Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Heb ik net wat gemist?quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:31 schreef Koen66 het volgende:
ow, is de foto van Yuki er al weer uit
Ik dacht dat we een bikini-babe reeks zouden krijgen
Okee, de topless crewbabes are back !quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:31 schreef Koen66 het volgende:
ow, is de foto van Yuki er al weer uit
Ik dacht dat we een bikini-babe reeks zouden krijgen
Een bikinifoto van Yukiquote:
God lustte zeker geen eitjesquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:31 schreef knuppelhaar het volgende:
Wie ooit bedacht heeft dat eitjes na het koken heet zijn, spoort totaal niet.
Hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:34 schreef Yuki het volgende:
Ik wist dat ik een fout maakte toen ik die foto postte
te loaatquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik sta niet graag in het middelpunt.
Zeker niet in bikini
Dat dusquote:
Maar er is zeker niks mis mee, ziet er goed uitquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zeker niet in bikini
Ik heb 'm ook gemistquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat dus
[..]
Maar er is zeker niks mis mee, ziet er goed uit
LOL, hij is leukquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:38 schreef RockNijntje het volgende:
*{|: )-|--<\
Snowboarddude 2.0![]()
De vorige was stom
Maar... Jij in bikiniquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zeker niet in bikini
Op mijn oude telefoon heb ik echt nog 20 van die poppetjes staanquote:
omg, daar hebben we er hier meer vanquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben niet zo laaiend enthousiast over mezelf hoor
Gohquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
omg, daar hebben we er hier meer van
preciesquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mja, zo'n arrogant typje die zichzelf geweldig vindt is helemaal niks
slaap ze trevquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:42 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
truste kerelquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:42 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Dat soort types zijn over het algemeen een stuk minder enthousiast als ik klaar ben met ze. Ik kots op dat gedrag.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mja, zo'n arrogant typje die zichzelf geweldig vindt is helemaal niks
Te vaak roepen dat je dik en lelijk bent geeft ook wel zo'n reactie trouwens.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:43 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Dat soort types zijn over het algemeen een stuk minder enthousiast als ik klaar ben met ze. Ik kots op dat gedrag.
Minimaal 10?quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:44 schreef Koen66 het volgende:
hier vielen afgelopen middag minimaal 10 druppels regen.
morden de tuin maar eens sproeien
Onzekerheid alá, maar van die arrogante trutten die uit de hoogte doen en denken dat ze het lekkerste object op aarde zijn, daar doe ik wel wat aan. Met plezier.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Te vaak roepen dat je dik en lelijk bent geeft ook wel zo'n reactie trouwens.
Te veel van iets, of het nu onzekerheid of arrogantie is, is niet leuk.
Wel navelquote:
Navel vind ik nog welquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wel navelen 2 in m'n oor
Piercings dan he. Als in, door het kraakbeen in m'n oor.
Andere gaatjes in m'n oren heb ik ook
3 normale gaatjes aan weerszijden, een traguspiercing en een helix.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Navel vind ik nog welvaak
Oren, hmmmm teveel vind ik niks, dus je hangt op het randje
En over zaken door neus, wenkbrouw, lip, daar zwijg ik maar over
Zal wel komen omdat ik al een ouwe lul ben he
toch nog een beetje jong van geest hequote:Op zaterdag 23 april 2011 00:54 schreef Yuki het volgende:
En op zich wel bijzonder dat je een navelpiercing sexy vindt. Als ouwe lul
Collega van mij heeft piercings in haar aangezicht (neus en lip geloof ik), en twee grote tattoo's. Eén op dr arm en één op dr been.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:54 schreef knuppelhaar het volgende:
Piercings dienen inderdaad gematigd te blijven. Als ik sommige zie met piercings in de lip, of nog erger: in de neus, dan ben ik direct klaar met ze.
Maar ik ben dan ook zeer kieskeurig.![]()
QFTquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:54 schreef knuppelhaar het volgende:
Piercings dienen inderdaad gematigd te blijven. Als ik sommige zie met piercings in de lip, of nog erger: in de neus, dan ben ik direct klaar met ze.
Maar ik ben dan ook zeer kieskeurig.![]()
brrrrrrquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Collega van mij heeft piercings in haar aangezicht (neus en lip geloof ik), en twee grote tattoo's. Eén op dr arm en één op dr been.
Lelijk vind ik dat. Alle vrouwelijkheid weg
Wij staan wel klanten te woord, maar niet face to face. Als telefoniste/e-mailer heb je geen representatief uiterlijk nodig.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
brrrrrr
vaak hebben die mensen toch ook moeite uberhaupt aan een baan te komen
mijn vrouw werkt op reisbureau, en daar wijzen ze mensen die dat hebben echt af daarop
Jij te dik? Bij wat voor een pauperbedrijf wou je dan werken?quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wij staan wel klanten te woord, maar niet face to face. Als telefoniste/e-mailer heb je geen representatief uiterlijk nodig.
Ik ben trouwens wel eens ergens afgewezen omdat ik te dik was
was je toen dikker? want dik kan ik je toch niet noemenquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wij staan wel klanten te woord, maar niet face to face. Als telefoniste/e-mailer heb je geen representatief uiterlijk nodig.
Ik ben trouwens wel eens ergens afgewezen omdat ik te dik was
Destijds was ik flink dikker dan nuquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jij te dik? Bij wat voor een pauperbedrijf wou je dan werken?
Ik ben nu ook te zwaar hoorquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was je toen dikker? want dik kan ik je toch niet noemen
oke. maar dan nog niet echt ok om iemand daarop af te wijzenquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Destijds was ik flink dikker dan nu
Kledingzaak.
Dat is erg inderdaad. Vrouwen behoren natuurlijk te zijn, met een zacht mooi huidje. Daar past geen ijzerwinkel of tekeningen bij.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Collega van mij heeft piercings in haar aangezicht (neus en lip geloof ik), en twee grote tattoo's. Eén op dr arm en één op dr been.
Lelijk vind ik dat. Alle vrouwelijkheid weg
M'n pa zit nog benedenquote:
sommigen vinden mij ook niet dik, maar de weegschaal zegt wat andersquote:
piercings hebben dan nog het voordeel dat je er makkelijker van af kan komen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:59 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Dat is erg inderdaad. Vrouwen behoren natuurlijk te zijn, met een zacht mooi huidje. Daar past geen ijzerwinkel of tekeningen bij.
Hoewel een kleine tattoo op een mooie plek wel kan waarderen, maar dat luistert ook weer zo nauw.
Echt lame. Briefje op het raam + tip van een bekende die in een ander filiaal werkte: we hebben mensen nodig.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oke. maar dan nog niet echt ok om iemand daarop af te wijzen
Heel veel mensen vinden mij niet te dik, maar qua BMI zit ik toch echt te hoog.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sommigen vinden mij ook niet dik, maar de weegschaal zegt wat anders
alles zit in m'n buikde rest ziet er niet echt verkeerd uit
beter dan magere gratenpakhuizenquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heel veel mensen vinden mij niet te dik, maar qua BMI zit ik toch echt te hoog.
Gezegend met brede heupen en dito benen.
Inderdaad dat ook nog. Wat denken mensen, dat ze geen 80 worden ofzo? Dat ze dan oud en verrimpelt zijn en dat ze dan nog steeds vast zitten aan een tekening waar ze dan totáál niets meer mee hebben...quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
piercings hebben dan nog het voordeel dat je er makkelijker van af kan komen.
maar zo'n velletje van 70 jaar met een schilderij op de rug
Vooral bij grote tattoos kan het lelijk worden, volgens mij.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:04 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Inderdaad dat ook nog. Wat denken mensen, dat ze geen 80 worden ofzo? Dat ze dan oud en verrimpelt zijn en dat ze dan nog steeds vast zitten aan een tekening waar ze dan totáál niets meer mee hebben...
Zegt ook weer wat over de persoon, hoe serieus is iemand met zichzelf?
80 jarig vrouwtje met een tribal is ook errug sexyquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vooral bij grote tattoos kan het lelijk worden, volgens mij.
Bejaarde trampstampquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
80 jarig vrouwtje met een tribal is ook errug sexy![]()
Ik zie mijn oma al voor me, zwaar onder de tattoos.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
80 jarig vrouwtje met een tribal is ook errug sexy![]()
Ja. En dan ben je helemaal verdrietig, want nog maar 1 dag weekend.quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. En dan ben je helemaal verdrietig, want nog maar 1 dag weekend.
Maar hey! Nog 3 dagen
Omgquote:
BMI is bullshit, ik heb een BMI van 14, en ik ben kerngezond, veel betere conditie dan gemiddeld volgens de dokter, en sinds groep 4 al niet meer ziek geweest, terwijl ik zeer gevaarlijk ondervoed ben volgens m'n BMIquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heel veel mensen vinden mij niet te dik, maar qua BMI zit ik toch echt te hoog.
Gezegend met brede heupen en dito benen.
Rare dokter heb je dan want met jouw leeftijd kan je niks over je BMI zeggen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
BMI is bullshit, ik heb een BMI van 14, en ik ben kerngezond, veel betere conditie dan gemiddeld volgens de dokter, en sinds groep 4 al niet meer ziek geweest, terwijl ik zeer gevaarlijk ondervoed ben volgens m'n BMI
lekker tochquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:12 schreef cherishable het volgende:
Pf, ik ben teveel wijntjes gedronken.
14?quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
BMI is bullshit, ik heb een BMI van 14, en ik ben kerngezond, veel betere conditie dan gemiddeld volgens de dokter, en sinds groep 4 al niet meer ziek geweest, terwijl ik zeer gevaarlijk ondervoed ben volgens m'n BMI
Je bent te veel wijntjes gedronken?quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:12 schreef cherishable het volgende:
Pf, ik ben teveel wijntjes gedronken.
Je kan je leeftijd invoeren bij bepaalde tests en sites, dus het zal wel van welquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:12 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Rare dokter heb je dan want met jouw leeftijd kan je niks over je BMI zeggen.
Daarom dusquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
14?Seriously?
Want bij een dusdanig gewicht kan je zenuwschade oplopen
agressieve klant aan je hemd getrokken?quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik hoor geeneens thuis te zijn maar een kapot overhemd zorgde ervoor dat ik er nu wel ben...
quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik hoor geeneens thuis te zijn maar een kapot overhemd zorgde ervoor dat ik er nu wel ben...
quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
agressieve klant aan je hemd getrokken?
Ik heb niet te veel biertjes gedronkenquote:
quote:
Helaas ik ook niet, bier was op.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb niet te veel biertjes gedronken.
Ik heb helemaal niet gedronkenquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb niet te veel biertjes gedronken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 61% gewijzigd door JJH op 23-04-2011 01:28:10 ]
Jammerlijk!quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:21 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Helaas ik ook niet, bier was op.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:22 schreef JJH het volgende:
wowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 56% gewijzigd door Koen66 op 23-04-2011 01:29:26 ]Same shit, different day
SC hopper present
wat houdt je tegenquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:27 schreef Schenkstroop het volgende:
jup ook nog wakker fuckeduck. ik wil eigenlijk naar buiten toe de nacht roept
die zijn nog over van april eins!1!1!quote:
Zelfs geen fris of waterquote:
twijvel. never underestimate the power of teh twijvelquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
die zijn nog over van april eins!1!1!
Ben je hierquote:
The twijvel is is strong in this onequote:Op zaterdag 23 april 2011 01:28 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
twijvel. never underestimate the power of teh twijvel
vertel mij watquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Eerste regel.
Als de drank in de man is...
latersquote:
Helaas niet...quote:
En toch, ondanks alles, strijdt het ideële tegen het materiële.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:33 schreef shadow117 het volgende:
Ach, de vergankelijheid alle dingen....
Ik zit hier ook lekker te raggen, maar wel met koptelefoon opquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:36 schreef knuppelhaar het volgende:
Ik heb zin om heel hard gitaar te spelen.
tot zo koenquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:31 schreef Koen66 het volgende:
ff een paar dingen doen zodat ik daarna in bed kan rollen
tozzo
slapers in de tussentijd m:Z
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |