Je overdenkt het. Mo wil gewoon aandacht.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:34 schreef Injetta het volgende:
Het is opmerkelijk hoe Mo panisch iedereen heeft bewerkt om maar niet genomineerd te worden (m.a.w. ze wilde er blijkbaar niet uit). Meteen na donderdag is ze als een blad aan de boom omgeslagen.
Volgens mij is ze zo geschrokken van die 72% van Jo dat ze denkt helemaal geen kans meer te maken op de winst. Dan is het blijven zitten nutteloos. De mensen waar ze het meest mee had zijn allemaal weg, ze heeft geen controle meer over Maik... en de kans op winst is nihil. Conclusie: wat doe ik hier, ik moet weg...
Beetje jammer dat ze er niet wat eerder achter kwam en zo praktisch eigenhandig, of met hulp van Jo, dit programma om zeep geholpen heeft.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:34 schreef Injetta het volgende:
Het is opmerkelijk hoe Mo panisch iedereen heeft bewerkt om maar niet genomineerd te worden (m.a.w. ze wilde er blijkbaar niet uit). Meteen na donderdag is ze als een blad aan de boom omgeslagen.
Volgens mij is ze zo geschrokken van die 72% van Jo dat ze denkt helemaal geen kans meer te maken op de winst. Dan is het blijven zitten nutteloos. De mensen waar ze het meest mee had zijn allemaal weg, ze heeft geen controle meer over Maik... en de kans op winst is nihil. Conclusie: wat doe ik hier, ik moet weg...
En dat ook natuurlijk..quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:35 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Je overdenkt het. Mo wil gewoon aandacht.
De "down to earth" zus ?quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:36 schreef Candyfreak het volgende:
http://nicole180.hyves.nl/ Zus van Mo?
Ze mogen niet zelf eten en drinken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:36 schreef Injetta het volgende:
In welke context moet ik deze opdracht zien??
Oh, vandaar.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:37 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ze mogen niet zelf eten en drinken.
Klopt, ze mogen wel eten, alleen als ze gevoerd worden.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Is dat de opdracht, dat ze alleen mogen eten als ze door een ander worden gevoerd
Zolang de productie dit nodig achtquote:
Ja, zie krabbels pagina 49.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:36 schreef Candyfreak het volgende:
http://nicole180.hyves.nl/ Zus van Mo?
blijven zitten is nog wel een optie; als ze de finale haalt mag ze haar kluisinhoud meenemenquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:34 schreef Injetta het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |