Dat zijn maar illusiesquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:07 schreef betonronde het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar zn manen en staart dan?

Diew orden getrokken met een manenkam, en soms een beetje bijgekniptquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:07 schreef betonronde het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar zn manen en staart dan?

Cutequote:Op zaterdag 23 april 2011 14:08 schreef suikertaartje het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]

Schattig.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:08 schreef suikertaartje het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]

Hij is wel meteen een enorm stuk ondeugender, zou het met die stoere haren te maken hebben denk je?quote:

Na is beterquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:08 schreef suikertaartje het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]

Nicequote:Op zaterdag 23 april 2011 14:08 schreef suikertaartje het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]

Nou, dat scheelt echt heel veel, hij heeft ook nog heel dik haar, dus zijn hoofd wordt flink warmquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:10 schreef betonronde het volgende:
Inderdaad beter, zkr omdat het warm is of wordt.

Vast welquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij is wel meteen een enorm stuk ondeugender, zou het met die stoere haren te maken hebben denk je?

Kortgeknipte Thijsquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:08 schreef suikertaartje het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
 .
.  

Heethoofd ondeugend, sjaaaaquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, dat scheelt echt heel veel, hij heeft ook nog heel dik haar, dus zijn hoofd wordt flink warm

quote:
 hoe is het in deze mooie stad vandaag?

Je zou juist zeggen dat hij zijn wilde haren verloren is...quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij is wel meteen een enorm stuk ondeugender, zou het met die stoere haren te maken hebben denk je?
 .
.

GMTAquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je zou juist zeggen dat hij zijn wilde haren verloren is....

We zijn ff naar het winkelcentrum geweest.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]

Wel hequote:Op zaterdag 23 april 2011 14:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kortgeknipte Thijs.
Staat hem goed, dat korte kapsel!

OMG, de kapster had heel even een matje in zijn nek laten zittenquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je zou juist zeggen dat hij zijn wilde haren verloren is....

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zit nu precies op mijn oog telkens, maar ik was echt 2 weken geleden bij de kapper, ik blijf niet bezig.

Oh, maar je mag er wel eentje lenen straks, als je wilt?quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We zijn ff naar het winkelcentrum geweest.
Ik zit zonder auto dus veel verder komen we ook niet

quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:13 schreef Myraela het volgende:
Wat heb jij een mooie kleur haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zit nu precies op mijn oog telkens, maar ik was echt 2 weken geleden bij de kapper, ik blijf niet bezig.
 ils qui sont décédés
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles

of ga je me een rondleiding door de stad geven?quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, maar je mag er wel eentje lenen straks, als je wilt?

quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:13 schreef Myraela het volgende:
Strak naar achteren kammen met veel gel misschien??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zit nu precies op mijn oog telkens, maar ik was echt 2 weken geleden bij de kapper, ik blijf niet bezig.

Hahaha, tnx.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat heb jij een mooie kleur haar
 Ik heb lang getwijfeld om het zwart te maken, maar vind het eigenlijk maar zonde, ben hier best blij mee.
 Ik heb lang getwijfeld om het zwart te maken, maar vind het eigenlijk maar zonde, ben hier best blij mee.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |