Eens.quote:Op maandag 25 april 2011 15:40 schreef svenistheman het volgende:
[..]
Alleen komt er gewoon nooit spraakmakende radio uit die gast. Zoooo ubersaai. Paul Rabbering is zelfde soort jock, alleen die weet mij soms wel te raken qua leuke positieve radio. Bart is gewoon ja, nikszeggend...
Rabbering heeft nog wel 'iets', al is het een gimmick. Z'n Hakkuh!-fetisjisme, z'n ruitenwisserbril. Bart heeft..... een badjas?quote:Op maandag 25 april 2011 15:40 schreef svenistheman het volgende:
[..]
Alleen komt er gewoon nooit spraakmakende radio uit die gast. Zoooo ubersaai. Paul Rabbering is zelfde soort jock, alleen die weet mij soms wel te raken qua leuke positieve radio. Bart is gewoon ja, nikszeggend...
...en altijd een streepjestrui aan...quote:Op maandag 25 april 2011 15:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Rabbering heeft nog wel 'iets', al is het een gimmick. Z'n Hakkuh!-fetisjisme, z'n ruitenwisserbril. Bart heeft..... een badjas?
Plus, schiet me nu opeens te binnen, Paul is ook nog een lekker dingquote:Op maandag 25 april 2011 15:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Rabbering heeft nog wel 'iets', al is het een gimmick. Z'n Hakkuh!-fetisjisme, z'n ruitenwisserbril. Bart heeft..... een badjas?
Oh. my. god.quote:Op maandag 25 april 2011 15:56 schreef gerbenp het volgende:
http://sites.bnn.nl/page/(...)db320b47132f93cc020b![]()
Das een hele goede. Ik ben ook al aan het zoeken, komt me wel bekend voor namelijk.quote:Op maandag 25 april 2011 18:10 schreef Qunix het volgende:
Wie is de artiest van een nummer wat nu populair is en veel wordt gedraaid waarvan de productie van Deadmau5 is?
Thanks! Dat is hem.quote:Op maandag 25 april 2011 18:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Das een hele goede. Ik ben ook al aan het zoeken, komt me wel bekend voor namelijk.
Die?
quote:Op maandag 25 april 2011 18:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Das een hele goede. Ik ben ook al aan het zoeken, komt me wel bekend voor namelijk.
Die?
Die is een stuk fijner idd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gewoon eventjes naar kijken
ik hoop wel dat het werkt..waar is die freak 11 en andere domme vragen :P
grappigquote:
quote:Op maandag 25 april 2011 19:44 schreef miieejj het volgende:
[..]
grappig.. zo erg is het niet
een soort roosbeef..
quote:
Ah, DWDD. Download ik welquote:Op maandag 25 april 2011 19:52 schreef alors het volgende:
ja verkeerde topic, ik klikte maar toen kwam dit topic er te staan alleen dat heb ik niet gezien en gewoon getypt...
epische slechtheidquote:Op maandag 25 april 2011 15:56 schreef gerbenp het volgende:
morgenavond (19:00 - 22:00) zou je een mailtje kunnen ontvangen. Hij is ook in het weekend vrij en ik vraag me of hij vrijdag ook nog iets doet.quote:Op maandag 25 april 2011 14:44 schreef heloef het volgende:
Heb even gebeld naar de NTR ze waren wel zo vriendelijk om me door te verbinden naar het kantoor van Tjitse maar er was daar niemand aanwezig.
duidelijk geïnspireerd op Bastaquote:Op maandag 25 april 2011 15:56 schreef gerbenp het volgende:
Deadmau5 had hem beter instrumentaal kunnen opnemen, die badkamerartieste die je van te voren moet opladen verneukt het hele nummer...quote:Op maandag 25 april 2011 18:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die?
Echt waar?quote:Op maandag 25 april 2011 22:02 schreef _JdM_ het volgende:
Dus... PSradio volgende week met Kimmetje Holland ipv Sofie....
Zoals HENRI ooit zijquote:Op maandag 25 april 2011 22:02 schreef _JdM_ het volgende:
Dus... PSradio volgende week met Kimmetje Holland ipv Sofie....
quote:Het in net alsof je een banaan in een tunnel gooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |