nice! i likequote:Op maandag 25 april 2011 17:05 schreef Samael het volgende:
[ afbeelding ]
Er zouden meer schilderijen moeten komen aangezien ik nu al moeite heb mijn toekomstige stad te voorzien van reclameborden...
wtf ?quote:Op maandag 25 april 2011 17:11 schreef JaimyLee het volgende:
Ik moet alleen nog de 1km minecart achievement en dan heb ik ze allemaal
Er is een achievement dat je moet rijden over een 1km minecart railquote:Op maandag 25 april 2011 18:12 schreef mschol het volgende:
[..]
wtf ?
als ik ga upgraden kan ik niet meer bij drumpie erop... (en eigen server is ook nog 1.4)
met die boosters moet dat prima te doen zijn, toch?quote:Op maandag 25 april 2011 18:25 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Er is een achievement dat je moet rijden over een 1km minecart rail
Ja moet er alleen wel redelijk veel rail voor hebbenquote:Op maandag 25 april 2011 18:49 schreef mschol het volgende:
[..]
met die boosters moet dat prima te doen zijn, toch?
hoe kan ik trouwens zorgen dat het op mijn server altijd dag is? (server is bukkit based)
Kan je me op whitelist zetten? dan kom ik nu ff langs, en misschien ook nog vaker als het me bevaltquote:Op maandag 25 april 2011 19:24 schreef Toothless het volgende:
Op mijn server ligt een track van 11.5km
quote:Op maandag 25 april 2011 21:20 schreef papiertje het volgende:
Mijn eerste creatie
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
Had beter gekund man. Gewoon het plaatje opslaan en inzoomen tot de pixels. Dan kun je em 1 op 1 namaken.quote:Op maandag 25 april 2011 21:20 schreef papiertje het volgende:
Mijn eerste creatie
[ link | afbeelding ]
Klopt, alleen was ik halverwege toen ik daar aan dacht.. M'n volgende creaties zullen beter gemaakt wordenquote:Op maandag 25 april 2011 21:52 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Had beter gekund man. Gewoon het plaatje opslaan en inzoomen tot de pixels. Dan kun je em 1 op 1 namaken.
Haha oke danquote:Op maandag 25 april 2011 22:46 schreef papiertje het volgende:
[..]
Klopt, alleen was ik halverwege toen ik daar aan dacht.. M'n volgende creaties zullen beter gemaakt worden
geen idee bij welke mod ik het had gezien, maar daar had je het //draw commando.. zou je een plaatje kunnen laten tekenen..quote:Op maandag 25 april 2011 21:52 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Had beter gekund man. Gewoon het plaatje opslaan en inzoomen tot de pixels. Dan kun je em 1 op 1 namaken.
Met twee // is Worldedit, dus kijk even bij Worldeditquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:54 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee bij welke mod ik het had gezien, maar daar had je het //draw commando.. zou je een plaatje kunnen laten tekenen..
Ik vind het wel leuk zo, zelf bedenken is toch veel creatiever. Als je alles letterlijk overneemt van een plaatje is er ook niet veel meer aan.quote:Op maandag 25 april 2011 22:46 schreef papiertje het volgende:
[..]
Klopt, alleen was ik halverwege toen ik daar aan dacht.. M'n volgende creaties zullen beter gemaakt worden
En als je nu is een rondje maakt? heb je lang niet zoveel rails nodig, maar wel 1km afgelegd, naar verloop van tijd dan (:quote:Op maandag 25 april 2011 17:11 schreef JaimyLee het volgende:
Ik moet alleen nog de 1km minecart achievement en dan heb ik ze allemaal
Kijk, dat is nou eens geniaal.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:00 schreef knappert_ het volgende:
[..]
En als je nu is een rondje maakt? heb je lang niet zoveel rails nodig, maar wel 1km afgelegd, naar verloop van tijd dan (:
Ziet er mooi uit, alleen zou ik die schilderijen eens aanpassen. Die pinokkio ziet er niet uitquote:
Ja klopt, moet nog even kijken wat ervoor in plaats kan komenquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:42 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou eens geniaal.
[..]
Ziet er mooi uit, alleen zou ik die schilderijen eens aanpassen. Die pinokkio ziet er niet uit
Ah werkt niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:55 schreef Jesse_van_Laar het volgende:
rondje rails werkt niet.... @berend en toothless stop eens met dat gezeik zeg! Jesus! wordt er helemaal GEK van! verder een fijne dag
hahahaquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:02 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ah werkt niet.
Ach laat ze het maar uitvechten. Zo blijft er nog wat spanning hier in het topic.
Hehe eindelijk is een goed voorstel!quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:02 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ah werkt niet.
Ach laat ze het maar uitvechten. Zo blijft er nog wat spanning hier in het topic.
Ben je echt zo oud als je profiel beweerd, lijkt er niet op.quote:
Nepmeisjes plagen = kusjes vragen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:19 schreef Berend. het volgende:
[..]
Hehe eindelijk is een goed voorstel!
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:54 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ben je echt zo oud als je profiel beweerd, lijkt er niet op.
[..]
Nepmeisjes plagen = kusjes vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |