Een beetje toeristisch is niet erg natuurlijk, er moet wel wat te doen zijnquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:55 schreef oh-oh het volgende:
Lovina is an sich wel touristisch, maar dat hotel ligt buiten de zone zeg maar.
's Ochtends staat de zee tot aan het terras, en in dat ding boven het terras kun je heerlijk zitten lezen de hele dag. Wij doken 's morgens eerst de zee in om een heel stuk te zwemmen ( je kan dan zo met het strand mee langs het hele dorp zwemmen, heel tof ) en daarna lekker douchen in onze openluchtdouche en ontbijten op het terras aan zee.
Mijn broertje en ik hadden die ene hut die er staat, de rest van de familie zat in het hotelletje, er waren maar 1 keer andere gasten , en dat waren hele leuke mensen die me meenamen naar de markt in Singaradja 's avonds laat om sate kambing te eten langs de weg daar![]()
Mijn ouders waren er al eerder geweest en mn vader had er meteen weer vrienden gemaakt, die man die kwam elke ochtend met zijn vrouw met vers fruit en kadootjes uit de kampong, en dan vroeg ie wat we wilden doen en werd dat allemaal geregeld.
We zijn naar de kampong geweest naar hanengevechtenen naar een of andere bronnentoestand, er ligt een mooi klooster op de berg, je kan naar Singaradja en naar de sawa's en hij heeft ons in zn eigen bootje meegenomen dolfijnen kijken 's morgens in alle vroegte, en daarna snorkelen in de zee daar, tussen de tropische vissen
![]()
Wij waren er drie weken en hebben veel van Bali gezien maar ik was evenlief gewoon drie weken daar in Lovina in dat hotel gebleven![]()
Oh, en als je ons mist als je daar bent, naast het hotel ligt een rietenhut achtig iets met een houten bord buiten met "internet at the beach" en daar kun je voor een paar rupia een uur internetten
Ja, ik type een beetje langzaamquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:32 schreef Oognip het volgende:
De lapo liet al 30 minuten op zich wachten, slome
Met een vriendin, we vertrekken om 10 uur hier, en dan gaan we de grote wandeling over de heuvels doen, uurtje of 4 duurt diequote:Op zondag 24 april 2011 00:11 schreef Oognip het volgende:
Picknicken is leuk!met wie ga je picknicken oh-oh?
Ik weet niet of ze het gaan lezen, aangezien ze allebei in het buitenland zijn, maar inderdaadquote:Op zondag 24 april 2011 00:13 schreef tombolafan het volgende:
MAES EN GOODBYE, GEFELICITEERD MET JULLIE VERJAARDAG!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, maar ik weet niet of ik morgen online ben enzo (en zij dus vast ook nietquote:Op zondag 24 april 2011 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze het gaan lezen, aangezien ze allebei in het buitenland zijn, maar inderdaad
GEFELICITEERD![]()
Allebei jarig?quote:Op zondag 24 april 2011 00:13 schreef tombolafan het volgende:
MAES EN GOODBYE, GEFELICITEERD MET JULLIE VERJAARDAG!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met wie dan?quote:
Dat doet mijn moeder nou nooitquote:Op zondag 24 april 2011 00:43 schreef Mama_Mia het volgende:
Maar on the upside komt morgen mijn moeder me helpen met douchen
Nee, maar dan zou ze het nog niet doenquote:Op zondag 24 april 2011 00:53 schreef Mama_Mia het volgende:
moet je ook aan je pols geopereerd worden
![]()
Wat ben ik een jong dingetje hè?quote:Op zondag 24 april 2011 00:55 schreef Greys het volgende:
Gelukkig is het ook niet uit je fobo te halen!
Dat bedoel ik nietquote:Op zondag 24 april 2011 01:03 schreef APK het volgende:
[..]
Wat ben ik een jong dingetje hè?![]()
Geen idee hoe dat daar terecht is gekomen, heb dat zelf niet ingevuld
Ja, ga tombo even helpen met haar detective-werkquote:Op zondag 24 april 2011 01:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet
Felicitatieberichtjes op een bepaalde datum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |