quote:Op zaterdag 23 april 2011 02:09 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb er flink spijt van dat ik dit op internet gezet heb. Ik ben niet herkenbaar, maar toch 't idee.
Je bent heel goed herkenbaar, er fok is groot, er zijn vast mensen die je herkennen en je naam weten.quote:Op zaterdag 23 april 2011 02:11 schreef WindowsFan het volgende:
Zolang jullie niet eens mijn voornaam kennen, kan ik slapen.
Omg wat een kinderachtige kut reactiequote:Op zaterdag 23 april 2011 02:23 schreef Diabox het volgende:
[..]
Die kan je geeneens optillen vriend.
probeer er niet op in te gaan, werkt enkel in je nadeelquote:
Lekker puh.quote:Op zaterdag 23 april 2011 02:24 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Omg wat een kinderachtige kut reactie
Je hebt gelijk, ik negeer die pestkoppen wel.quote:Op zaterdag 23 april 2011 02:24 schreef n8n het volgende:
[..]
probeer er niet op in te gaan, werkt enkel in je nadeel
Op eenzelfde autistische manier als dat je de rest van de wereld negeert op straat?quote:Op zaterdag 23 april 2011 02:24 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik negeer die pestkoppen wel.
Gast, ik ben slechts zeer licht autistisch. Ik ga er verder niet op in.quote:Op zaterdag 23 april 2011 02:25 schreef Diabox het volgende:
[..]
Op eenzelfde autistische manier als dat je de rest van de wereld negeert op straat?
zo ken ik jou niet jongenquote:Op zaterdag 23 april 2011 02:26 schreef badtripbob het volgende:
Zal ik dit topic doorsturen naar al mijn hyves, facebook, etc contacten dat ze het doorsturen en iedereen uitzoekt of die kan herkennen wie de TS is?
Dan komen we erachter wie hij is, is hij niet anoniem!
Wordt een hele opgave, hij heeft namelijk maar 1 vriend. En die heeft ie sinds kort.quote:Op zaterdag 23 april 2011 02:26 schreef badtripbob het volgende:
Zal ik dit topic doorsturen naar al mijn hyves, facebook, etc contacten dat ze het doorsturen en iedereen uitzoekt of die kan herkennen wie de TS is?
Ik stel een andere diagnose n.a.v. je topic.quote:Op zaterdag 23 april 2011 02:26 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Gast, ik ben slechts zeer licht autistisch. Ik ga er verder niet op in.
We gaan gewoon alle gay-chats af, vinden we zijn holmaatje, die weet wie hij is!quote:Op zaterdag 23 april 2011 02:26 schreef Diabox het volgende:
[..]
Wordt een hele opgave, hij heeft namelijk maar 1 vriend. En die heeft ie sinds kort.
Ik weet geen gay-chatsquote:Op zaterdag 23 april 2011 02:27 schreef badtripbob het volgende:
[..]
We gaan gewoon alle gay-chats af, vinden we zijn holmaatje, die weet wie hij is!

Goed idee, ik zal hetzelfde doen en zal ook een aantal keer naar dit topic linken in andere delen van FOK!quote:Op zaterdag 23 april 2011 02:26 schreef badtripbob het volgende:
Geen probleem, ik open wel 'n nieuwe.quote:Op zaterdag 23 april 2011 02:33 schreef WindowsFan het volgende:
Sorry, maar dit topic begint ernstig uit de hand te lopen. Ik heb een moderator gevraagd hem te verwijderen, of op zijn minst te sluiten.
Verkapte poging om nog wat gaybuddies te vinden, helaas pakte dat iets anders uit.quote:Op zaterdag 23 april 2011 02:34 schreef badtripbob het volgende:
Je had de vorige zelf gsloten met de lapo. Waarom opende je een nieuwe dan, ridder van de ronde ster?
Excuses, hoe kan ik het goed maken? (ik ga je geen nudes sturen...)quote:Op zaterdag 23 april 2011 02:35 schreef WindowsFan het volgende:
Omdat ik jullie volwassener had ingeschat.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 02:35 schreef WindowsFan het volgende:
Omdat ik jullie volwassener had ingeschat.
Helaas niet nee, hahaquote:Op zaterdag 23 april 2011 02:36 schreef n8n het volgende:
Je gekozen tijdstip en dag van de week werkt niet met je mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |