Autolak is net als nagellak. Aseton is nagellak remover. Gooi er aseton op en ga er met een doek overheen en je smeert meteen een gedeelte van de lak mee (in ieder geval de blanke lak).quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:25 schreef 08gnoT. het volgende:
Secondenlijm kun je weghalen met aceton/nagellakremover. Maar ik vrees dat je daarmee de gewone lak ook niet heel laat...
Deed zulke dingen vroeger ook al voor de LOL hoor (spiegeltjes eraf trappenquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:26 schreef tuintegel het volgende:
stickerverwijderaar , lijm oplosser of het gewoon vragen bij een autodealer ? Wat erg trouwens !
Het eerste waar ik aan dacht was , heb je met iemand goed ruzie? maar goed tegenwoordig doen ze dit voor de lol![]()
Dat. Gewoon even langs de garage.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:57 schreef kwiwi het volgende:
Ik snap niet dat er mensen zijn die denken dat dit leuk is....
Ik zou in ieder geval niet zelf gaan klooien met allerlei middelen maar even naar een garage o.i.d. bellen, misschien hebben ze er een middel voor of weten ze wat je het beste kunt doen.
Of zo'n autopoets bedrijf....die weten daar waarschijnlijk wel raad mee.quote:
Hoe hebben ze secondenlijm op heel je dak gekregen, TS? Met een gewone buisje?quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:24 schreef TK55 het volgende:
Afgelopen nacht heeft iemand behoefte gehad om mijn 1 jaar oude auto vol te smeren met secendenlijm. Ramen, deurklink en dak zaten vol. Ramen heb ik kunnen schoonmaken met schuursponsje en ijskrabber. Heeft iemand een oplossing (letterlijk en figuurlijk) voor de secondenlijm op het dak zonder dat mijn auto veranderd in een cabriolet.
miss om lijmresten van stickers enzo mee te verwijderen, denk dat het bij secondelijm weinig effect zal hebben..quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:47 schreef Mirjam het volgende:
al geprobeerd met pure alcohol?
dat is prima om lijmresten mee te verwijderen, proberen kan natuurlijk altijd..
En ook nog in een seconde...quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:44 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Hoe hebben ze secondenlijm op heel je dak gekregen, TS? Met een gewone buisje?Lijkt me nogal moeilijk...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |