Vind het leuke muziek, tis Stoner Rock met een flinke schep Occult en een dwarsfluit!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:45 schreef timbob het volgende:
[..]
ik zou voor clear of zwart wit gaan...
maar dat ben ik dan ook he
ken de muziek ook niet...
Waar woon je ergens? Je moet wel een beetje een speciaalzaak hebben, geen mediamarkt of expert ofzoquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:26 schreef TWP het volgende:
Allemaal postieve reacties over dat prachtding! Dank daarvoor! Dan vandeweek maar eens uitzoeken waar ze het verkopen.
Ik heb de mijne bij hifi studio Wilbert (met zo'n naam kun je al niets verkeerd doen) in Utrecht gehaald. Leuke zaak ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:47 schreef ranja het volgende:
[..]
Waar woon je ergens? Je moet wel een beetje een speciaalzaak hebben, geen mediamarkt of expert ofzo
Daar heb ik de mijne ook vandaanquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:04 schreef Trashcanman het volgende:
Ik heb de mijne bij hifi studio Wilbert (met zo'n naam kun je al niets verkeerd doen) in Utrecht gehaald. Leuke zaak ook.
Tenzij die in Den Helder of Vlissingen woontquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:17 schreef Trashcanman het volgende:
Dat zijn er al twee. Als iemand nog een zaak in Groningen weet waar ze ook verkocht worden zit TWP vast wel vlak in de buurt van een leverancier
Mooi Delftquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:53 schreef TWP het volgende:
Delft it is! Kans dat er in de buurt wat zit is wel groot dus!
Je hebt gelijk, het is eigenlijk Stoet, Vinyl Vinyl is hun platengedeelte geloof ikquote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:52 schreef Yorrit het volgende:
Stoet in den haag heeft ook van dat spul staan
Als je een phono ingang hebt is een tussenversterker vaak niet nodig. Wel als je hem op een aux of CD ingang wil doen omdat cd-spelers etc een veel hoger ingang signaal hebben.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:08 schreef TWP het volgende:
Dat is ook vreemd, ik zie dat de Pro-Ject Debut III op de site van Vinyl Vinyl €279 kost en bij Stoet kost dezelfde €299.
Hebben jullie de platenspeler direct naar de phono van de versterker gedaan of zit er bij jullie nog een extra 'tussenversterker' bij? Ik lees dat de kwaliteit van het geluid hierdoor aanzienlijk beter wordt, maar ik vraag me af of dat die 100 of 200 euro extra wel waard is?
Oke, nee dan is dat voor mij niet nodig. Heb bij het kopen van de vesterker er juist op gelet dat hij wel een phono uitgang had.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Als je een phono ingang hebt is een tussenversterker vaak niet nodig. Wel als je hem op een aux of CD ingang wil doen omdat cd-spelers etc een veel hoger ingang signaal hebben.
(dus ook nooit! een cd speler op de phono ingang hangen)
Mmh, is de ene geen online shop oid?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:08 schreef TWP het volgende:
Dat is ook vreemd, ik zie dat de Pro-Ject Debut III op de site van Vinyl Vinyl €279 kost en bij Stoet kost dezelfde €299.
Hebben jullie de platenspeler direct naar de phono van de versterker gedaan of zit er bij jullie nog een extra 'tussenversterker' bij? Ik lees dat de kwaliteit van het geluid hierdoor aanzienlijk beter wordt, maar ik vraag me af of dat die 100 of 200 euro extra wel waard is?
Ja dat klopt, Vinyl Vinyl is een online shop. Dan is de keus dus makkelijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, is de ene geen online shop oid?
Ik heb wel vinyl gekocht bij Stoet ja, maar gewoon in de fysieke winkel. Die 2 namen zijn vast uitwisselbaarquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:35 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja dat klopt, Vinyl Vinyl is een online shop. Dan is de keus dus makkelijk.
Heb je daar wel een LP's gekocht? Ze verkopen daar namelijk ook hoezen per 100 stuks voor maar 17,50, anders bestel ik die er meteen bij als de kwaliteit goed is. En anders kan het altijd nog bij Who's Your Daddy Records ()
Lijkt me een ding voor Vink aan het Hereplein, of die tent in de nieuwe Boteringe. Anders misschien dat De Groef in de Steentil zich heeft verlaagd tot dit soort spotgoedkope dingen, kan best als het een goed ding is. Sound Gallery dan misschien ook.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:17 schreef Trashcanman het volgende:
Dat zijn er al twee. Als iemand nog een zaak in Groningen weet waar ze ook verkocht worden zit TWP vast wel vlak in de buurt van een leverancier
Ik dacht altijd dat het er gewoon om ging dat het signaal te zwak is voor ingangen die daar niet op gemaakt zijn. Veel moderne versterkers hebben niet zo'n ingang meer. Vergeet ook niet dat je er twee hebt, MM en MC. Als er maar één phono-ingang op je versterker zit, zonder schakelaar, zal dat die zijn voor de elementen met het sterkste phono-signaal.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:08 schreef TWP het volgende:
Je verlagen tot het verkopen van een speler die toch best wel goed zou kunnen zijn...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:03 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Lijkt me een ding voor Vink aan het Hereplein, of die tent in de nieuwe Boteringe. Anders misschien dat De Groef in de Steentil zich heeft verlaagd tot dit soort spotgoedkope dingen, kan best als het een goed ding is. Sound Gallery dan misschien ook.
Nee, maar bij De Groef werken uitsluitend echte audiosnobs, en dan hebben ze niet vanzelfsprekend spelers in dat segment. Maar als hij heel goed is zou het best hun instapmodelletje kunnen zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:39 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Je verlagen tot het verkopen van een speler die toch best wel goed zou kunnen zijn...
Jij koopt bij twee producten van dezelfe kwaliteit toch maar de duurdere omdat je niet als pauper wil overkomen oid?
Mooi ding!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:14 schreef ranja het volgende:
Ìk heb trouwens een 1 Xpression III Comfort![]()
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |