abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95905503
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 00:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat snap ik. Na 4 jaar heb je toch dat hij dan in ieder geval in jouw bijzijn niet meer verlegen is. :) Maar je kan hem ook niet veranderen.
Het is na 4 jaar ook dat die naar mij veel opener is , dat is ook wel heel veel veranderd maar zodra je wilt afspreken dan krijgt die dus aanval van hoe ga ik het aanpakken en heel waarschijnlijk met zijn vrienden gaat bespreken hoe die het moet aanpakken (ja serieus zo zijn ze in zijn vriendengroep en dan moet hij moed verzamelen en dan terwijl ik het allang vergeten was (en ik gewoon afleiding en uitgaan , en leven al niet meer bij stilstond)
pi_95905546
Zoals ik al zei het is een heel apart geval
pi_95905556
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 00:28 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Het is na 4 jaar ook dat die naar mij veel opener is , dat is ook wel heel veel veranderd maar zodra je wilt afspreken dan krijgt die dus aanval van hoe ga ik het aanpakken en heel waarschijnlijk met zijn vrienden gaat bespreken hoe die het moet aanpakken (ja serieus zo zijn ze in zijn vriendengroep en dan moet hij moed verzamelen en dan terwijl ik het allang vergeten was (en ik gewoon afleiding en uitgaan , en leven al niet meer bij stilstond)
Hij kan ook niet tegen verrassingen dan?
pi_95905575
Maar hij neukt wel met je, zo op zijn tijd. Ik vind het maar vaag, ja! Al helemaal omdat hij wel een relatie heeft gehad met een ander tijdens die 4 jaar contact van jullie. Bij haar durfde hij dus wel, zoals jij al zegt: heel apart geval :P
pi_95905576
Oh nee , dat helemaal niet dan slaat de paniek bij hem toe.
pi_95905637
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 00:30 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar hij neukt wel met je, zo op zijn tijd. Ik vind het maar vaag, ja! Al helemaal omdat hij wel een relatie heeft gehad met een ander tijdens die 4 jaar contact van jullie. Bij haar durfde hij dus wel, zoals jij al zegt: heel apart geval :P
Nee , dat meisje was een soort opdringerig hyvessletje die hem in de paar maanden hem ook waarschijnlijk veel te weinig zag zodat ze is overgestapt op een vriend van hem , waar ze nu nog steeds aan het kleffen is.
  zondag 24 april 2011 @ 00:33:06 #232
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95905661
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 00:30 schreef formerjellybean het volgende:
Oh nee , dat helemaal niet dan slaat de paniek bij hem toe.
Kun je hem in een goed gesprek niet gerust stellen? Dan hoeft dat tzt niet neer zo moeizaam te verlopen.
The view from nowhere.
pi_95905690
Je kan wel een zenuwpees zijn van nature, maar geloof mij, als je je ECHT op je gemak bij iemand voelt, elkaar door en door kent, elkaar leuk vindt enzovoort ben je het gewoon niet in bijzijn van die persoon. Daar ben ik van overtuigd.
  zondag 24 april 2011 @ 00:35:46 #234
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95905725
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 00:34 schreef iwannabehigh het volgende:
Je kan wel een zenuwpees zijn van nature, maar geloof mij, als je je ECHT op je gemak bij iemand voelt, elkaar door en door kent, elkaar leuk vindt enzovoort ben je het gewoon niet in bijzijn van die persoon. Daar ben ik van overtuigd.
Eens.
The view from nowhere.
pi_95905736
Als ik hem zie loopt het ook heel relaxed maar de aanloop is heel moeizaam. En dat van mailtjes overleggen met vrienden is geen grapje , hij is heel hecht met vriendengroepje over dat soort dingen.
Het word ook voorspelbaar wanneer hem zie want dat is vaak op voetbalavonden en dan heeft die hun gesproken.
pi_95905782
Dat is niet helemaal waar want hij is zo bij iedereen , hij schijnt zelfs ontspannener te zijn bij mij. Zijn broer word ook helemaal gek omdat hij juist zo introvert is en hem af en toe ook echt zoiets heeft van jezus doe iets.
pi_95905798
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 00:37 schreef formerjellybean het volgende:
Dat is niet helemaal waar want hij is zo bij iedereen , hij schijnt zelfs ontspannener te zijn bij mij. Zijn broer word ook helemaal gek omdat hij juist zo introvert is en hem af en toe ook echt zoiets heeft van jezus doe iets.
Ik vind introvert zijn nog geen reden om langzaam te antwoorden. Dat staat compleet los van elkaar.
Ron Paul 2012
pi_95905871
introvert en onzeker wel . Hij is zoals ik al eerder zei eerst aan het overleggen met vrienden van hoe die het beste kan overleggen dan stelt die het uit tot die een aanval van ok nu heb ik alle moed verzameld nu antwoord ik wel .

En dit verzin ik dus niet , dat is uit ervaring.
pi_95905873
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 00:34 schreef iwannabehigh het volgende:
Yup. Dat klopt als een bus.
pi_95905916
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 00:37 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vraag me dan serieus af wat de oorzaak daarvan is, als hij zelfs bij zijn broer zo teruggetrokken blijft. Ik zou het niet in de hoek van introvertie zoeken, daarvoor is het wel wat extreem lijkt me. Jij weet niet of hij iets mee heeft gemaakt wat het kan verklaren?

Als het ze persoonlijk is snap ik het hoor. :) Maar ik vind het heel apart.

Al heeft hij wel vrienden en jou, dus het kan erger.
pi_95905943
Daar ben ik het niet helemaal mee eens als iemand een heel complex karakter heeft veranderd die niet in eens omdat die iemand heel leuk vind.
pi_95905983
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 00:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vraag me dan serieus af wat de oorzaak daarvan is, als hij zelfs bij zijn broer zo teruggetrokken blijft. Ik zou het niet in de hoek van introvertie zoeken, daarvoor is het wel wat extreem lijkt me. Jij weet niet of hij iets mee heeft gemaakt wat het kan verklaren?

Als het ze persoonlijk is snap ik het hoor. :) Maar ik vind het heel apart.

Al heeft hij wel vrienden en jou, dus dan valt het allemaal wel mee denk ik dan.
Scheiding van zijn ouders heeft er heel veel mee te maken , zijn vader zien ze niet meer, en het schijnt dat pa nogal losse handjes had naar zijn moeder.
pi_95905987
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 00:40 schreef formerjellybean het volgende:
introvert en onzeker wel . Hij is zoals ik al eerder zei eerst aan het overleggen met vrienden van hoe die het beste kan overleggen dan stelt die het uit tot die een aanval van ok nu heb ik alle moed verzameld nu antwoord ik wel .

En dit verzin ik dus niet , dat is uit ervaring.
Hmm, ik ben wel eens heel verliefd op iemand geweest dat ik ook echt die moed moest verzamelen en alle antwoorden ging afwegen voordat ik een gesprek aan zou knopen. Maar dat is dan in de prille fase, niet na 4 jaar. Mij lijkt het heel vervelend dat te blijven voelen, die onzekerheid.
pi_95905994
Dus geen gemakkelijke jeugd gehad
pi_95906024
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 00:45 schreef formerjellybean het volgende:
Dus geen gemakkelijke jeugd gehad
Oke, hopelijk verwerkt hij dat nog eens...zou het contact tussen jullie al stukken makkelijker maken. :)
pi_95906070
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 00:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hmm, ik ben wel eens heel verliefd op iemand geweest dat ik ook echt die moed moest verzamelen en alle antwoorden ging afwegen voordat ik een gesprek aan zou knopen. Maar dat is dan in de prille fase, niet na 4 jaar. Mij lijkt het heel vervelend dat te blijven voelen, die onzekerheid.
Dat vind ik ook voor hem, en voor mijn gevoel is het een heel sterk karakter maar het komt heel moeilijk naar buiten. Hij zei trouwens wel toen ik hem leerde kennen dat die heel moeilijk was met uiten van zichzelf en dat het daarom bij hem gauw uitging met meiden.
Ik weet ook als hij heel persoonlijke dingen verteld naar mij dat ik daar echt blij mee ben want dat geeft al aan dat die mij vertrouwd.
pi_95906117
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 00:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oke, hopelijk verwerkt hij dat nog eens...zou het contact tussen jullie al stukken makkelijker maken. :)
Ja want zowel hij en zijn broer hebben behoorlijke klap overgehouden aan de scheiding, alleen hij meer omdat zijn broer in dienst zit door de week en hij gewoon gezien schijnt te hebben hoe zijn vader naar zijn moeder was.
pi_95906156
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 00:44 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Scheiding van zijn ouders heeft er heel veel mee te maken , zijn vader zien ze niet meer, en het schijnt dat pa nogal losse handjes had naar zijn moeder.
Ikzelf heb precies zo'n situatie meegemaakt met mijn ouders (mishandeling en scheiding). Ik ken meerdere mensen die dat hebben meegemaakt en het is inderdaad echt kut op het moment zelf voor de kinderen, maar bij mij is het zo dat het slijt. Bij mijn broer en zusje ook. Toen (5/6 jaar geleden) zat ik ermee, nu niet meer. Ik kan mij ook niet voorstellen dat je daar nog mee kan zitten op latere leeftijd. Ik bedoel; je moet het toch een keer afsluiten, lijkt me. Ik vind dat geen reden om teruggetrokken en zenuwachtig enzovoort te zijn. Zet je erover heen en accepteer dat het zo is gegaan.. terugdraaien kan toch niet.
pi_95906311
Dat kan ik eigenlijk wel . Als je als kind met mishandeling te maken heb gehad en dat dus gezien heb kan ik me voorstellen dat het je latere relaties beinvloed, je ouders relatie is namelijk wel het basisvoorbeeld van een relatie.
En als dat heel geweldadig is kan ik me voorstellen dat dat jouw zicht op relaties veranderd. Ik kan me dan ook wel voorstellen dat je heel erg twijfeld of je zelf wel een relatie kan hebben.
pi_95906390
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 00:51 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ikzelf heb precies zo'n situatie meegemaakt met mijn ouders (mishandeling en scheiding). Ik ken meerdere mensen die dat hebben meegemaakt en het is inderdaad echt kut op het moment zelf voor de kinderen, maar bij mij is het zo dat het slijt. Bij mijn broer en zusje ook. Toen (5/6 jaar geleden) zat ik ermee, nu niet meer. Ik kan mij ook niet voorstellen dat je daar nog mee kan zitten op latere leeftijd. Ik bedoel; je moet het toch een keer afsluiten, lijkt me. Ik vind dat geen reden om teruggetrokken en zenuwachtig enzovoort te zijn. Zet je erover heen en accepteer dat het zo is gegaan.. terugdraaien kan toch niet.
Misschien heb jij er ook wel wat aan over gehouden maar weet je niet dat het daardoor komt. Niet iedereen kan het accepteren, helemaal onbewust laat het toch zijn littekens achter. Alles wat impact maakt op je leven laat iets achter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')