dat ben ik niet hoor!quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:50 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1551131
http://forum.fok.nl/topic/1639320
Sorry maar daar heb je het toch echt over een dame en in de ander toch echt over een man...
Excuus zie ik nu ookquote:
Dat jij nou nog in kabouter plop-land leeft kunnen wij ook niets aan doen hequote:
vergeet niet dat ze haar eigen kleine tetten lelijk vindtquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:55 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
TS heeft een rotkop, is onzeker en uit haar frustratie door dit topic te openen
Gewaagde stelling.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:44 schreef Guava het volgende:
Volgens mij zijn mannen die op kleine tetten vallen gewoon pedo.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:51 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Beetje klagen hier over andermans tieten he, maar pics van jezelf plaatsen ter verduidelijking ho maar
Beetje klagen hier over andermans tieten he, maar pics van jezelf plaatsen ter verduidelijking ho maar
ook dat.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:55 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
TS heeft een rotkop, is onzeker en uit haar frustratie door dit topic te openen
TITS OR GTFO iddquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:09 schreef AwesomeSauce het volgende:
Zijn jouw tetten zo mooi dan TS ? Als je zo durft uit te halen....
Laat maar zien
quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:05 schreef Cazano het volgende:
[..]
TS houdt van mannen met dikke tetten
Bovenste natuurlijk.quote:
Vergeet de duimen niet. OH LORD, DE DUIMEN.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:10 schreef MASD het volgende:
[..]
Megan Fox is echt kankersmerig, met haar plastic botoxhoofd.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:10 schreef MASD het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:27 schreef RickoKun het volgende:
TS heeft zowaar gelijk. Kleine tietjes![]()
Maar hoooooo dat mag je niet zeggen heur!!!
Stel je voor dat je een zieltje verbrijzelt met je woorden.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:27 schreef RickoKun het volgende:
TS heeft zowaar gelijk. Kleine tietjes![]()
Maar hoooooo dat mag je niet zeggen heur!!!
DAT THUMB.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vergeet de duimen niet. OH LORD, DE DUIMEN.
kkman wat haat ju ik kan veel beter krijge dan megan.quote:
Ik vroeg me al steeds af waar ik over struikelde, over mijn tieten of over mijn tong.quote:
Hopelijk je tong want hangtieten zijn lelijk.quote:Op zondag 24 april 2011 01:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vroeg me al steeds af waar ik over struikelde, over mijn tieten of over mijn tong.
Zolang er mannen zijn die op me kruipen zie ik het probleem niet.quote:Op zondag 24 april 2011 01:24 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hopelijk je tong want hangtieten zijn lelijk.
Moet je eens in de spiegel kijken.quote:Op zondag 24 april 2011 01:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zolang er mannen zijn die op me kruipen zie ik het probleem niet.
Dan zie ik jou, da's gek.quote:
Jij bent zo'n verpleegster die mindervaliden bevredigd?quote:Op zondag 24 april 2011 01:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zolang er mannen zijn die op me kruipen zie ik het probleem niet.
Ja tuurlijk, hoe weerlozer hoe beter.quote:Op zondag 24 april 2011 01:31 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Jij bent zo'n verpleegster die mindervaliden bevredigd?
Dan graag per pm de instelling waar je werkt, want ik loop op mijn laatste benen.quote:Op zondag 24 april 2011 01:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, hoe weerlozer hoe beter.
Dan kijk je niet in een spiegel.quote:
Onzin, kijk naar je ouders.quote:Op zondag 24 april 2011 01:41 schreef Koenholio het volgende:
TS is boos omdat ze dikke tieten heeft maar een heel lelijk hoofd en omdat meisjes met een mooi hoofd maar kleine tieten wél een vriend kunnen krijgen.
Kan niet, die liggen in bed en er hangt een sok over de deurklink. Dan durf ik nooit naar binnen te lopenquote:
Nog bij je ouders wonen.quote:Op zondag 24 april 2011 01:48 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Kan niet, die liggen in bed en er hangt een sok over de deurklink. Dan durf ik nooit naar binnen te lopen
Daarnaast blijkt na een heel klein beetje onderzoek dat ze gewoon een C cup heeft, en dus totaal niet ter zake doet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:10 schreef MASD het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 april 2011 01:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, hoe weerlozer hoe beter.
Idd, liever een A dan zo'n muil ter grootte van een D-cupquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:52 schreef zarGon het volgende:
Bakkes dicht, zeikwijf. Liever een cup A dan jouw cup D met jou erbij.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:52 schreef zarGon het volgende:
Bakkes dicht, zeikwijf. Liever een cup A dan jouw cup D met jou erbij.
TS is een meisje.quote:
quote:
Je bent dus homo zo te horen?quote:Op zondag 24 april 2011 10:56 schreef muhahaha het volgende:
Kan mij weinig boeien, ik val op combi uiterlijk/innerlijk en als ze toevallig kleine tetten heeft heb ik daar geen problemen mee zolang ze een *that ass* heeft.
Deed hij dat maar, dan was hij tenminste geen homo. Alleen echte mannen reiken.quote:
Nee, dat vind ik gay. Straal maar wat positieve energie door je UTP-kabel naar mij toe. Wellicht `werkt` het.quote:Op zondag 24 april 2011 11:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik bespeur overigens heel weinig liefde in je postWil je erover praten? Mijn pm staat open
Ja, goed idee. Ware het niet dat ik nu draadloos zit te fokken (HA! Dat wist je niet he?)quote:Op zondag 24 april 2011 11:39 schreef solyaris het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik gay. Straal maar wat positieve energie door je UTP-kabel naar mij toe. Wellicht `werkt` het.
Loop dan even naar de router in de meterkast of zo.quote:Op zondag 24 april 2011 11:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, goed idee. Ware het niet dat ik nu draadloos zit te fokken (HA! Dat wist je niet he?)
Minitietjesquote:
En dan? Dan is het nog steeds draadloos hoor.quote:Op zondag 24 april 2011 11:53 schreef solyaris het volgende:
[..]
Loop dan even naar de router in de meterkast of zo.
2 verlepte tetjes voor jou dan maar.quote:Op zondag 24 april 2011 12:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En dan? Dan is het nog steeds draadloos hoor.
Is dat je moeder?quote:Op zondag 24 april 2011 14:54 schreef solyaris het volgende:
[..]
2 verlepte tetjes voor jou dan maar.
[ afbeelding ]
quote:topictitels topicstarter reacties views laatste reactie
KLB
kleine tieten 12345» Guava 114 4.810 24-04-2011 19:33:43
Rainb0ws
KLB
vrouwen die hatelijk doen als er een sexy vrouw is. 12345» Guava 104 3.824 24-04-2011 18:00:05
goodmorningvietnam
KLB
Pyjamabroeken 12» Guava 32 596 23-04-2011 13:56:43
Guava
LIF
Hulp met kleding voor een vriend
wimjongil
R&P
Vriend is verliefd op mij.
R&P
kut
TT van Guava
quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:10 schreef Noisiv het volgende:
Ik vind vrouwen met kleinere tieten mooier dan met grote. Vrouwen met die onwijs grote tieten hebben ook een onwijs groot walvissen lichaam eronder hangen. Vrouwen met een kleiner formaat hebben vaak een mooi gezond lichaam (borstvergrotingen uitgezonderd). Helemaal als ze nog wat lengte hebben en niet al te grote tieten in hun 20e weet je dat je vrouwtje na de 30-40 nog steeds een mooi lichaam zal hebben.
Degene die in de 20 al onwijs fors zijn dikke dijen, dikke tieten, vetkwabben verstoppend achter de broek etc zijn na hun 30e standaard huismoeder types van rond de 100 kilo met kort pittig kapsel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |