Geweldig ja!!!!quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:29 schreef E.T.terBak het volgende:
[..]
Over Nina gesproken: deze is ook een pareltje!!!
quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:35 schreef sjampoeh het volgende:
zijn wij nu een stel losers dat we hier zitten te kijken naar mensen die zich vervelen ??
Wie zijn ze dan ik zie alleen Jo tuttenquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb haar een keer in Berlijn gezien. Was echt te gek!!!
OT: Ze tutten zich behoorlijk op, dus ze verwachten nog wel een feestje.
Gewoon zometeen de lichten uit!quote:
Joah!quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:35 schreef sjampoeh het volgende:
zijn wij nu een stel losers dat we hier zitten te kijken naar mensen die zich vervelen ??
yep, maar k ben dr voor in therapiequote:Op zaterdag 23 april 2011 22:35 schreef sjampoeh het volgende:
jo telt toch voor tienquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie zijn ze dan ik zie alleen Jo tutten
oeeeee, dan gaat Mo mega door het lint !quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gewoon zometeen de lichten uit!
Ja, dat lullen over dat stomme trouwen...quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelijk heb je !!! en opzouten nu met dat gezeik
quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:35 schreef sjampoeh het volgende:
Best stoer maar iid niet hier.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, dat lullen over dat stomme trouwen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |