Geef er een flinke rotschop tegenaan en gegarandeerd ligt hij uit elkaar.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:57 schreef Wiebelkont het volgende:
ok, wat betaal je extra als ik zorg dat ze kant en klaar uit elkaar liggen?
Ja maar ja maar ja maar,quote:Op maandag 2 mei 2011 11:20 schreef Wiebelkont het volgende:
Kick. Iemand nog voor het orgel? Het is zo'n vet apparaat, kan niet bedenken dat niemand hem nu komt kopen!
En jij krijgt nooit geld binnen?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:22 schreef timbob het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar,
Ik sta maximaal rood
Momenteel, totdat ik een baantje vind, alleen stufi, wat ongeveer precies net iets te weinig isquote:
In ruil voor het orgel kan ik wel een klusser gebruiken die goed kan schuren en bouwafval wegdragenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:06 schreef timbob het volgende:
[..]
Momenteel, totdat ik een baantje vind, alleen stufi, wat ongeveer precies net iets te weinig is
Maar ik ben 19 mei jarig, dat dan weer wel.
Oh, dat vind ik nog niet eens zo'n slecht ideequote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:13 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
In ruil voor het orgel kan ik wel een klusser gebruiken die goed kan schuren en bouwafval wegdragen
Ik krijg vandaag en morgen zusje + zwager op bezoek. Mocht blijken dat we toch nog handjes tekort komen, zal ik het laten weten. Jammer voor jou dat het zware werk al af is, we moesten een schouw + binnenschouw en badkamer + betonnen vloer wegbrekenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:56 schreef timbob het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik nog niet eens zo'n slecht idee
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:56 schreef timbob het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik nog niet eens zo'n slecht idee
Hey, niks computerspullen, werkhanden hebben we nodig!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:09 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Eventueel ben ik zelf wel geinteresseerd in een oud maar goedwerkend laptopje of andere oldschool computerspullen, dus als je wilt ruilen tegen iets?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hey, niks computerspullen, werkhanden hebben we nodig!
Een vriend van ons zoekt een werkende oldschool black/white gameboy voor zijn jaren 80 feest, dus die zijn sowieso welkom. Atari heb ik geen verstand van, ik zoek meer de x86 spullen zoals P1 en 486.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:17 schreef timbob het volgende:
[..]
Ik heb wel een stapel gameboys liggen, en nog een paar atari 1040 STf computers...
verder nog een hele zooi oud computerspul, maar dat gebruik ik zelf nog
en sterke armen
Ja, we kunnen nog hard iemand gebruiken die komt schuren en verf krabben. Heb je deze week tijd in de avonduren en eventueel een dagje in het weekend? Als je met de auto komt, kan je de orgel dan aan het eind van de dag direct meenemenquote:
Tuurlijk, hij komt in principe 23~24 mei vrij, want dan wordt de nieuwe vaatwasser geplaatst in het nieuwe huis! We hadden al een akkoord, dus dat blijft uiteraard geldig.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:27 schreef Black_Ninja het volgende:
Even een meld post, sta ik nog op de lijst voor de vaatwasser?
Superquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:26 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Tuurlijk, hij komt in principe 23~24 mei vrij, want dan wordt de nieuwe vaatwasser geplaatst in het nieuwe huis! We hadden al een akkoord, dus dat blijft uiteraard geldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |