quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:42 schreef shomila het volgende:
Is het feestje roulette spelen, wat een domper.Doe dan maar russisch roulette zien wij ook nog wat.
Alles beter dan die witte jurkquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:43 schreef PoezeligDing het volgende:
sharon had iets goudkleurigs in haar handen; oh dat pas ik niet...
daar liep ze echt in voor lul jaquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:43 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Alles beter dan die witte jurk
quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:42 schreef shomila het volgende:
Is het feestje roulette spelen, wat een domper.Doe dan maar russisch roulette zien wij ook nog wat.
vind ik wel sneuquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:44 schreef PoezeligDing het volgende:
sharon baalt; ik ben elke keer weer de lul. ze krijgt 's' jes
Topmuziek voor in de auto, plankgas over de autobahn!!quote:
Best lullig al die kleine maatjes ... Lekker geregeldquote:
oh was die van tofs? kan je nagaan wat een lelijk spul daar tussen zit, hij was haar trouwens ook te klein, ze leek wel een rolladequote:
vreemd wel, zag ze vanmiddag met glitterjasje. maar eerder beweerde ze totaal niet van de bling te zijn...quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:45 schreef Prospera het volgende:
Djoon; oh glitters, ik hou van glitters.
Kandidaat voor meiden in de jungle
tief eens op joh met je kutmuziekquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Topmuziek voor in de auto, plankgas over de autobahn!!
maar om jezelf er dan toch nog maar in te persen, dat is lef hebben toch?quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Best lullig al die kleine maatjes ... Lekker geregeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |