SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De OP vind je hier
Man, refo meldt zichquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:28 schreef missyB het volgende:
[..]
oke alle gelovige maagden zich nu melden hier
graag met geslacht leeftijd en kerkgezindte
Enorm, daar zou ik echt moeite mee hebben. Agnostisch, leunend naar creationisme, okay, kan ik nog mee leven. Maar geen vrouw die vol overtuiging gelooft in den Here God. Bah.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:29 schreef Techno het volgende:
Over geloof gesproken, is dat een dealbreaker of niet?
Eens. Ik wil wat dat betreft wel graag op één lijn zitten met de ander.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:30 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Enorm, daar zou ik echt moeite mee hebben. Agnostisch, leunend naar creationisme, okay, kan ik nog mee leven. Maar geen vrouw die vol overtuiging gelooft in den Here God. Bah.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:30 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Enorm, daar zou ik echt moeite mee hebben. Agnostisch, leunend naar creationisme, okay, kan ik nog mee leven. Maar geen vrouw die vol overtuiging gelooft in den Here God. Bah.
kan zeker een dealbreaker zijn.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:29 schreef Techno het volgende:
Of welk ander geloof dan ookquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:30 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ligt er helemaal aan welk geloof het is, in hoeverre degene dat geloof belijdt en vooral of degene ook mijn levensbeschouwing accepteert en respecteert.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:29 schreef Techno het volgende:
ik denk niet dat zo n relatie werkt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ligt er helemaal aan welk geloof het is, in hoeverre degene dat geloof belijdt en vooral of degene ook mijn levensbeschouwing accepteert en respecteert.
even refererend aan bijv het spreken in tongen,gebedsgenezingen etcquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:34 schreef missyB het volgende:
[..]
ik denk niet dat zo n relatie werkt.
neem je bijv iemand uit een vol evangelische gemeente die zal daar enorm veel mee bezig zijn.
Actief binnen de kerk en gemeente.
Zijn of haar leven zal in teken staan van Jezus,die is nummer 1.
denk niet dat dat gaat werken met iemand die niet gelooft, die gaat toch denken ben jij wel helemaal flex bovenin?
Geloof met mate, religie maakt meer kapot dan je lief isquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:34 schreef missyB het volgende:
[..]
neem je bijv iemand uit een vol evangelische gemeente die zal daar enorm veel mee bezig zijn.
denk niet dat dat gaat werken met iemand die niet gelooft, die gaat toch denken ben jij wel helemaal flex bovenin?
quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:34 schreef missyB het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, ligt eraan in hoeverre dat geloof een rol speelt in zijn leven.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:34 schreef missyB het volgende:
[..]
eensch!quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geloof met mate, religie maakt meer kapot dan je lief is
Spreken in tongen? Wat is dat? Ik vroeg het aan de vriend van mijn zusje die geloofd maar hij wilde het niet uitleggen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:35 schreef missyB het volgende:
[..]
even refererend aan bijv het spreken in tongen,gebedsgenezingen etc
Hier kan ik me wel in vinden ja.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:30 schreef Supersoep het volgende:
Jammer genoeg vonden mij ouders het nodig om mij gelovig op te voeden.quote:
Dat sowieso, maar dat staat verder los van geloof.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb er niets op tegen, zolang ze mij ook maar in m'n waarde laten.
Ben jij zó prikkelbaar? Wat ik zei klopt ook nog gewoon, dus ik wens je vast veel sterkte met al je toekomstige relaties.quote:
waarom wil hij het niet uitleggen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Spreken in tongen? Wat is dat? Ik vroeg het aan de vriend van mijn zusje die geloofd maar hij wilde het niet uitleggen.
Ik geloof niet in zulken dingen
OT - Google is your friend.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Spreken in tongen? Wat is dat? Ik vroeg het aan de vriend van mijn zusje die geloofd maar hij wilde het niet uitleggen.
Ik geloof niet in zulken dingen
Staat er raar, niet alleen in kerkdienst maar gebeurd dus wel vaak binnen die kerkelijke stroming.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:40 schreef missyB het volgende:
[..]
waarom wil hij het niet uitleggen?
Juist nu mooi de tijd voor.
Met pinksteren, jaren gelden werden de discipelen van Jezus vervuld met d eheilige geest,en begonnen te spreken met andere talen, zoals de Geest hun gaf uit te spreken.
dat verschijnsel doet zich dus soms voor in een kerkdienst waarin men dus gewoon begint te brabbelen even snel gezegd
Dat wist ik al.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:40 schreef missyB het volgende:
[..]
waarom wil hij het niet uitleggen?
Juist nu mooi de tijd voor.
Met pinksteren, jaren gelden werden de discipelen van Jezus vervuld met d eheilige geest,en begonnen te spreken met andere talen, zoals de Geest hun gaf uit te spreken.
dat verschijnsel doet zich dus soms voor in een kerkdienst waarin men dus gewoon begint te brabbelen even snel gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |