Gras verschijnt alleen als het grenst aan gras. Even een paadje van dirt aanleggen dus van de heuvels achter je huis naar dat dirt achter die muur. Even wachten tot het eerste stukje dirt achter je muur groen word, dan kan je het paadje weghalen en is het wachten tot de rest groen wordtquote:Op woensdag 27 april 2011 15:23 schreef mschol het volgende:
mijn single player huisje-in-een-rots:
[ afbeelding ]
beetje jammer dat op die aarde achter die zandstenen muur geen gras verschijnt
oh, dat wist ik nietquote:Op woensdag 27 april 2011 15:34 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Gras verschijnt alleen als het grenst aan gras. Even een paadje van dirt aanleggen dus van de heuvels achter je huis naar dat dirt achter die muur. Even wachten tot het eerste stukje dirt achter je muur groen word, dan kan je het paadje weghalen en is het wachten tot de rest groen wordt
of gewoon bij elke booster een redstone torchquote:Op woensdag 27 april 2011 15:37 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, dat wist ik nietstraks eff doen
en bij m'n server map straks eens kijken of ik de minecart achievement kan halen (eindigen 1km van je begin punt ..)
ik heb al een heel stelsel met redstone aangelegd om de powered rails aan te koppelen, kom ik er via een YT fimpje achter dat ik een detector met daarachter een powered rail kan aan leggen..
ook een optie idd..quote:Op woensdag 27 april 2011 15:41 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
of gewoon bij elke booster een redstone torch
lol, dik vliegtuig. Vliegt dat nou ook een beetje? Of gaat dat even gaar als die ufo plugin van toen.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:51 schreef maurisioo het volgende:
Net even die plane mod gedownload, ziet er wel leuk uit.
http://www.afbeeldingenup(...)1-04-27_16.50.49.png
Ik ben even bezig met me nieuwe laptop alles instellen daarna ga ik met de server aan de slag.quote:
net geïnstalleerd, best nicequote:Op woensdag 27 april 2011 16:51 schreef maurisioo het volgende:
Net even die plane mod gedownload, ziet er wel leuk uit.
http://www.afbeeldingenup(...)1-04-27_16.50.49.png
Vliegt prima, alleen ze zijn heel moeilijk te maken. Dus als je er eindelijk 1 hebt, kun je er beter voorzichtig mee zijn.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:47 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
lol, dik vliegtuig. Vliegt dat nou ook een beetje? Of gaat dat even gaar als die ufo plugin van toen.
Wat wil je precies voor een creative server dan?quote:Op woensdag 27 april 2011 20:24 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
weet iemand een leuke creative server?
Specialattack.net freebuildquote:Op woensdag 27 april 2011 20:24 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
weet iemand een leuke creative server?
Wowquote:Op woensdag 27 april 2011 21:44 schreef maurisioo het volgende:
Speel nu op een server met de mod Planes. Heel leuk
Alleen nog geen plane gezien xD
Edit: Wel veel lag :\
Wow ziet er allemaal wel mooi uit!
[ link | afbeelding ]
ga je op je creative server een always-day mod gebruiken?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben even bezig met me nieuwe laptop alles instellen daarna ga ik met de server aan de slag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |