Voetbed? Die zit niet bij de 5 euro inbegrepen nee.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
daar kan ik dus niet op lopen, heb echt iets nodig met meerdere of bredere bandjes en met een soort van voetbed. anders had ik er wel 100 gehad.
Gotta love out-of-contextquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, hij dekt heel goed en dat heb ik echt wel nodig.
Dito.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, hij dekt heel goed en dat heb ik echt wel nodig.
Groot gelijk.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik m'n vader mee wilde? Die maakte het nog een beetje leuk.
Zo heel veel verschilt dat toch ook niet?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dito.
Ik zie eruit alsof ik al 3 maanden niet geslapen heb
Wedje leggen?quote:
ik heb ook nog vier paar liggen, je hebt er nooit te veelquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
oooh, ik wil ook nieuwe slippersmaar mn oude lopen nog goed
Graagquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OK OK
Ik bezorg je al geen MI's meer hoor
Truequote:Op zaterdag 23 april 2011 19:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo heel veel verschilt dat toch ook niet?
quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:27 schreef L-E het volgende:
Mijn moeder heeft een keer op het busstation een vrouw met haar handtas geslagen, ze was woest. Waarom? Omdat die mevrouw haar afval (een lollystokje) niet in de prullenbak gooide.
Ze ging tekeer zeg, over plaatsvervangende schaamte gesproken.
14 paarquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb ook nog vier paar liggen, je hebt er nooit te veel
Omfg.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wedje leggen?Mijn ex-schoonvader heeft een heel huis laten ontwerpen naar haar wensen, onder andere omdat ze lichamelijk nogal moeilijk is, maar ook geheel naar haar smaak. Vraagt ze daarnaar scheiding aan `omdat hij niks voor haar over heeft´
![]()
Ik had toen al gewaarschuwd moeten zijn voor mijn eigen huwelijk![]()
Garpje zeker?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:27 schreef L-E het volgende:
Mijn moeder heeft een keer op het busstation een vrouw met haar handtas geslagen, ze was woest. Waarom? Omdat die mevrouw haar afval (een lollystokje) niet in de prullenbak gooide.
Ze ging tekeer zeg, over plaatsvervangende schaamte gesproken.
Misschien kunnen ze een keertje samen wat gaan drinken?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Omfg.
Nou ja. Mijn moeder zal dat niet snel zeggen, maar het scheelt weinig. Seriously
je zei toch nooit genoeg?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
oooh dan had ik ze vanmiddag ook wel kunnen meenemen.
Twee vrouwen die lichamelijk moeilijk zijnquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze een keertje samen wat gaan drinken?
dan durf ik niet langs dat terrasje te lopenquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan wel thuis graag, ik vind het anders zielig voor de bediening.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |