Sorryquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:46 schreef Inverted_World het volgende:
ik probeer meestal één dag, na een enkele keer ervaring.
Ben het hier helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:13 schreef Mr.Blue_Eyes het volgende:
Als je het gevoel hebt dat het klikt, gelijk mee uitvragen. Niet wekenlang chatten, mailen etc. Mensen kunnen online anders overkomen dan face to face. Zonde om je tijd te verdoen met zo een iemand!
Dit dus... dus wat is er toch met die dames die hard "weglopen" als ik zoiets vraag... ik bedoel, zijn ze bang voor iets?quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:17 schreef Grimbert het volgende:
[..]
Ben het hier helemaal mee eens.
Ik hou er helemaal niet van om te chatten en heb maar 1 keer iemand gedate via internet (wel 3 jaar een relatie gehad).
Het is wat mij betreft een beetje zonde, er zijn zoveel dingen die je beter in real-life kan vertellen, al is het alleen maar omdat je dan behalve wat ze zegt ook kan aanvoelen hoe ze reageert door haar lichaamstaal.
Je vind iemand sociaal te kort schieten als ze niet in gaat op je verzoeken en vervolgens wil je haar uitschelden?quote:Op zaterdag 23 april 2011 02:29 schreef picardmike het volgende:
Ha Ts lotgenoot ik heb er 2x 2 maanden over gedaan. Waarvan eentje zelf nog in de vakantiedagen was. Ik heb ze als ik heel eerlijk ben zelf afgekapt, omdat ze allebei steeds minder zeiden en ik dacht dat ze dat zo wilde. Ik werd dus een beetje boos van de onzekerheid. Eentje heb ik gezegd dat ze wat meer aantrekkingskracht moet tonen jegens mij anders kap ik ermee. Ze ging in op dreigement zonder te aarzelen, ik stelde geen ultimatum maar was onredelijk. wat ik verdacht vond.
De 2e zou ik spreken met de vakantiedagen, maar had last van kleine dingen. We waren een maand bezig met het plannen van een date omdat ze telkens niet kon; eerst een rapport was ze moest inleveren, toen fitnessen met een vriendin, naar de andere kant van het land naar haar zus toe waar ze vervolgens een week bleef. Ik dus niet meteen reageren toen ze terugkwam, ze neemt wel contact op dacht ik, drie weken later nog steeds niet. Toen sprak ik haar vond ze mij opdringerig, ik wou haar toen uitschelden maar wachtte nog effe. 2 weken later na nog 2 droge gesprekken heb ik haar een brief gestuurd dat ik haar social tekort vind schieten en heb ik er duidelijk een einde aangemaakt.
Ik heb ook 2 meiden gesproken die wat sneller wilden maar dat was ook geen succes. Met eentje heb ik afgesproken maar was muisstil en zo was ze nooit, daar schrok ze zelf van. We besloten elkaar na die date niet meer te zien. Eentje die was waarschijnlijk geschrokken dat ze na 2 dagen al haar sms had overhandigd, ik vroeg haar om een date en wou haar bellen na 3 dagen. Maar toen had ze ineens een klasgenotje ontmoet.
Het is wel duidelijk waarom hij dat zegt - maar in zijn woorden schuilt ook een deel waarheid. Als je iemand langer dan een maand laat wachten voor één date, dan ben je gewoon fout bezig, ongeacht het excuus; geen tijd, dan maak je tijd. Anderzijds als ze niet geïnteresseerd was had ze dit allang kunnen laten weten.quote:Op zaterdag 23 april 2011 04:08 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Je vind iemand sociaal te kort schieten als ze niet in gaat op je verzoeken en vervolgens wil je haar uitschelden?_! Dat ze uberhaupt een maand lang met je praten verbaast me al.
_!
Opdringerig; Ja.
Sociaal beperkt: Ja.
Geen kans maken: Ja.
Fail: Ja.
Zo kort mogelijk. Max 3-4 mailtjes ofzo, en dan gewoon een borrel doen in de stad. Als ze een penvriendin wil is ze bij mij aan het verkeerde adres.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:40 schreef waku_waku het volgende:
Hoe lang chat je of mail je voordat je telefonisch contact zoekt of een date afspreekt?
Je kent picardmike duidelijk niet, die gast spoort niet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 08:57 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk waarom hij dat zegt - maar in zijn woorden schuilt ook een deel waarheid.
Uhm... ja....quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:20 schreef waku_waku het volgende:
[..]
Dit dus... dus wat is er toch met die dames die hard "weglopen" als ik zoiets vraag... ik bedoel, zijn ze bang voor iets?
Het is toch veel makkelijker en aangenamer om iemand uit je directe omgeving te vragen. Ik snap echt niet waarom mensen met wildvreemden willen afspreken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhm... ja....
1. dat zij tegenvalt
2. dat jij tegenvalt
3. dat er gewoon echt nul komma nul klik is
4. afwijzing
5. dat de date niet leuk is....
6. voor niks je helemaal happy gemaakt
Oja en het befaamde
7. Ik vond het leuk.... maar daarna nooit meer wat willen afspreken...
Denk even buiten je eigen situatie... niet iedereen heeft een heel contingent aan single vrouwen om zich heen lopen...quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:58 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Het is toch veel makkelijker en aangenamer om iemand uit je directe omgeving te vragen. Ik snap echt niet waarom mensen met wildvreemden willen afspreken.
Alsof elke vrouw gesloten isquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:22 schreef Dientje12 het volgende:
Hiervan ben ik ook 2 keer slachtoffer geweest..
Waarom doen vrouwen zo gesloten..
Je leert elkaar juist prima kennen via de mail ; als beide partijen het serieus benaderen. Je leert zo al langzaam het karakter een beetje kennen, interesses, en je hoort verhalen waarbij je bij een eventuele date verder op in kan gaan.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:41 schreef Kabolter het volgende:
|k heb geen ervaring met daten, maar mijn gevoel zegt dat je elkaar helemaal niet moet willen leren kennen via msn/mail. Kan je veel te veel vertellen. Dit is bij sms bijvoorbeeld niet zo. Je hebt dan het voordeel dat je niet te veel 'praat' en dat ze je niet heel goed leert kennen. Hoe meer vragen en hoe leuker je nog bent, des te meer kans je hebt op een date.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |