Allemaal acuut overspannen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan wel thuis graag, ik vind het anders zielig voor de bediening.
Jouw gemis!!quote:
Ik niet.. hoe goedkoper hoe beterquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nou ja, ik heb wel vrij dure slippers
*plons* *klimt op tieten*quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw gemis!!
Ik ben ook heel goed in fijne MI's bezorgen maar die zal je niet van mij krijgen
Huh? Wat heb ik nu weer gedaan?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw gemis!!
Ik ben ook heel goed in fijne MI's bezorgen maar die zal je niet van mij krijgen
Ja, nu niet meer. Ben inmiddels goed bruin. En aangeschoten van alle wijn.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
kssst, jij zat in een park! ofzo.
Wanneer gaan we weer zwemmen?quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Twee vrouwen die lichamelijk moeilijk zijn
quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dan durf ik niet langs dat terrasje te lopen
quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan wel thuis graag, ik vind het anders zielig voor de bediening.
quote:
Jij wil geen MI's meerquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer gaan we weer zwemmen?
Mijn moeder is zo nasty dat ze naar de 4de verjaardag van haar kleinkind gaat in minirok en NIKS eronder. Omdat ze erna een letterlijke doorsmeerbeurt krijgt van een of andere getrouwde garagemeneer.
Oh en voer haar whiskey en ze zal (half)naakt over de bar kruipen voor je
Niet het soort wat je daarnet gaf graagquote:
Geen idee, weet niet of er animo is om weer eens te zwemmen in P'end. Kan altijd natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn moeder is zo nasty dat ze naar de 4de verjaardag van haar kleinkind gaat in minirok en NIKS eronder. Omdat ze erna een letterlijke doorsmeerbeurt krijgt van een of andere getrouwde garagemeneer.
Wat snap je niet aan kleinkind?quote:
Dan is mijn moeder eigenlijk gewoon geweldigquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh, sorry. Ik was de 15Xquote:
Oh.. dat klinkt als de moeder van een vriendin van mij.. Die zat op het 16e verjaardagsfeestje van haar dochter toen te vertellen waar alle 5 haar kinderen waren verwekt.. En ja, ook op het aanrecht.. Ik geloof dat niemand meer wat heeft gegeten daar daarnaquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik vind het niet kunnen dat je halfnaakt naar de verjaardag van je kleinkind gaatquote:
Toch wel hequote:Op zaterdag 23 april 2011 19:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan is mijn moeder eigenlijk gewoon geweldig
Maar het zwembad in Purm is niet leukquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Geen idee, weet niet of er animo is om weer eens te zwemmen in P'end. Kan altijd natuurlijk.
En die omschrijving daarna....ai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |