Verklaart wel waarom ze zo vaak naar de wc gaat.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:56 schreef knagsje het volgende:
[..]
ze willen er juist niet meer van af
euhquote:
en jullie maar klagen dat ze niet fris isquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:56 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Verklaart wel waarom ze zo vaak naar de wc gaat.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zijn er nu weer hondjes uitgelaten en is er weer gedoucht. Want het was de eerste SL vandaag...
quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:56 schreef Capaja het volgende:
[..]
euh
nou
ik euh
had een husky en die had er ook 1, NEE geen rayban, een goedkope van de pomp, maar toch !
trouwens, komen die chatsites weer terug na dit debâcle of is het afgelopen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dit is voor het eerst in weken dat ik hier weer kom. Verder kijk ik heel af en toe op kanaal 15 maar haak na een paar minuten al af. Het enige dat ik kijk is de live show op donderdag.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:56 schreef Capaja het volgende:
[..]
euh
nou
ik euh
had een husky en die had er ook 1, NEE geen rayban, een goedkope van de pomp, maar toch !
quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:58 schreef knagsje het volgende:
en flip moet weer verplicht kriebelen, en die lul doet ut nog ook
quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:58 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Madelief krijgt hem ook niet en ik kleed mijn hond ook niet aan alsof het een klein kind is,
Welke chatsites bedoel je?quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
trouwens, komen die chatsites weer terug na dit debâcle of is het afgelopen?
ja echt, ooit voor de gein opgezet een knaloranje (was promo materiaal van de wk/ek in rome) en vanaf dat moment wilde hij hem zelf "op" als de zon fel scheenquote:
Ik had het ook over de bewonersquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:00 schreef knagsje het volgende:
[..]
tis toch bagger 2 streams met Jo en flip die slapen?
de hond, secredoquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:01 schreef Capaja het volgende:
[..]
ja echt, ooit voor de gein opgezet een knaloranje (was promo materiaal van de wk/ek in rome) en vanaf dat moment wilde hij hem zelf "op" als de zon fel scheen
ontopic wie gaan er de finale in ?
de slapers of de dammers ?
Hai, gewoon zoeken op de SST site joh.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:01 schreef DjinN het volgende:
Heyy allemaal!Heeft iemand toevallig nog het filmpje van gister, met die groepsmissie in het water ?? Dat de vrouwen over de ruggen van de mannen moesten lopen
Ik gok op de dammersquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:01 schreef Capaja het volgende:
[..]
ja echt, ooit voor de gein opgezet een knaloranje (was promo materiaal van de wk/ek in rome) en vanaf dat moment wilde hij hem zelf "op" als de zon fel scheen
ontopic wie gaan er de finale in ?
de slapers of de dammers ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |