Afnemersanalyse van wat? Siliconentietenquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:09 schreef BTBER het volgende:
En wat is er zo raar aan via social media een afnemersanalyse aan de man te brengen?
Als je het irritant vindt en "normaal" reageert prima (kan ik inkomen). Maar de reacties van mahjoe_jazz zijn toch echt een stuk triester dan mijn post.
(Ik probeer slechts een degelijk aantal respondenten te vinden op deze manier.)
Over "verbouwingen" praten op het subforum "seksualiteit" en het dan over een dakkapel hebben ?quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:09 schreef BTBER het volgende:
En wat is er zo raar aan via social media een afnemersanalyse aan de man te brengen?
Ik heb er wel serieus over gedacht om me te laten verbouwen naar vrouw.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:09 schreef BTBER het volgende:
Als je het irritant vindt en "normaal" reageert prima (kan ik inkomen). Maar de reacties van mahjoe_jazz zijn toch echt een stuk triester dan mijn post.
quote:
Natuurlijk verwijder je deze niet, voor eeuwig in de boeken.quote:
Naast het feit dat het niet mag bedoel je?quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:09 schreef BTBER het volgende:
Fok is geen social mediaquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:09 schreef BTBER het volgende:
Nooit een loveshack of speelkamer gebouwd ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |