quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mannen zitten niet op dat soort vrouwengeteut te wachten.
Echt hè, er waren zoveel leukere geheimen te bedenken...quote:
quote:
Nee ik zie het als zwakte dan.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:55 schreef rico80 het volgende:
[..]
Als ze uit zichzelf zou weg gaan is dat het eerste hoogbegaafde waar ik haar op heb kunnen betrappen.
Gerard had het idee om allemaal elkaar te gaan kroelen en dan met dit nummer erbij !quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:54 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ze moeten iets voor Laura verzinnen zegt Mo. Nou niet zo moeilijk lijkt me, gewoon allemaal in bed gaan liggen onder de dekens
En dan te bedenken dat Maik ook de achterkant geprobeerd heeftquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:58 schreef Dakotamu het volgende:
hondje is compleet in de war, zijn bench is zijn strafplek en slaapplek, ze zetten hem niet met regelmaat buiten, hij heeft geen idee wat wel en niet mag (soms wel en soms niet)... hij wordt niet altijd goed beloont als hij zijn ding buiten doet...
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:56 schreef missmistreated het volgende:
net als het breiwerkje als speeltje voor hem houden.....en dan ineens zeggen dat ie het niet mag.....tja
Haar achterhoofd?quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:57 schreef rico80 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Maik ook de achterkant geprobeerd heeft
Geprobeerd? Hij heeft er als een dolle in zitten pompen. Ze kon niet meer lopen, remember?quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:57 schreef rico80 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Maik ook de achterkant geprobeerd heeft
En toch blijf ik er ook bij dat ze er niet om gevraagd heeft, net als Karim met die boer zoekt vrouw-meuk.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:58 schreef Namat het volgende:
[..]
[..]
Helemaal mee eens.
En ze staat ook niet elke morgen zelf op om hem eruit te halen.
Zij verdiend die pup niet vind ik.
Ik vind haar ook niet echt lief tegen hem doen.
Kan die man dan de regie niet overnemen :pquote:
TMIquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Geprobeerd? Hij heeft er als een dolle in zitten pompen. Ze kon niet meer lopen, remember?
Voor ricoquote:Op zaterdag 23 april 2011 08:13 schreef MargrietV het volgende:
1930 SECRET STORY 1,2 4,0 190.000
2409 SECRET STORY 0,7 7,1 109.000
een heel goede morgen
Ja ik probeer het voor de tere zieltjes hier met de mantel der liefde te bedekken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Geprobeerd? Hij heeft er als een dolle in zitten pompen. Ze kon niet meer lopen, remember?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |