Niemands kloon, ben een man van 45, eerst een lezer op de frontpage, en ik denk ik zeg ook eens wat hequote:Op zaterdag 23 april 2011 13:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hey, een nieuwe user. Stel je eens voor, wiens kloon ben je?
Je vermaakt je wel dusquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:41 schreef Yuki het volgende:
Omg
Man in de trein: beige sokken in Jezus-Nikes, beige broek en een wit overhemd dat doorschijnt
Z'n vrouw is lelijk en praat veel te hard en plat
Daarvoor dient het toch wat langer warm te wezen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:45 schreef DaMart het volgende:
Het strand heb ik weer door het doucheputje gespoeld trouwens. En wat is het zeewater koud zeg... twee minuten pootjebaden en ik had bevroren tenen.
Hai.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:45 schreef betonronde het volgende:
[..]
Niemands kloon, ben een man van 45, eerst een lezer op de frontpage, en ik denk ik zeg ook eens wat he
Ja, het was alleen wel erg koud zo... en dan nog zag ik mensen tot hun middel in zee staan... wonderlijk dat zij geen onderkoelingsverschijnselen krijgenquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Je vermaakt je wel dus
[..]
Daarvoor dient het toch wat langer warm te wezen.
Welkomquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:45 schreef betonronde het volgende:
[..]
Niemands kloon, ben een man van 45, eerst een lezer op de frontpage, en ik denk ik zeg ook eens wat he
Is vaker zo dat sommigen er beter tegen kunnen dan anderen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, het was alleen wel erg koud zo... en dan nog zag ik mensen tot hun middel in zee staan... wonderlijk dat zij geen onderkoelingsverschijnselen krijgen.
Overigens is het sowieso geen handige dag om in zee te zwemmen vandaag.
Klopt. Ik ga er ook sneller helemaal door in dan anderen hoor, alleen dit was zelfs mij nog te koudquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Welkom
[..]
Is vaker zo dat sommigen er beter tegen kunnen dan anderen.
komen er aanquote:
Ik niet hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |