Yup en nu reeds op de belg te zienquote:
Nee, die valt morgen gewoon door je brievenbus.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:23 schreef Baszh het volgende:
2. Oorlogsfilm? Apocalypse now?geen oorlogsfilm
4. Geen idee![]()
Zwart-wit film
quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:26 schreef Baszh het volgende:
ugh 3 komt me zo bekend voor... Se7en?recenter
tem+1quote:
quote:
Is leuk.quote:
quote:Ewan McGregor was D's first choice to play the part of Richard. The studio wanted L. and cast him before D. could intervene. While McGregor blames the studio, he has reportedly not spoken to D. since.
warmquote:
over the grinch?quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:58 schreef Patch het volgende:
Hoewel dit echt de paashaas is in een Hollywood-film, gaat de film over een ander feest-figuur
quote:
quote:
Ik kan geen ander feest figuur meer bedenken dat met kerst te maken heeftquote:
Ik ook niet, daarom wacht ik ook af wanneer deze vraag voorbij isquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik kan geen ander feest figuur meer bedenken dat met kerst te maken heeft
Daar zat geen 'echte'paashaas in...quote:
nog warmer, maar ik mis nog een letter en een getalquote:
Ik weet het nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:25 schreef Patch het volgende:
Nu nog een letter die ik mis, toch niet geheel onbelangrijk gezien de context van de film
quote:
da's zondequote:
Kunnen we het stiekem niet gewoon hierbij latenquote:
stiekeme dingen doen...quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kunnen we het stiekem niet gewoon hierbij laten
Deze kreeg patch nog.quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:33 schreef FireFox1 het volgende:
Huh? Ik zei precies hetzelfde patch!
-edit- omdat ik 1 letter mis?![]()
ja, het gaat om een clausule, die 'e' maakt het af en dekt de lading gezien de synopsis.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:33 schreef FireFox1 het volgende:
Huh? Ik zei precies hetzelfde patch!
-edit- omdat ik 1 letter mis?![]()
oeh, die zou het best wel eens kunnen zijn...quote:
ja die film waar zo op de grond getekend is enzo, nooit gezien, maar moest er aan denkenquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:01 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Bedoel je Manderlay?![]()
Volgens mij zit daar geen typmachine in.
Robby+1quote:
Nope,quote:
Nee joh, dat was niet zo moeilijk. Maar mijn Duits is wel echt bagger ja. (besef me dat Madchen vrouwelijk is en mijn antwoord ergens op slaat.)quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:17 schreef Patch het volgende:
Gil, gokje: jij had een onvoldoende voor Duits altijd?
allebei je posts zijn inderdaad fout geschreven, ach ja, who needs Deutsch?quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:20 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Nee joh, dat was niet zo moeilijk. Maar mijn Duits is wel echt bagger ja. (besef me dat Madchen vrouwelijk is en mijn antwoord ergens op slaat.)
quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:29 schreef Robby87 het volgende:
Doet me denken aan de opening van Notorious
Als een duveltje uit een doosje...quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:30 schreef Sands het volgende:
Double Indemnity
Edward G. Robinson
Fred MacMurray
quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:31 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Als een duveltje uit een doosje...
quote:
wie is V. En welke film?quote:As V. was getting out of his crow cage between takes, the chain snapped and the cage came down on his foot. His resulting limp is evident during the scene in which M. and W. arrive opposite Fin Raziel's island.
4 down 16 to goquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:31 schreef Gillingham het volgende:
Wall-E
Eve
Nemo
Mr. Incredible?
Ratatouille?
quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:00 schreef SamuelofSEK het volgende:
the thin red line
saving private ryan
6 in totaalquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:02 schreef FireFox1 het volgende:
American History X
The Green Mile1999
The Truman Show
Hoeveel zijn er in totaal Sands?
quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:37 schreef Michelangelo2 het volgende:
Lock, Stock and Two Smoking Barrels
Sssstquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:48 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
![]()
Kom op, je mist er sowieso nog 2 uit jou genre
heheh, 5 te gaanquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:49 schreef Sands het volgende:
Singin' in the Rain op 5![]()
The Wizard of Oz![]()
Nu kan ik het net zo goed zeggen
quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:58 schreef Sands het volgende:
Lawrence of Arabia....amerikanen en lange films he
Dat indd...ik kon Lawrence of Arabia goed hebben maar bij Gone With the Wind leek het meer alsof ze dachten...DE FILM IS NOG NIET LANG GENOEG!!!!!!!! hoe kunnen we het verder uitrekken??quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:00 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
![]()
Lawrence of Arabia was nog wel goed, maar Gone With the Wind....Daar kwam geen einde aan.
Met iets teveel make-upquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:01 schreef Sands het volgende:
Sowieso is Peter O'Toole een baas in Lawrence of Arabia
quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:58 schreef Michelangelo2 het volgende:
-MS+JP
-Episch+groots - Lawrence of Arabia
-Rode jurk
-Vrees
Sin City?quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:09 schreef Michelangelo2 het volgende:
-Rode jurk - zeer expliciet aanwezig in de film.
-Hoogtevrees
Ik had hem bewaardquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:13 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Jup, had verwacht dat ie eerder zou worden geraden.
![]()
Daar dacht ik ook al aanquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
Die jurk zal erg rood zijn geweest dan
Please een mainstream vraagquote:
En een rode roosquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:22 schreef Michelangelo2 het volgende:
De enige kleur die in de film wordt gebruikt is van een meisje in een rode jurk dacht ik.
En het einde?quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:22 schreef Michelangelo2 het volgende:
De enige kleur die in de film wordt gebruikt is van een meisje in een rode jurk dacht ik.
Oh zal wel, Ik herinner me dan ook bijna zo goed als niks van die filmquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:22 schreef Michelangelo2 het volgende:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:40 schreef FireFox1 het volgende:
Mainstream of niet, ik (her)ken hem niet
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:25 schreef Baszh het volgende:
The Chronicles of Narnia: the lion, the witch and the wardrobe
Was overduidelijk welke film het isquote:
Ik ben er net 1 minuut, als ik door FF zijn antwoord erachter was gekomen had ik het niet ingevuldquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:29 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja toch? Heeft gewoon een uur geduurd...
Er stonden dan ook al genoeg hintsquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:30 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ik ben er net 1 minuut, als ik door FF zijn antwoord erachter was gekomen had ik het niet ingevuld
Ik heb die hele kutfilm niet eens gezienquote:
Jij wilde een mainstream filmquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb die hele kutfilm niet eens gezien
jepquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:40 schreef Sands het volgende:
The Chronicles of Narnia Voyage of the Dawn Treader?
Die heb ik nog niet gezien
quote:
Iemand die op een bed ligtquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:13 schreef Baszh het volgende:
Is dat iemand die op een kussen zit en voorover buigt van bovenaf of wtf kijk ik naar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |