fancy...quote:Op woensdag 27 april 2011 21:44 schreef maurisioo het volgende:
Speel nu op een server met de mod Planes. Heel leuk
Alleen nog geen plane gezien xD
Edit: Wel veel lag :\
Wow ziet er allemaal wel mooi uit!
[ link | afbeelding ]
Die server van Maurisioo? Dat komt omdat je wel die mod moet hebben.quote:
Idd, maar er is wel erg veel lag. Niet heel fijn om mee te spelen.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:36 schreef Berend. het volgende:
[..]
Die server van Maurisioo? Dat komt omdat je wel die mod moet hebben.
En waarschijnlijk modloader multiplayer
Viva Las Vegas?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:47 schreef Samael het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eentje die gezellig is en best wel druk isquote:Op woensdag 27 april 2011 21:24 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Wat wil je precies voor een creative server dan?
Ik herkende het eerst niet eerlijk gezegd, maar toen zag ik de woestijn en wist ik hetquote:Op woensdag 27 april 2011 23:47 schreef Samael het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb deze geinstalleerd maar m'n redstone wire texture is niet goed, heb de 2.0 versie van de HD texture patch geinstalleerd...quote:Op donderdag 28 april 2011 08:41 schreef dnbrainwash het volgende:
Voor de liefhebbers, cherrypicked 4.1 is uit. http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=25&t=110001
Mooi gebouw, maar erg lelijke fakkelsquote:Op woensdag 27 april 2011 23:47 schreef Samael het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is niet mij idee om Las Vegas na te maken, dacht meer aan een soort van Blade Runner soort stad. Dat de woestijn er vlak langs ligt is puur toeval.quote:Op donderdag 28 april 2011 08:29 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik herkende het eerst niet eerlijk gezegd, maar toen zag ik de woestijn en wist ik het
Tja die komen van het Paintery texture Pack.Ik heb me nog niet echt verdiept in wat de beste vervanging is voor de fakkels. Voorlopig deze dus.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:55 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Mooi gebouw, maar erg lelijke fakkels
Hier heb je zeker de stad gebouwdquote:Op donderdag 28 april 2011 10:06 schreef Samael het volgende:
[..]
Tja die komen van het Paintery texture Pack.Ik heb me nog niet echt verdiept in wat de beste vervanging is voor de fakkels. Voorlopig deze dus.
Je kan in en uitzoomen toch? Ik vind het ideaal, in single player durf ik nooit super ver te gaan omdat ik bang ben dat ik mijn base niet meer terug vind..quote:Op donderdag 28 april 2011 10:42 schreef maurisioo het volgende:
Ik vind die maps maar wat simpel eigenlijk. Ben benieuwd of Notch ze nog gaat verbeteren. Zo heb je er namelijk bijna niks aan.
http://media.tumblr.com/tumblr_lkbo5m6Nr51qzb7ox.png
Tja, maar dit verpest ook een beetje de sfeer van Minecraft, als het enige is dat je er niet verdwaald meer mee kan raken.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:51 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Je kan in en uitzoomen toch? Ik vind het ideaal, in single player durf ik nooit super ver te gaan omdat ik bang ben dat ik mijn base niet meer terug vind..
Maak een kompasquote:Op donderdag 28 april 2011 10:51 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Je kan in en uitzoomen toch? Ik vind het ideaal, in single player durf ik nooit super ver te gaan omdat ik bang ben dat ik mijn base niet meer terug vind..
quote:Op donderdag 28 april 2011 10:40 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Hier heb je zeker de stad gebouwd
[ link | afbeelding ]
Wel leuke seed eigenlijk.
Nope ik heb er tegenaan en ervoor gebouwd. Maar nu ben ik ook bezig met het bouwen in de bergen zelf. Zie afbeeldingen hieronderquote:Op donderdag 28 april 2011 11:12 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Hoe kreeg je dat voor elkaar. xD
Heb je die berg weggehaald ofzo?
Ah zo ja.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:16 schreef Samael het volgende:
[..]
Nope ik heb er tegenaan en ervoor gebouwd. Maar nu ben ik ook bezig met het bouwen in de bergen zelf. Zie afbeeldingen hieronder![]()
Boven op de berg
[ afbeelding ]
Verdieping te bereiken vanaf de 7e etage van de flat
[ afbeelding ]
Ben niet zo'n fan van het instabiele zand.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:20 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ah zo ja.
Maar in die woestijn kun je ook goed bouwen. Is gewoon bijna helemaal vlak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |