oeh, die zou het best wel eens kunnen zijn...quote:
ja die film waar zo op de grond getekend is enzo, nooit gezien, maar moest er aan denkenquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:01 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Bedoel je Manderlay?![]()
Volgens mij zit daar geen typmachine in.
Robby+1quote:
Nope,quote:
Nee joh, dat was niet zo moeilijk. Maar mijn Duits is wel echt bagger ja. (besef me dat Madchen vrouwelijk is en mijn antwoord ergens op slaat.)quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:17 schreef Patch het volgende:
Gil, gokje: jij had een onvoldoende voor Duits altijd?
allebei je posts zijn inderdaad fout geschreven, ach ja, who needs Deutsch?quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:20 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Nee joh, dat was niet zo moeilijk. Maar mijn Duits is wel echt bagger ja. (besef me dat Madchen vrouwelijk is en mijn antwoord ergens op slaat.)
quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:29 schreef Robby87 het volgende:
Doet me denken aan de opening van Notorious
Als een duveltje uit een doosje...quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:30 schreef Sands het volgende:
Double Indemnity
Edward G. Robinson
Fred MacMurray
quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:31 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Als een duveltje uit een doosje...
quote:
wie is V. En welke film?quote:As V. was getting out of his crow cage between takes, the chain snapped and the cage came down on his foot. His resulting limp is evident during the scene in which M. and W. arrive opposite Fin Raziel's island.
4 down 16 to goquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:31 schreef Gillingham het volgende:
Wall-E
Eve
Nemo
Mr. Incredible?
Ratatouille?
quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:00 schreef SamuelofSEK het volgende:
the thin red line
saving private ryan
6 in totaalquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:02 schreef FireFox1 het volgende:
American History X
The Green Mile1999
The Truman Show