quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:39 schreef AirwiN het volgende:
Waarom vruchtenshakes als je kan crackertrekken?
hoe was friesland.. of ehm.. wat was het nou ook al weer??quote:
Uit eten en poolen/snookeren in De Dekker in Zoetermeerquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hoe was friesland.. of ehm.. wat was het nou ook al weer??
quote:
in rijswijk zit er 1 , de halve maan geloof ik?quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:39 schreef Flappekz het volgende:
Weet iemand een leuk poolcentrum in de buurt?
Mijn hemel, dat brengt herinneringen terug.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:45 schreef tuintegel het volgende:
in rijswijk zit er 1 , de halve maan geloof ik?
daarom zette ik er ook een vraagteken bij ? ben er nog nooit geweest maar hoorde er weleens mensen over.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:31 schreef Atreidez het volgende:
Mogge![]()
Poolen in de halve maan is nieuw voor mij. Heb er wel vaak gedart.. en gezopenIn Scheveningen had je nog Pool Empire einde Keizerstraat, weet niet of die er nog zit. En aan de haven had je Pool Action, weet ook niet of die er nog zit. Jill?
Is het een optie om zo'n heteluchtkanon in de badkamer te zetten? Of iig een soort van extra warmtebron? Dat bespoedigd het verdampen van het vicht misschien.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:46 schreef Jill-RMC het volgende:
Volgens mij kan je idd nog poolen bij Hotel Empire. D'r zit ook zo'n biljartcafé aan de boulevard, aan t eind boven de mollige haan daar ergens.
Vandaag eindelijk van het lekkere weer genieten! Afgelopen 4 dagen weer dood in bed gelegen, leuk migraine. Nog meer leuk nieuws is dat de douche nog zeker 2 weken out of order is. Probleem bleek dus in de muren te zitten. Zeg maar van de grond/douchebak tot een meter er boven zaten rondom alle tegels los op de muur, omdat er vocht door het voegsel heen trok. Dus alles daarachter is doorweekt...dat moet drogen (wel goed weer voor) en dan pas kan het opnieuw getegeld worden en dan is het probleem hopelijk opgelost......anders gaan er echt dooien vallen.
Ja, dat zou kunnen. Maar de tegels moesten besteld worden....duurt ook twee weken. Zie me verschillende familieleden hier in de buurt nu wel bijna dagelijksquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:08 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Is het een optie om zo'n heteluchtkanon in de badkamer te zetten? Of iig een soort van extra warmtebron? Dat bespoedigd het verdampen van het vicht misschien.
Pool actionquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:31 schreef Atreidez het volgende:
Mogge![]()
Poolen in de halve maan is nieuw voor mij. Heb er wel vaak gedart.. en gezopenIn Scheveningen had je nog Pool Empire einde Keizerstraat, weet niet of die er nog zit. En aan de haven had je Pool Action, weet ook niet of die er nog zit. Jill?
Wat een held zegquote:Hagenaar die wordt verdacht van beroven meisje (5) en jongen (2) blijft 14 dagen langer vastzitten
De rechter-commissaris in Den Haag heeft vandaag een 19-jarige Hagenaar voor 14 dagen in bewaring gesteld. De man wordt ervan verdacht een meisje (5) en een jongen (2) te hebben beroofd. De verdachte werd op 19 april 2011 aangehouden.
De slachtoffertjes waren zaterdag 16 april rond zeven uur 's avonds samen met een oudere broer aan het spelen in een speeltuin aan de Saenredamstraat. Een onbekende man trok de ketting van de nek van het meisje en nam bij het jongetje twee armbandjes weg. Hoewel gewaarschuwde familieleden en politiemensen snel ter plaatse waren, wist de dader te ontkomen. Wel liet hij zijn scooter achter.
De politie nam de zaak hoog op en onderzoek door de recherche van Bureau De Heemstraat leidde al snel tot de identificatie van de verdachte. Nadat enkele pogingen om de jongen te traceren en aan te houden op niets waren uitgelopen, leverde de vader van de verdachte zijn zoon uiteindelijk dinsdagavond 19 april af op het politiebureau.
Mwahahaquote:
Nee ADO staat nog 5e maar met 2 punten achterstand. Als AZ had gewonnen van WIllem II was het verschil 5 punten en gezien er nog maar 2 wedstrijden te spelen zijn is die kans dan heel klein. Dus ADO heeft nog een reële kans om 4e te worden doordat AZ verloren heeft.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:56 schreef tuintegel het volgende:
Dus nu Willem II heeft gewonnen, staat ado vierde? of nu juist niet?
ahhh zo , kreeg net namelijk te horen dat ado zesde staat omdat Willem II heeft gewonnen en roda 3-1 tegen iemand heeft gespeeld?quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee ADO staat nog 5e maar met 2 punten achterstand. Als AZ had gewonnen van WIllem II was het verschil 5 punten en gezien er nog maar 2 wedstrijden te spelen zijn is die kans dan heel klein. Dus ADO heeft nog een reële kans om 4e te worden doordat AZ verloren heeft.
Op dit moment gaat hij kaal ja, ADO moet dan minimaal 5e staan. Wat ze nu dus staanquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:02 schreef Jill-RMC het volgende:
Gaat Matthijs van Nieuwkerk nu dan al kaal? Echt als ik die voetballers was had ik al die wedstrijden verspeeld alleen al om dat voorelkaar te krijgen
Door winst van Roda staan ADO en Roda gedeelde 5e plek, alleen heeft Roda beter doelsaldoquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:04 schreef tuintegel het volgende:
[..]
ahhh zo , kreeg net namelijk te horen dat ado zesde staat omdat Willem II heeft gewonnen en roda 3-1 tegen iemand heeft gespeeld?
Ik begrijp het spelletje ook niet meer hoor. Oh vloer ligt erin trouwens A_A mijn pa is een baas
De meubels die ik heb zijn niet echt de lichtste dus ik kan zeggen dat we behoorlijk wat hebben verzet vandaagquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Door winst van Roda staan ADO en Roda gedeelde 5e plek, alleen heeft Roda beter doelsaldo
En jouw vader is echt een baas![]()
Yepquote:Op zondag 24 april 2011 00:13 schreef Atreidez het volgende:
GenietenEn jij hebt zeker de oude foon van Flap overgenomen?
Ligt eraan....ga je voor ruzie en boze ondernemers zou ik naar de Fred gaanquote:Op zondag 24 april 2011 10:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Alvast met het oog op volgend weekend, welke vrijmarkten zijn er leuk om te bezoeken? In Den Haag dan.
Idd. Afschaffen die handel!quote:Op zondag 24 april 2011 12:17 schreef Flappekz het volgende:
Pasen is eigenlijk stom. Geen hol te doen overal...
Wij gaan gewoon lekker BBQ'en.quote:Op zondag 24 april 2011 12:17 schreef Flappekz het volgende:
Ik begrijp dat we je geen plezier doen als we je uitnodigen?quote:
Lekker naar het strand??quote:Op zondag 24 april 2011 12:17 schreef Flappekz het volgende:
Aannames, aannames....quote:Op zondag 24 april 2011 12:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik begrijp dat we je geen plezier doen als we je uitnodigen?
Hmm..nog nooit geweest!quote:Op zondag 24 april 2011 13:55 schreef Hoogheid het volgende:
Gisteren naar crazy pianos geweest; toch wel heel erg gezellig
Als je een slim dier wil, had je een kat moeten nemen, niet een hond.quote:Op maandag 25 april 2011 10:37 schreef Jill-RMC het volgende:
Veel plzr in Frankrijk!
Ik zou willen dat mini pluis begreep dat ze misselijk wordt en gaat overgeven als ze viooltjes eet.
Ik krijg spontaan trekquote:Op maandag 25 april 2011 13:04 schreef tuintegel het volgende:
Pannenkoeken met kaas en spek vanavond![]()
Maak er een paar zonder kaas en ik schuif aan.quote:Op maandag 25 april 2011 13:04 schreef tuintegel het volgende:
Pannenkoeken met kaas en spek vanavond![]()
Dat doe je toch wel voor mij?quote:Op maandag 25 april 2011 13:15 schreef tuintegel het volgende:
Dan moet ik er heul veul maken. Er zitten er ook genoeg gewone tussen hoor
.
Tuurlijk! Het is trouwens erg lekker op het strand.quote:
Wow, bikkel!quote:Op maandag 25 april 2011 14:27 schreef Atreidez het volgende:
Duinen is een gekkenhuis, was meer een soort zigzag parcours.. Wel 25km gedaan @24gem, genoeg beweging voor vandaagEffe afkoelen, douchen en boodschappen doen.
Zit net in t zonnetje! Had effe wat tijd nodig om op te startenquote:Op maandag 25 april 2011 14:45 schreef Atreidez het volgende:
Alleen je voeten?
Hoe gaat t met leren GotC? Je zit toch wel in t zonnetje he
Daar heb je een punt....maar mn voeten zijn mega mietjes, echt bij de minste geringste verandering van schoeisel direct blaren. Volgens mij zou ik zelfs van Uggs nog blaren krijgenquote:
quote:
Ik was heel vredig een rondje aan het maken in het Zuiderpark, wordt ik gespot door een Nectarientjequote:Op maandag 25 april 2011 17:35 schreef tuintegel het volgende:
Serieus ? hoe voel je je ? heb je niks?
Pfff niet meer zo laten schrikken hoor!quote:Op maandag 25 april 2011 17:36 schreef WheeleE het volgende:
[..]
[..]
Ik was heel vredig een rondje aan het maken in het Zuiderpark, wordt ik gespot door een Nectarientje. "Hey WheeleE!"
Was wel gezellig in het zonnetje
sorry voor het aan het schrikken maken
Sorryquote:Op maandag 25 april 2011 17:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Pfff niet meer zo laten schrikken hoor!
quote:Op maandag 25 april 2011 17:45 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vandaag even mijn Sony NEX-3 en een oud manualfocus objectief aan het werk gezet, sweep panorama is toch wel handig. Ga binnenkort nog wel wat meer Haagse scenes zo op de foto zetten.
Tofquote:Op maandag 25 april 2011 17:45 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vandaag even mijn Sony NEX-3 en een oud manualfocus objectief aan het werk gezet, sweep panorama is toch wel handig. Ga binnenkort nog wel wat meer Haagse scenes zo op de foto zetten.
Ja kan wel iets scheef zijn, je neemt wel recht op maar soms snijdt de camera het zo bij dat het wat scheef er uit komt. Is wel recht te zetten natuurlijk maar vond het bij deze foto niet zo storend.quote:Op maandag 25 april 2011 19:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tof
Alleen de laatste oogt scheef, klopt dat?
Het is jouw werk, dus jij bepaaltquote:Op maandag 25 april 2011 19:58 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ja kan wel iets scheef zijn, je neemt wel recht op maar soms snijdt de camera het zo bij dat het wat scheef er uit komt. Is wel recht te zetten natuurlijk maar vond het bij deze foto niet zo storend.
quote:Op maandag 25 april 2011 20:20 schreef tuintegel het volgende:
de Nintendo DS van Jaimy is gevonden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Hij lag in een V&D tasje in de schuur in een curverbox met barbiespullen.
1 voordeel , dan hadden we hem iig volgende week met koninginnedag gevonden!quote:Op maandag 25 april 2011 20:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]![]()
maar gelukkig dat je hem gevonden hebt
![]()
ze is dan ook gewoon nog wakker en aan het spelen erop! over tien minuten moet hij uit en zij in bed! ik ben ook echt blij!!!quote:
Heeft zo nog geeneens nieteens een 3DS?quote:Op maandag 25 april 2011 21:02 schreef tuintegel het volgende:
[..]
ze is dan ook gewoon nog wakker en aan het spelen erop! over tien minuten moet hij uit en zij in bed! ik ben ook echt blij!!!
quote:In het kader van de overlast in en om het openbaar vervoer, gelegen tussen de tramhaltes Delftselaan en de Jacob Catsstraat, voerden politieagenten van Bureau De Heemstraat samen met HTM-personeel vrijdag 22 april 2011 een controle uit.
Tussen 13.45 uur en 17.00 uur werden in totaal 26 personen aangehouden omdat zij geen geldig legitimatiebewijs bij zich hadden. Eén van hen had een mes bij zich en kreeg daarvoor een extra proces-verbaal. Twee personen werden aangehouden vanwege belediging en één aanhouding werd verricht omdat de persoon gesignaleerd stond. In totaal drie ongewenst vreemdelingen liepen tijdens de controle tegen de lamp en zijn overgedragen aan de vreemdelingendienst. Tijdens de aanhouding van een persoon die de APV overtrad omdat hij alcohol bij zich had, ontstond een worsteling waarbij een agent gekneusde ribben opliep.
De controleurs van de HTM bekeurden 77 zwartrijders. Veertig personen kochten voor 25 euro een controlekaart en voorkwamen daarmee een proces-verbaal.
quote:Op maandag 25 april 2011 22:37 schreef nectarientje het volgende:
Overvaller hier!![]()
Gelijk ook even wat rolstoelrugbyfilmpjes gekeken, supertof! Echt snoei- en snoeihard
Oma ligt nog steeds erg slecht, verwachten nog steeds dat het elk moment klaar kan zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:46 schreef Barreltje het volgende:
R_B
hoe is het met oma?
of heb ik nog wat gemist!
quote:
quote:
* Barretje80 moet d'r nummer dan ook maar eens op de bel lijst zettenquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:53 schreef Atreidez het volgende:
Den Haag, in 1 woord; SpontaanIs altijd zo hoor, ook met telefoontjes enzo.. Voor je t weet heb je iemand uit t topic aan de lijn..
En een naam/nick nemen die begint met een Aquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:59 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 moet d'r nummer dan ook maar eens op de bel lijst zetten
of juist een Zquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:01 schreef Atreidez het volgende:
[..]
En een naam/nick nemen die begint met een A
was ook al een klein jaartje geleden dat ik ze gezien had dus dan is het dubbel leuk om elkaar ineens te zien op de Grote Markt... dat je juist van alle tafeltjes aan degene zit die naast elkaar staanquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:53 schreef Atreidez het volgende:
Den Haag, in 1 woord; SpontaanIs altijd zo hoor, ook met telefoontjes enzo.. Voor je t weet heb je iemand uit t topic aan de lijn..
quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:03 schreef Barretje80 het volgende:
of juist een Z
maar.. ik heb wel genoeg nicks nu toch??
Je hebt bericht~! hahaquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 moet d'r nummer dan ook maar eens op de bel lijst zetten
Huh? Wat?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:01 schreef Atreidez het volgende:
En een naam/nick nemen die begint met een A
AirwiN_Anaalquote:
Anaal? Daar doe ik niet aan hoor.quote:
Gelukkig maarquote:
Je had het ook gewoon kunnen vragen. Had je weer vijf jaar gescheeld om met een vork in je anus te slapen. Ook stukken lekkerder voor mij met lepeltje-lepeltje liggen.quote:
Sjon?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:51 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb gewoon Sjon in me telefoon staan
de gemiddelde hagenees heeft toch een sjonnie in zijn foon?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:51 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb gewoon Sjon in me telefoon staan
Ah, in mijn beleving schrijf je het anders. Volgens zijn Facebook ook trouwens.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:56 schreef Atreidez het volgende:
Ja, je denkt toch niet dat ik iets met anaal in me telefoon wil hebben
Ik wou net zeggen,.. je kunt bijvoorbeeld zeggen dat AA eruit ziet als een Sjonquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, in mijn beleving schrijf je het anders. Volgens zijn Facebook ook trouwens.
Vorkquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je had het ook gewoon kunnen vragen. Had je weer vijf jaar gescheeld om met een vork in je anus te slapen. Ook stukken lekkerder voor mij met lepeltje-lepeltje liggen.
Die tip kreeg ik vroeger ook weleens van m als ik met Swingrobb en ze vriendjes op stap gingquote:
Ik heb mij laten vertellen dat die jou wel zagen als lekker hapje. Al met al niet heel onverstandig van je.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:02 schreef Atreidez het volgende:
Die tip kreeg ik vroeger ook weleens van m als ik met Swingrobb en ze vriendjes op stap ging
Ik had nooit dat soort vriendjes, dus ik ken de tip nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:02 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Die tip kreeg ik vroeger ook weleens van m als ik met Swingrobb en ze vriendjes op stap ging
Jongens met smaakquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb mij laten vertellen dat die jou wel zagen als lekker hapje. Al met al niet heel onverstandig van je.
Als vrouw zijnde viel je ook niet in de doelgroep / gevarenzone.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:19 schreef MissMSX het volgende:
Ik had nooit dat soort vriendjes, dus ik ken de tip niet
Maar ik zou'em dan vast wel eens gehoord hebbenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde viel je ook niet in de doelgroep / gevarenzone.
Booty call?quote:
Dus toen hijgde je maar wat?quote:
Jaquote:
Hij kreunde een beetje en toen zei hij dat het klaar was?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:04 schreef tuintegel het volgende:
Ja, heel hard zelfs en toen mocht ik eindelijk stoppen
Nee kwartier fietsen was om.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij kreunde een beetje en toen zei hij dat het klaar was?
Dispuutquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:14 schreef nectarientje het volgende:
biertjes drinken met dispuut van m'n neger in de Nach!
quote:
Oh ja! Ik kan morgen?quote:
's avonds, heb geruild met vandaagquote:
Ik kom wel naar jou toe, Flap moet hard aan de studiequote:Op dinsdag 26 april 2011 21:39 schreef nectarientje het volgende:
[..]
's avonds, heb geruild met vandaag![]()
Ik ben rond half zeven thuis, even hardlopen, eten en klaar! Ergens tussen half acht en acht? YOur place or mine?
Dan zijn wij op vakantiequote:Op dinsdag 26 april 2011 22:37 schreef tuintegel het volgende:
het is gewoon niet meer zo leuk . Ruziezoekers zijn de grootste reden om niet te gaan inderdaad. En volgens mij wordt er niks georganiseerd toch? Parkpop daarentegen over een paar maanden.
Ergens in Olland. Nog niet duidelijk waar precies...quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:06 schreef tuintegel het volgende:
[..]
vakantie is ook super ! waar gaan jullie heen?
We moeten nog kiezen welke streek we aan gaan doen...quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:07 schreef tuintegel het volgende:
op de bonnefooi? of gewoon nog afwachten , nou fijn toch , samen ertussenuit !
Is leukquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:11 schreef tuintegel het volgende:
maastricht? richting Belgie of juist Duitsland?
Ik heb iets geheel nieuws besloten... nu nog dikkie dik meekrijgen dat ie dat doet , anders rijd ik gewoon en heeft ie pech. Na euro disney wil ik kijken of er nog een hotelletje in Parijs te krijgen is en dan met mini de Eiffeltoren en het Louvre bezichtigen , ze vraagt er al zo lang om.
We denken aan de Loonse en Drunense duinen, terug naar de camping waar ik als kind jaaaaarenlang een paar keer per jaar kwam....Maar we weten t nog niet zeker.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:11 schreef tuintegel het volgende:
maastricht? richting Belgie of juist Duitsland?
Ik heb iets geheel nieuws besloten... nu nog dikkie dik meekrijgen dat ie dat doet , anders rijd ik gewoon en heeft ie pech. Na euro disney wil ik kijken of er nog een hotelletje in Parijs te krijgen is en dan met mini de Eiffeltoren en het Louvre bezichtigen , ze vraagt er al zo lang om.
ik ben er ook twee jaar terug voor het laatst geweestquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Is leuk![]()
Heb ik 2 jaar geleden eens gedaan op vrijdagavondGewoon om 1700 vertrekken en om 2300 onder de eiffeltoren staan, rondje parijs (in de nacht
) en dan om 0500 weer vertrekken uit parijs omdat ik moest werken om 1200
en er valt zoveel te zienquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
We denken aan de Loonse en Drunense duinen, terug naar de camping waar ik als kind jaaaaarenlang een paar keer per jaar kwam....Maar we weten t nog niet zeker.
Ben 1 keer in Parijs geweest, weekendje met mn eerste werkgever. Weet er niet veel meer van
En weinig kunnen zeggen dat ze 6 jaar in Spanje hebben gewoond, Indisch bloed hebben, een ierse voornaam, duitse achernaam :pquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:16 schreef GotC het volgende:
Ik ben nog nooit in Frankrijk geweest![]()
Maargoed, denk dat weinig mensen kunnen zeggen dat ze 20x in Schotland zijn geweest
Ik bedoel maar! ik ben echt in heel veel landen niet geweest hoor . Zal ik je ontvoeren Gotc, zit je gewoon naast mini op de achterbankquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:16 schreef GotC het volgende:
Ik ben nog nooit in Frankrijk geweest![]()
Maargoed, denk dat weinig mensen kunnen zeggen dat ze 20x in Schotland zijn geweest
Dan moet je mij er ook bij proppenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:19 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik bedoel maar! ik ben echt in heel veel landen niet geweest hoor . Zal ik je ontvoeren Gotc, zit je gewoon naast mini op de achterbank
Samen op de achterbank met onze dsiquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:19 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik bedoel maar! ik ben echt in heel veel landen niet geweest hoor . Zal ik je ontvoeren Gotc, zit je gewoon naast mini op de achterbank
ook goed! gaan we met zijn allenquote:
Geen punt, ik ben dol op kinderenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:20 schreef tuintegel het volgende:
[..]
ook goed! gaan we met zijn allen. Bereid je voor op een mini met een kaart in haar handen die ons verteld wat ze allemaal wil zien !
ik zag ook niet echt een Dutroux in je Flapquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Geen punt, ik ben dol op kinderen
Op de normale menselijke manier dan he....
Ben blij dat ik dat beeld idd niet opwekquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:25 schreef tuintegel het volgende:
[..]
ik zag ook niet echt een Dutroux in je Flap
* Barretje80 heeft onbeperkt gratis toegang tot het louvrequote:Op dinsdag 26 april 2011 23:22 schreef nectarientje het volgende:
Louvre
Ik heb echt totaal niets met de stad Parijs maar het Louvre vind ik echt heel fijn
jaloers!quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 heeft onbeperkt gratis toegang tot het louvre
het heeft z'n voordelen, werken bij een frans bedrijfquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:51 schreef tuintegel het volgende:
[..]
jaloers!Al ga je er niet elke dag heen natuurlijk , maar tis wel leuk
quote:Op woensdag 27 april 2011 10:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Vergat ik gewoon even 'mogguh' te zeggen.....mogguh![]()
@ Bar: mijn berichtje nog gehad??
Oh!! goed dat je het zegt.. ik kom vanavond even eten!quote:Op woensdag 27 april 2011 13:36 schreef Atreidez het volgende:
Mogge
Net begonnen met werken. Tis graduationday hier vandaag, dus iedereen loopt in t net en vanavond is er groot feest, waar ik de brandjes mag blussen mochten ze er zijnNadeel, werken tot 01:00..
quote:
kap eensquote:
wanneer??quote:
Ik zag t op m'n Facebook staanquote:Op woensdag 27 april 2011 17:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wanneer??
ik weet meestal niet dat die artiesten komen nee
om vier uur pas? joh dan heb je ruim de tijd! over twee weken koppie koffie?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
:w slaap lekker allemaal, ik duik me bedje in gezien om 0400 me wekker weer gaat
Flap: morgen sporten?
GotC: Succes morgen!
TT: Terrasjes weer komt eraan
Necta: je bent gek
ik heb me ziek gemeldquote:
Het eerste en het tweede!quote:Op donderdag 28 april 2011 09:35 schreef tuintegel het volgende:
beterschap Barretje en werkze Gotc. Jill blijf gewoon in je bed liggen!
Ik heb een pcloterij fiets en ga maandag naar mijn werk fietsen.
Een km of zes a zeven denk ik. Richtimg de binckhorstquote:Op donderdag 28 april 2011 09:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het eerste en het tweede!
Hoever is het fietsen?
Ja he ! Vind ik ookquote:Op donderdag 28 april 2011 11:03 schreef MissMSX het volgende:
Dat is een mooi stuk om gezond te doen
Kijk aan lui reageert ookquote:
Lui is idd aanwezigquote:Op donderdag 28 april 2011 14:02 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Kijk aan lui reageert ook![]()
.
Zoveel zie je mij niet de laatste tijd. Ben ook al naar de stad gefietst en terug
. Alleen met regen zal je mij niet snel zien fietsen ben ik bang
.
Dat trekt mijn tere zieltje niet.
Druk mijn jong , druk! Volgens mij gaat het zo keihard regenen.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Lui is idd aanwezigen ik zie je idd veel te weinig
Als straks alles weer in rustig vaarwater is kom ikquote:Op donderdag 28 april 2011 14:12 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Druk mijn jong , druk! Volgens mij gaat het zo keihard regenen.
Ik heb geen spierpijn gehadquote:Op donderdag 28 april 2011 19:07 schreef GotC het volgende:
Zo, 1e dag zit eropWas gezellig, leuk en toch wel effe flink wennen
Zo lekker eten en dan op naar de sportschool.
Tofquote:Op donderdag 28 april 2011 19:07 schreef GotC het volgende:
Zo, 1e dag zit eropWas gezellig, leuk en toch wel effe flink wennen
Zo lekker eten en dan op naar de sportschool.
Er zijn vast wel situaties waarin jij vindt dat ze teveel aan heeftquote:
Heb jij altijd iets in de buurt om je aan op te trekken.quote:
Ik wilde 'm heel mooi aanpassen maar vond 'm toch net te vunzig.. Wil ik vervolgens vertellen dat ik de paal van WheeleE gezien heb, maakt het voor mezelf nu even niet veel beterquote:Op donderdag 28 april 2011 21:03 schreef AirwiN het volgende:
Heb jij altijd iets in de buurt om je aan op te trekken.
Ze is altijd perfect, dus ook daarvoor. Flap zegt 't zelf!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:10 schreef nectarientje het volgende:
Ik wilde 'm heel mooi aanpassen maar vond 'm toch net te vunzig..
Mmm...niet overdressed, maar perfect ook nietquote:
quote:
Staat aan hierquote:Op donderdag 28 april 2011 21:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
Adele zodadelijk op 3fm, uitzending van het concert op 8 april in Paradiso
Ga ik doen!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:24 schreef nectarientje het volgende:
oe GotC, wil je mn schapen nog even doormailen als je terug bent?
En ik?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:39 schreef GotC het volgende:
En Nectafiertje, je kan ze vinden in je mailbox
Altijd!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:40 schreef GotC het volgende:
Wil je ook foto's van Nectafiertje's poezels?
Hebbes!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:43 schreef GotC het volgende:
Verzonden naar je emailadres die in je facebook staat
Eerst 2 potten thee op hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 21:47 schreef AirwiN het volgende:
Stelletje zuiplappen, dat is heul geen thee.
Niet onaardig inderdaadquote:Op donderdag 28 april 2011 22:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
Damn damn damn wat is ze goed, lang geleden dat ik over iemand zo enthousiast kon zijn
Arm kind ::Pquote:Op vrijdag 29 april 2011 06:24 schreef GotC het volgende:
Goeiemorgen
Moet nog een beetje wennen aan dit schitterende tijdstip.
Verder is een wekker proberen uit te doen met een slapende hand niet makkelijk!
De naamswijziging in nog tot daar aan toe, maar de zwakke line up is te erg. Waar zijn de bekende artiesten gebleven? (ook al waren het b-artiesten)quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:37 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik boycot de stad met het nieuwe festival waar ik de naam iedere keer van vergeet....wat is er mis met KoninginneNach...dat was tenminste ingeburgerd
Hier!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |