ja sorry, ik vinner niks aanquote:
ik ook. en ook vind ik de stemmen van timur en frank teveel op elkaar lijken....quote:
Jaquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ook. en ook vind ik de stemmen van timur en frank teveel op elkaar lijken....
dat dus!quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:56 schreef oh-oh het volgende:
75 euro bloedgeld, houwen die hap![]()
Ze had een vet irritant stemmetje, Brian mag blij wezen
ik vonnem lekker wel goed :pquote:
aardig, niet geweldigquote:
ja, jij bent oh-ohquote:
hij is bezig met een ultrageheim project.....mmm.....dat zou wel gaaf zijn!quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:27 schreef alors het volgende:
Is Ramon dan Klusjesmannen aan het opnemen?
Samen met Sander, zou best kunnen want die is ook wegquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:27 schreef alors het volgende:
Is Ramon dan Klusjesmannen aan het opnemen?
Ik geef het een week, dus fix je begrafenis maarquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:35 schreef 3rdRock het volgende:
joepie, 2 van mijn favoriete artiesten hebben samen een liedje opgenomen! als dit megahit wordt kan ik bijna rustig sterven.
ja, maar ik heb gisterenavond ook nog iets geroepen..en als dat is gebeurd kan ik rustig sterven...quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik geef het een week, dus fix je begrafenis maar.
jij bent bankgast???? kun je me in je anus meesmokkelen???quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:53 schreef heloef het volgende:
Is hier iemand ooit bankgast geweest bij Ekstra Weekend? En zo ja hoe zijn jullie dat geworden want ik heb het recht om daar vrijdag te zitten.
Tjibbe mailen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:53 schreef heloef het volgende:
Is hier iemand ooit bankgast geweest bij Ekstra Weekend? En zo ja hoe zijn jullie dat geworden want ik heb het recht om daar vrijdag te zitten.
Gedaan en naar de redactie van 3FM en naar Gerard en Michiel en krijg ik geen bericht terug ga ik om 17:00 voor die studios staan net zo lang tot ik naar binnen mag.quote:
Nee dat (nog) niet maar ik heb Tjibbe twee weken terug getwitterd dat ie Geraldine moest uitnodigen nou die is er volgende week dan vind ik ook dat ik dan de bankgast moet zijn.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij bent bankgast???? kun je me in je anus meesmokkelen???
Is dat ding toch nog ergens nuttig voor.quote:
Idd w00w, wat een ballenplaatquote:
Je moet tjibbe hebben die gaat daarover. Ik heb proberen te regel om daar de FOK meeting te houden, maar dat kon niet vanwege te grote groep. Hij heeft toen ook gezegd dat er een lange wachtlijst was.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Gedaan en naar de redactie van 3FM en naar Gerard en Michiel en krijg ik geen bericht terug ga ik om 17:00 voor die studios staan net zo lang tot ik naar binnen mag.
Ja ik weet dat er veel mensen daar bankgast willen zijn maar ja niet geschoten is altijd mis. En ik hoop dat ie me er toch tussen propt om dat ik hem op het idee heb gebracht om Geraldine uit te nodigen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:24 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Je moet tjibbe hebben die gaat daarover. Ik heb proberen te regel met om daar de FOK meeting te houden, maar dat kon niet vanwege te grote groep. Hij heeft toen ook gezegd dat er een lange wachtlijs was.
zo kort dag kan het ook toeval zijn.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik weet dat er veel mensen daar bankgast willen zijn maar ja niet geschoten is altijd mis. En ik hoop dat ie me er toch tussen propt om dat ik hem op het idee heb gebracht om Geraldine uit te nodigen.
Ach ja ik kan ook nog gewoon vrijdag voor de studios gaan staan en roepen dat ik naar binnen wilquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:29 schreef hole1988 het volgende:
[..]
zo kort dag kan het ook toeval zijn.
Zulke gasten worden zo goed als altijd al een paar weken van tevoren uitgenodigd. Dat gaat meestal echt niet zo snel... al kan het natuurlijk net zo goed in dit geval wél zo zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ja ik kan ook nog gewoon vrijdag voor de studios gaan staan en roepen dat ik naar binnen wil
Nee is ook een grap he ik weet dat het heel lastig wordt om daar deze vrijdag te zitten.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zulke gasten worden zo goed als altijd al een paar weken van tevoren uitgenodigd. Dat gaat meestal echt niet zo snel... al kan het natuurlijk net zo goed in dit geval wél zo zijn natuurlijk.
En als je voor de deur gaat staan roepen wordt je verwijderd door de beveiliging.
Ik doe terugluisteren, want zwemwedstrijd, maar bedankt voor de herinneringquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:27 schreef hole1988 het volgende:
Ik mis Pino, want Chef'Special is te gast nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |