Alle 2 tegelijk. Net als vorig jaarquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:56 schreef APK het volgende:
[..]
Maar de keuze wat te kijken zou toch gewoon duidelijk moeten zijn?
Ohw. Ik dacht dat het oranje-gedeelte overdrijving wasquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:02 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Nee, het is aandachttrekken. En overdrijving.
Neuh gewoon uit een Fok-index met smiliesquote:
Dat kan Benny vast wel even meteen fixenquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:05 schreef Cat22 het volgende:
Uhm.. die TT mag wel zonder mijn naam.Het hoeft niet meteen heel fok over.
Gaarne.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat kan Benny vast wel even meteen fixen
Maak er maar 'Pisces29 komt op tv' vanquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
Dat kan Benny vast wel even meteen fixen
Sokkies verkopen achter het Wibra-kraampjequote:
Modden in andermans forum wordt niet overal gewaardeerd.quote:
Dus dan laat je iBenny het maar doen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:08 schreef Cat22 het volgende:
Modden in andermans forum wordt niet overal gewaardeerd.
Greys en Erik zijn er niet, en het gaat om jouw naamquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Modden in andermans forum wordt niet overal gewaardeerd.
Mag hij helemaal zelf weten.quote:
Dat was een vluggertje!quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Greys en Erik zijn er niet, en het gaat om jouw naamEn ik vermoed dat Benny weer even de hort op is
Ze worden vast niet boos als je het verandert hoorquote:
oh, okequote:Op zaterdag 23 april 2011 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh gewoon uit een Fok-index met smilies
Tal(entenjachten)quote:
Ik gok erop dat Erik en Greys het niet erg vinden en heb ze al iets alten weten. En anders geef ik de schuld aan jou en Vissie.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:11 schreef APK het volgende:
[..]
Ze worden vast niet boos als je het verandert hoor![]()
Of moet ik Grees even sms'en?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |