Mo heeft drinken gehaald, zodat ze zo weer kan plassenquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Alweer plassen? er is nog geen kwartier voorbij
Je maakt de hond nog wakker ermeequote:Op zaterdag 23 april 2011 00:41 schreef Coos het volgende:
Heb even een cap van het meest spannende moment van vanavond gemaakt.
[ afbeelding ]
Wat vindt hij er dan van?quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:41 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
en dat gerard eens tegen sharon zei wat hij ervan vindt, en niet alleen tegen karimoorlog in huis lol
Geniet er vanquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:44 schreef Noelle06 het volgende:
Truste Fok!
Ga nog even van buiten genieten met 17,5 graden![]()
Roseetje erbij
Stonde deze week een mailtje van iemand op de COS:quote:
Ik heb ze ook gemaild, dat ik Segredo ook wel zou willen hebben en kreeg vanavond antwoord:quote:Op woensdag 20 april 2011 13:46 schreef Verity het volgende:
Net een mail ontvangen van Dutch Puppy:
Beste meneer/mevrouw,
Bedankt voor uw mail aan de Dutchypuppy Foundation. Het spijt ons te lezen dat u moeite heeft met de situatie van Segredo in het Secret Story-huis.
Hierover kunnen wij zeggen dat iedereen het beste met de pup voor heeft en dat meerdere partijen zijn welzijn in de gaten houden. Natuurlijk gaat er in zijn opvoeding wel eens iets mis, maar in welk huis is dat niet zo. Dat wil niet meteen zeggen dat de hond gedragsproblemen zal krijgen. Over opvoeding zijn de meningen nog altijd verdeeld en kritiek zal er altijd zijn, zeker als je zoals in dit programma zo makkelijk bij iemand kunt binnen kijken.
Wel belangrijk om te melden is dat Segredo buiten het terrein wordt uitgelaten, zodat hij meer ziet dan alleen de binnenkant van het Secret Story-huis en de bewoners en ook in aanraking komt met andere honden.
Segredo zal nog maximaal een maand in het huis blijven. In de komende tijd wordt bekeken of één van de bewoners hem een goed thuis kan bieden. Is dat niet het geval, zal er een ander baasje voor hem worden gezocht.
Op dit moment geniet de pup zichtbaar van de liefde en de aandacht in het huis. Op basis van een bezoek aan het asiel waar Segredo vandaan komt, kan ik zeggen dat hij van de hel in de hemel is beland.
--
Met vriendelijke groet,
Sandra
Dutchypuppy Foundation
Puppies blaffen nou eenmaalquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:45 schreef Verity het volgende:
Sharon: Ik heb zijn doek er overheen gegooid. Hij deed niks (geen plasje). Gewoon dikke aanstellerij.
ik denk dat geer alleen maar hints geeft, die wil zijn stemmen niet kwijt denk ik....quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:42 schreef Ifa het volgende:
[..]
Dat gaat ook vast nog een keer ergens clashen door het hondje.
Slaap lekker alvast en geniet er vanquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:44 schreef Noelle06 het volgende:
Truste Fok!
Ga nog even van buiten genieten met 17,5 graden![]()
Roseetje erbij
Hij is goed in hints gevenquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:46 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
ik denk dat geer alleen maar hints geeft, die wil zijn stemmen niet kwijt denk ik....
Nee, dat is het enige wat ik zie op UPCquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:47 schreef Verity het volgende:
[..]
Je zit er steeds op te wachten of niet?
Sorry LS Ik vind het zwaar overtrokken allemaal. Het komt gerust goed met de pup.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Stonde deze week een mailtje van iemand op de COS:
[..]
Ik heb ze ook gemaild, dat ik Segredo ook wel zou willen hebben en kreeg vanavond antwoord:
Beste Rob,
Bedankt voor je mail. Ik stuur hem door naar de organisatie die de adoptie van Segredo begeleidt. Ik geloof dat je niet de enige bent die hem een goed thuis wil bieden, maar je weet maar nooit....
--
Met vriendelijke groet,
Sandra
Dutchypuppy Foundation
Dat viel mij ook al op, daar hoor ik hier verder niemand over!quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:48 schreef PoezeligDing het volgende:
LS, ik heb dit even uit je bericht gevist;
Wel belangrijk om te melden is dat Segredo buiten het terrein wordt uitgelaten, zodat hij meer ziet dan alleen de binnenkant van het Secret Story-huis en de bewoners en ook in aanraking komt met andere honden.
Dat is heul niet waar! Waar halen ze het vandaan!?
geloof daar ook niets vanquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op, daar hoor ik hier verder niemand over!
Dat doen ze tijdens een streamlock anders krijgen ze weer allemaal gezeik dat het niet eerlijk is dat die hond wel info van buitenaf krijgtquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:48 schreef PoezeligDing het volgende:
LS, ik heb dit even uit je bericht gevist;
Dat is heul niet waar! Waar halen ze het vandaan!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |