Met dit recept. Lekker!quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mooi zo, het is ook mijn missie mensen meer aan het zelf maken te krijgen. Hoe heb je het gemaakt?
Sinds in snachts op Hoog Catherijne heb gezien hoeveel muizen er in Winkelcentra rondlopen eet ik alleen nog maar verpakte noten, en niet uit een schepbak. Muizen hebben geen blaas namelijk en lekken continuequote:Op zaterdag 23 april 2011 22:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Een handje gemengde noten van de notenbar (macadamia/pecan/cashew/pinda/walnoot en 3 cafe noir
Ik zie daar geen hoeveelheden bij staan?quote:
Staan er wel in hoor, ligt misschien aan je internetbrowser. Mij geeft de site ook wel problemen als ik een andere browser gebruik. Hoe dan ook zijn dit de ingrediënten:quote:Op zondag 24 april 2011 10:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik zie daar geen hoeveelheden bij staan?
Klinkt lekker!quote:Op zondag 24 april 2011 16:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Menu voor vanavond
Varkensgebraad van de schouder, Asperges, bloemige aardappels, saus: Hollandaise
Daarna Aarbeiensorbet.
hee jij post toch in Slank?quote:Op zondag 24 april 2011 21:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij hadden vandaag:
Lunchbuffet met aspergesoep (heerlijk), gerookte zalm, allerlei broodjes, asperges met botersaus, beenham met mosterd, tig soorten salades, kroketten, gehaktballetjes, ragouts, gebakken eieren enz. Vers fruit, ijs, tiramisu, kwark, slagroom
Dinerbuffet met champignonsoep, kipsate, rijst, gebakken aardappelen, stoofpotje, gehaktballetjes, lamskotelletten, salades, vis, ijs, slagroom, bavorois, cake, muffins.
*burp*
Zo vol
Qua ontbijt dekt mijn quote van gisteren de lading aardig. Qua diner niet. Vanavond: Kip uit de oven, kiprolletjes uit de oven, pom duchesse, witlof en advocaat tiramisu toequote:Op zondag 24 april 2011 10:41 schreef Purdey het volgende:
Net paasontbijt gehad: afbakbroodjes, eitjes, kruidbroodjes en thee.
Vanavond kalkoenfilet, pom duchesse aardappeltjes, en boontjes. Advocaat tiramisu toe
quote:Op zondag 24 april 2011 22:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hee jij post toch in Slank?
klinkt heerlijk hoor, en tis Pasen! maar was dit het buffet of heb je dit ook echt allemaal gegeten want dan heb je meer gegeten dan ik
2,5 kg in één dag? das best knapquote:Op maandag 25 april 2011 16:41 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Alles wel wat gehad ja, was vanochtend ook 2.5 kg zwaarder
Vanavond: gepofte aardappel uit de oven met kruidenkaas, bloemkool, kabeljauwpakketjes uit de oven en komkommersalade
och wat lekker! ik ga eens een bakkie thee zetten en kijken of we nog chocolaatjes of koekjes hebbenquote:Op maandag 25 april 2011 19:44 schreef Tezz het volgende:
De restjes van gisteren opgemaakt (bbq). In diverse gangen....
Hapje vooraf: bruscetta met knoflook champignons
Hapje bij een spelletje triviant: bbq-worstjes (in schijfjes met tapasvorkje) met mississipi-bbq-saus
Speklapje met aardappelsalade
tussendoor: bruscetta met picco de gallo
Kipfilet met giroskruiden met kropsla, rode ui en tzaziki
En koffie met paaseieren na!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |