gewoon in de tuin en toen kwam er een popo omdat hij rook zagquote:Op maandag 25 april 2011 19:36 schreef 96111Niels het volgende:
Duidelijk verhaal. Ook echt duidelijk waar je aan het bbq'en was. Op de A4, op het dak of in de tuin. Goed verhaal helemaal duidelijk 8/10 punten [ afbeelding ]
nee gewoon met zo een gasfles, je weet welquote:Op maandag 25 april 2011 19:41 schreef GizartFRL het volgende:
Was het een elektrische bbq of had je de gemeentelijke eik in stukken gehakt en in brand gestoken?
Dus de politie is je tuin binnengedrongen/of had hij een rechterlijk bevel? Of liet je hem binnen ter goeder trouw?quote:Op maandag 25 april 2011 19:39 schreef Henk12344 het volgende:
[..]
gewoon in de tuin en toen kwam er een popo omdat hij rook zag
ja ik liet ze me tuin in komen, mijn fiets was vorige week gestolen en ik dacht mischien hadden ze hem gevonden en hem terug kwamen brengen. maar toen zeiden ze ineens dat ik boete krijg voor brandstichting ofzo ietsquote:Op maandag 25 april 2011 19:44 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Dus de politie is je tuin binnengedrongen/of had hij een rechterlijk bevel? Of liet je hem binnen ter goeder trouw?
In Spanje heb je vaak water restricties, dat lijkt mij een stuk erger om mee te moeten leven.quote:Op maandag 25 april 2011 19:50 schreef Henk12344 het volgende:
wat een kut land leven wij zeg, ze zijn helemaal gek geworden.
in spanje mag je toch ook bbq'en wanneer het daar 40 graden is in de zomer?
Dat is waar. Het moet denk ik zo kinderachtig omdat je deze inschatting niet door burgers kan laten doen die al vlees hebben gekocht en waarvan de barbecue is schoongemaakt.quote:Op maandag 25 april 2011 19:55 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een kutactie, komen ze zeker midden in de vinexwijk inspecteren op barbecueers. Als je midden op de Hoge Veluwe in het bos je vlees gaat braden snap ik het nog wel, maar in je eigen tuin moet kunnen toch?
Hoe kan een gas bbq precies een bosbrand veroorzakenquote:Op maandag 25 april 2011 19:59 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Dat is waar. Het moet denk ik zo kinderachtig omdat je deze inschatting niet door burgers kan laten doen die al vlees hebben gekocht en waarvan de barbecue is schoongemaakt.
Er is een grote kans dat er al 100 hectare is afgebrand dit weekend. Kost klauwen vol met geld. Dus ik vind het wel een simpele actie die best veel kan opleveren. Dan maar even niet barbecueën.
Die beesten zijn al dood voordat ze op de barbecue komen, groot verschil!quote:Op maandag 25 april 2011 20:03 schreef Bargehassus het volgende:
Nee, je mag ook niet eens iemand doodschieten in je eigen tuin. Schande!
nee gewoon gas-barbecue zeg maarquote:Op maandag 25 april 2011 19:57 schreef CafeRoker het volgende:
Gasfles? Dat zijn toch 'buitenkeukens', geen bbq's?
Je was dus buiten aan het koken nietwaar?
ja en ik hoorde net dat een paar mensen verderop in de straat ook een bekeuring hebben omdat ze aan het bbq'en waren.quote:Op maandag 25 april 2011 19:55 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een kutactie, komen ze zeker midden in de vinexwijk inspecteren op barbecueers. Als je midden op de Hoge Veluwe in het bos je vlees gaat braden snap ik het nog wel, maar in je eigen tuin moet kunnen toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |