhondjes dr in
![]()
Balen dat ik geen foto kon maken van Sjon en Bil met hun wapperende manen uit het raam
Bink wordt alleen hyper pal na het zwemmen, dan hupst ze door het veld alsof ze drie is ipv bijna vijftien. En op de terugweg naar de auto hobbelt ze ook in de hoogst mogelijke versnelling. Maar eenmaal thuis staat ze dan echt *uit* en wordt ze de rest van de dag amper meer wakker.quote:Op maandag 25 april 2011 22:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Chico wordt juist altijd helemaal hyper, gisteren na onze bergetappe lagen alle honden op apegapen en Chico liep te rellen in zn uppie
Zeg oma, je bent trending op hyvesquote:Op maandag 25 april 2011 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Bink wordt alleen hyper pal na het zwemmen, dan hupst ze door het veld alsof ze drie is ipv bijna vijftien. En op de terugweg naar de auto hobbelt ze ook in de hoogst mogelijke versnelling. Maar eenmaal thuis staat ze dan echt *uit* en wordt ze de rest van de dag amper meer wakker.
Maar ik laat haar er toch af en toe maar van genieten, ondanks dat het er in hakt, want elke keer kan wel de laatste keer zijn.
quote:Op maandag 25 april 2011 22:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zeg oma, je bent trending op hyves
[ afbeelding ]
Wat nou achterbank?quote:Op maandag 25 april 2011 22:53 schreef Barbaaf het volgende:
Gave bak oh-oh. Ik zie jullie daar ook zitten met een achterbank vol hondjes![]()
Ouwe Greys( 23 jaar )
Dat zeg ik.quote:Op maandag 25 april 2011 22:48 schreef Greys het volgende:
En over dat 'oma'...
Ik was laatst met Goodbye naar de sauna hier in de buurt waar ik vaker ga. Een van de medewerkers daar kleppen we wel vaker mee (aardige kerel, we noemen hem McWapper maar dat weet hij niet) en ik zat in de jacuzzi met Goodbye te praten over rijbewijzen. Dus ik zei tegen haar dat ik binnenkort mijn rijbewijs al 20 jaar heb. Door de bubbels verstond ze me niet dus ik riep nog wat harder 'dat ik al bijna TWINTIG jaar mijn rijbewijs heb!'.
Kwam nèt die kerel langs op dat moment, die keek en vroeg 'HOE lang?'Ik voelde me meteen bejaard.
Nou ja, je moet er bij geweest zijn denk ik![]()
quote:Op maandag 25 april 2011 22:58 schreef Qwea het volgende:
ik heb trouwens heerlijk met MM en 2 andere vrienden in het park gelegen.
Ik hoop wel dat MM snel werk vindt. Hij heeft nog 12 maanden ww.... maar werk is toch fijner
Nopequote:Op maandag 25 april 2011 22:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vliegen jullie elkaar nog niet gruwelijk in de haren?
quote:Op maandag 25 april 2011 23:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope
Ik ben al non stop 5 dagen overdag zwaar aan de zuip. Ik ben er te mellow voor
Wat mooi Yns!quote:Op maandag 25 april 2011 21:41 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ken nog een cold case die jij nog niet kent: mijn bed! Heb een paar uur het raam open gehad. Brrrrrquote:
quote:Op maandag 25 april 2011 23:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ken nog een cold case die jij nog niet kent: mijn bed! Heb een paar uur het raam open gehad. Brrrrr
Ben hier erg blij met de airco in de slaapkamer.quote:Op maandag 25 april 2011 23:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ken nog een cold case die jij nog niet kent: mijn bed! Heb een paar uur het raam open gehad. Brrrrr
Oh bah aircoquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:09 schreef Strega het volgende:
[..]
Ben hier erg blij met de airco in de slaapkamer.
