Niks mis met capaciteit hebben. Waarom zou je em op 12 of 16 laten staan, als je de kracht hebt om em op 70 te zetten?quote:Op zondag 24 april 2011 23:38 schreef Berend. het volgende:
[..]
Uit verhalen hoor ik dat dat wel mee valt. Maar dat is bij elke server van FOK. Meestal zijn er 5 mensen online op elke server.
Prima hoor, maar de vraag van Drumpie was wat je er aan hebtquote:Op zondag 24 april 2011 23:41 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Niks mis met capaciteit hebben. Waarom zou je em op 12 of 16 laten staan, als je de kracht hebt om em op 70 te zetten?
Op het moment inderdaad niet veel.quote:Op zondag 24 april 2011 23:42 schreef Berend. het volgende:
[..]
Prima hoor, maar de vraag van Drumpie was wat je er aan hebt
Veel grotten doorstruinen werkt meestal wel.quote:Op maandag 25 april 2011 11:26 schreef JaimyLee het volgende:
Damn eerst zag ik goud en dan hakte ik het omdat ik me rijk voelde, en nu is mn goud op en kan het nergens meer vindenIk wil meer boosters maken!
Ja mn hele grottenstelsel heb ik ondertussen al bekeken, het is een ongelofelijke puzzel maar ik kan nog niks vinden. Maar wat extra gangetjes graven dan op 12 diepte.quote:Op maandag 25 april 2011 11:29 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Veel grotten doorstruinen werkt meestal wel.Als je maar diep genoeg zit.
het wás nutteloos. Alleen een klok maken, maar nu booster railsquote:
Ik ben al gestopt johquote:Op maandag 25 april 2011 10:53 schreef tuut-chips het volgende:
Wanneer gaat Berend naar de nieuwste update?
heb er, indien mogelijk, meerdere bij mequote:Op maandag 25 april 2011 11:47 schreef JaimyLee het volgende:
LOL, ik loop net zo'n grot in om te kijken of daar nog was, hangt er allemaal goud met fakkels er omheen, 'ohja, toen was mn iron pickaxe kapot en zou ik een nieuwe gaan halen'
nice! i likequote:Op maandag 25 april 2011 17:05 schreef Samael het volgende:
[ afbeelding ]
Er zouden meer schilderijen moeten komen aangezien ik nu al moeite heb mijn toekomstige stad te voorzien van reclameborden...
wtf ?quote:Op maandag 25 april 2011 17:11 schreef JaimyLee het volgende:
Ik moet alleen nog de 1km minecart achievement en dan heb ik ze allemaal
Er is een achievement dat je moet rijden over een 1km minecart railquote:Op maandag 25 april 2011 18:12 schreef mschol het volgende:
[..]
wtf ?
als ik ga upgraden kan ik niet meer bij drumpie erop... (en eigen server is ook nog 1.4)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |