FAILquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:48 schreef badtripbob het volgende:
Deel 2 openen maar je wilde een slotje? Je zette hem zelf op slot...
quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:49 schreef badtripbob het volgende:
Ja, hoe heet zijn de laptops geworden?.
Leuk man. Meen ik serieus.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:49 schreef WindowsFan het volgende:
Maargoed waar waren we
Het was ontzettend leuk. We hebben samen gegamed, geprogrammeerd, website gebouwd... en ik heb zijn broertje en moeder leren kennen.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:19 schreef WindowsFan het volgende:
Ik heb een vraag. Ik ben niet echt sociaal aangelegd, maar ik heb iemand ontmoet op een forum die ik echt ontzettend aardig vindt. Ik weet alleen niet hoe ik dat moet laten merken. Ik zou graag in het echt met hem om willen gaan, maar ik weet niet wat ik moet zeggen. Ook op MSN enzo, ben ik bang dat ik verkeerd overkom of zeikerig ben. (weetikveel)
Maargoed, ik heb iemand op een ander forum ontmoet, en toegevoegd op MSN.
Hij vertelde me een paar dingen, namelijk dat hij net als mij lichte PDD-NOS had. Ik reageerde terug met ''jij ook ?''. We zijn wat verder gaan praten over onszelf en over computers, en toen vroeg ik hem: ''in welke stad woon jij eigenlijk?'' hij zei toen tegen mij, dat hij in <naam> woonde. Dit is best vlakbij. Iets van 15 of 20 km verderop.
Ik vroeg hem toen welke opleiding hij deed. Het bleek, dat we volgend jaar misschien zelfs wel bij elkaar in de klas komen! (ICT opleiding) Uiteraard reageerde ik enthousiast terug.
De volgende dag zei hij tegen mij, dat hij zijn PC ging verkopen, en een laptop wilde aanschaffen. Ik zei tegen hem, dat dat wel leuk was. Voor in de pauze enzo. Ik zei ''Kunnen we volgend jaar onze laptop meenemen naar school''
Hij reageerde terug met ''Of ik kom een keer naar jou toe ofzomoet je me toch een keer dreamweaver laten zien
''. Ik reageerde terug met: ''dat lijkt me geweldig
wil je graag wat beter leren kennen''. Hij zei toen '';) ja, kunnen we de laptops warm laten worden''. Daarna hebben we het nog wat over school gehad enzo.
Ik weet niet... heb ik goed gereageerd? hoe moet het verder? Ik heb hem toegevoegd op Facebook. We hebben het toen gehad over de vakanties enzo, hij had me foto's laten zien. Ik totaal heb ik in 2 weken denk ik 5 uur met hem gepraat ofzo. Ik heb echt jullie hulp nodig... wat nu verder ? Ik weet niet.. is het een rare vraag wat ik nu stel?
Godver wat doe je nouquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:51 schreef StateOfMind het volgende:
De originele OP van dit pareltje:
[..]
De boel in ere herstellen, opdat wij nooit vergetenquote:
Ga je het nu met hem uitmaken?quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:54 schreef WindowsFan het volgende:
Ik moet wel opmerken dat die nieuwe vriend van me vorige week geen zin had om naar mij toe te gaan - hij zij dat hij een verjaardag had, maar dat was niet waar. Hij zat het hele week-end achter zijn PC
Waarom verwijs je naar Sexwoordenboek?quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:57 schreef Diabox het volgende:
http://www.sexwoordenboek.nl/uitmaken.html
Dat is niet mijn foto vriend.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:59 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Waarom verwijs je naar Sexwoordenboek?
Er staat boven je foto dat je hoogbegaafd ben, maar voorlopig begrijp je niet dat het sarcastische opmerking was.
Ik erger me groen en geel aan je. Als je niet serieus kan reageren, kras dan gewoon op.quote:
Verhip, wat een taal! Duizend bommen en granaten, ik krijg het schaamrood op de kaken!quote:Op zaterdag 23 april 2011 02:03 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Ik erger me groen en geel aan je. Als je niet serieus kan reageren, kras dan gewoon op.
...quote:Op zaterdag 23 april 2011 02:05 schreef Diabox het volgende:
[..]
Verhip, wat een taal! Duizend bommen en granaten, ik krijg het schaamrood op de kaken!
quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:51 schreef StateOfMind het volgende:
De originele OP van dit pareltje:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |