Het siert jullie echt niet, dames. Niet dat ik een topmodel ben, maar als ik een jurkje draag met inkijk (heb een D cup) gaan er veel dames opeens hatelijk naar me kijken. terwijl de meeste jurkjes mij wel een beetje inkijk geven, en ik ga mijn borsten ook niet inbinden ofzo. Maar ik merk het ook bij andere meisjes. Een vriendin van mij is model en ik merk echt dat veel vrouwen in de omgeving haar niet mogen omdat zij denken dat zij een bitch is, terwijl ze gewoon een leuke meid is.
hetzelfde verhaal als er een leuke film op tv is met een sexy lead zoals Megan Fox. Meteen is zij een hoer en een trut.
Er bestaan nou eenmaal mooie vrouwen, maar waarom zou jouw vriend je dumpen alleen omdat hij een meisje ziet met grotere borsten of een modellenkoppie? Het is echt zo vermoeiend als vrouwen flauw tegen je doen omdat je er goed uitziet, terwijl je gewoon vriendelijk bent en totaal geen intentie hebt om hun vriend te stelen.
Nee ik ga geen foto posten, en dit is ook geen verkapt "kijk mij eens lekker zijn"topic. Het is gewoon een irritatie die ik heb zo nu de zomer begint.