Ik ben de afgelopen nachten alleen maar wakker geworden omdat Pluim knetterhard in mijn oor zat te bléren. En als ik niet snel genoeg reageerde, dan beet ze ook nogquote:Op maandag 25 april 2011 23:59 schreef Mama_Mia het volgende:
! Wel lekker zo met dit weer
ik werd gister de hele tijd wakker omdat het zo warm was
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen nachten alleen maar wakker geworden omdat Pluim knetterhard in mijn oor zat te bléren. En als ik niet snel genoeg reageerde, dan beet ze ook nog
Nog twee nachtjes op de slaapkamer en dan mag ze weer los
Pluim moet twee weken in de slaapkamer. In de hoop dat ze lekker zou gaan liggen slapen. Niet dus: ze wil daar helemaal niet zijn en dat mogen we weten ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:55 schreef Mama_Mia het volgende:
Rhana mocht eerst niet in de slaapkamer, dus dan ging ze de hele tijd tegen het raam slaan. Nu mag ze wel weer want de hechtingen zijn eruit bij mij, maar vanaf woensdag komt de keuken dus dan moet ze de hele tijd in de slaapkamer, arm ding
Precies, je kent je eigen kat het bestequote:Op dinsdag 26 april 2011 00:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pluim moet twee weken in de slaapkamer. In de hoop dat ze lekker zou gaan liggen slapen. Niet dus: ze wil daar helemaal niet zijn en dat mogen we weten ook
Dus we hebben afgesproken: een week volmaken en dan gewoon weer in de groep. Als ze maar bij de rest is, doet ze weinig anders dan gewoon een beetje slapen en rondlummelen. Helemaal goed dus
Maar dat is ook het gevaar; tenslotte bedenkt de DA het niet voor niets (denk ik), dus ik probeer me er toch zoveel als mogelijk aan te houden. Wil namelijk wel dat Pluimpje weer de oude wordtquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:06 schreef Mama_Mia het volgende:
Precies, je kent je eigen kat het beste![]()
Ze zijn gek, die beestenquote:Rhana zou ook helemaal gek worden als ze gedwongen rust moet nemen, die mieuwt al als je even vijf minuten de kamer uit bent. En als de deuren openstaan gaat ze best rustig in de slaapkamer liggen, maar zodra de deur dicht gaat is het een probleem.
Oh zeker, maar als ze in de gewone kamer rustiger is dan alleen in de slaapkamer, dan lijkt me dat toch beter, aangezien rust de bedoeling is. En het is gelukkig niet zo dat je het niet om kan keren, mocht het toch niet gaan dan staat die slaapkamer er nog steedsquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar dat is ook het gevaar; tenslotte bedenkt de DA het niet voor niets (denk ik), dus ik probeer me er toch zoveel als mogelijk aan te houden. Wil namelijk wel dat Pluimpje weer de oude wordt
Ja hequote:Ze zijn gek, die beesten
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:06 schreef Strega het volgende:
Nog steeds prachtig weer hier.
Ik ga dus zo met de nieuwe Jean Aul in de tuin zitten. Ben dus nog wel even zoet.
(Was een lief paaskadootje van Pagan)
Nee, ik zei ik heb al een doos. (Met boeken)quote:
Ik heb al een volle doos jonguhquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:08 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, ik zei ik heb al een doos. (Met boeken)
Geen idee. Koud windje dus denk het welquote:
Altijd te prefereren boven aarswindquote:
Ja, die was beter geweest!quote:
Geen stinkende dampende hete winden dusquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen idee. Koud windje dus denk het wel
Tja, je weet het niet bij Q!quote:
Ik weet wel dat die van Q en co geen koude windjes zijnquote:
Nee ik denk dat dat wel hele zware winden zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet wel dat die van Q en co geen koude windjes zijn
Lekker, geniet er maar ff van!quote:
Ja ik denk dat ik morgen Lush ga bestellen met die griet, want die lult zo onwijs langdradig over niks, anders sta ik de hele pauze binnen daar, geen zin inquote:
Nee, das jammer van je pauze, kunt beter ff lekker buiten zijn ! (Ik ga ook) naar buiten dan hé!quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik morgen Lush ga bestellen met die griet, want die lult zo onwijs langdradig over niks, anders sta ik de hele pauze binnen daar, geen zin in
Enjoyquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:18 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, das jammer van je pauze, kunt beter ff lekker buiten zijn ! (Ik ga ook) naar buiten dan hé!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |