Mijn borsten hangen niet, hoor.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:05 schreef feesbeeest het volgende:
Post pic van inkijk.
Misschien walgen ze wel van je meloenen.
Ja, echt wel.quote:
Tsja, het is weer eens wat anders dan de honderden ik ben lelijk/onzeker/een gedrocht topics op het internet. Dit is de Viva niet.quote:
Haha, grappig dat je dat denkt:) Mogen vrouwen zichzelf niet knap vinden???quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:07 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Tot zover de fantasie / trolpoging van een 16 jarig puistenknulletje op zijn zolderkamertje.
Dat dus. Man-boobs zien er nooit sexy uit TS, ook niet in een jurkjequote:Op zaterdag 23 april 2011 13:07 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Tot zover de fantasie / trolpoging van een 16 jarig puistenknulletje op zijn zolderkamertje.
hahaha grappig ja.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:07 schreef Guava het volgende:
Haha, grappig dat je dat denkt:) Mogen vrouwen zichzelf niet knap vinden???
Hoezo wil je geen pics posten van je inkijk?quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:10 schreef Guava het volgende:
Tsja, als je wil backfiren ga je gang. Voor mijn part noemen jullie me nu een lelijke dikke puisterige trut of een vent. Maar dit probleem is weldegelijk echt, en je kan het wel ontkennen, daarmee verdwijnt het niet.
In de winter draag ik meestal niet veel inkijk en korte rokjes maar gewoon jeans en een truitje. Die hebben wel een beetje inkijk maar zijn minder sexy dan een zwoele zomerjurk waarin ook je benen mooi uitkomen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:09 schreef FashionXstar het volgende:
Het is gewoon een irritatie die ik heb zo nu de zomer begint.
Dus in de winter heb je er geen last van?
Je kan ook gewoon googlen op cup D. Fok bedelt altijd om fotos van vrouwen, want de helft zal nooit echte borsten voelenquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:11 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Hoezo wil je geen pics posten van je inkijk?
Zien is geloven.
Bij mannen gaat het zo:quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:15 schreef n8n het volgende:
Dit doen mannen ook maar dan als je tofferder bent
quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:23 schreef LaLaLaCooCooJumbo het volgende:
TS denkt dat ze lekker is met haar misvormde uiers
haha dat is waar. als een lelijke man mooie chick scoort is hij een baas. Als een mooie vent vrouwen kan krijgen is hij een homo en een klootzak.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:23 schreef qeunta het volgende:
[..]
Bij mannen gaat het zo:
Piet denkt beter te zijn dan andere mannen.
Dat staat de andere mannen groep niet aan.
Opeens schreeuwt kees "Ik ga m' slopen kunnen we eens zien wie de beste is!''
Kees stapt op de man af en wint na een bloederige strijd met piet het gevecht.
Kees stapt stoer weg en de mannen vinden kees nu ook zo stoer, maar dat staat ze niet aan.
Kees denkt dat hij de baas is.
Jan schreeuwt opeens "Ik ga m' slopen hij denkt dat hij de baas is, zullen we eens zien!"
Mannen
leuk karakter iddquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:24 schreef Guava het volgende:
[..]
Zo groot zijn mijne nou OOK weer niet haha. Wel lekker wijf
idd mannen zijn niet jaloers, die slaan iemand dan gewoon in elkaarquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:28 schreef LaLaLaCooCooJumbo het volgende:
Dit is toch wel HET bewijs dat vrouwen als leiders der wereld NOOIT voor vrede zullen zorgen.
Ze gaan al Nigeria aanvallen omdat een Nigeriaanse bitch vroeger haar vriendje had gestolen enzo
Of België omdat de leidster mooiere schoenen draagt.
Dit vindt ik wel zo iets dat vrouwen moeten toegeven idd.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:28 schreef LaLaLaCooCooJumbo het volgende:
Dit is toch wel HET bewijs dat vrouwen als leiders der wereld NOOIT voor vrede zullen zorgen.
Ze gaan al Nigeria aanvallen omdat een Nigeriaanse bitch vroeger haar vriendje had gestolen enzo
Of België omdat de leidster mooiere schoenen draagt.
Ja, want een a cup is geil, lekker plat.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:36 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
d-cup is me wel iets teveel van het goede
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |