quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:39 schreef AirwiN het volgende:
Waarom vruchtenshakes als je kan crackertrekken?
hoe was friesland.. of ehm.. wat was het nou ook al weer??quote:
Uit eten en poolen/snookeren in De Dekker in Zoetermeerquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hoe was friesland.. of ehm.. wat was het nou ook al weer??
quote:
in rijswijk zit er 1 , de halve maan geloof ik?quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:39 schreef Flappekz het volgende:
Weet iemand een leuk poolcentrum in de buurt?
Mijn hemel, dat brengt herinneringen terug.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:45 schreef tuintegel het volgende:
in rijswijk zit er 1 , de halve maan geloof ik?
daarom zette ik er ook een vraagteken bij ? ben er nog nooit geweest maar hoorde er weleens mensen over.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:31 schreef Atreidez het volgende:
Mogge![]()
Poolen in de halve maan is nieuw voor mij. Heb er wel vaak gedart.. en gezopenIn Scheveningen had je nog Pool Empire einde Keizerstraat, weet niet of die er nog zit. En aan de haven had je Pool Action, weet ook niet of die er nog zit. Jill?
Is het een optie om zo'n heteluchtkanon in de badkamer te zetten? Of iig een soort van extra warmtebron? Dat bespoedigd het verdampen van het vicht misschien.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:46 schreef Jill-RMC het volgende:
Volgens mij kan je idd nog poolen bij Hotel Empire. D'r zit ook zo'n biljartcafé aan de boulevard, aan t eind boven de mollige haan daar ergens.
Vandaag eindelijk van het lekkere weer genieten! Afgelopen 4 dagen weer dood in bed gelegen, leuk migraine. Nog meer leuk nieuws is dat de douche nog zeker 2 weken out of order is. Probleem bleek dus in de muren te zitten. Zeg maar van de grond/douchebak tot een meter er boven zaten rondom alle tegels los op de muur, omdat er vocht door het voegsel heen trok. Dus alles daarachter is doorweekt...dat moet drogen (wel goed weer voor) en dan pas kan het opnieuw getegeld worden en dan is het probleem hopelijk opgelost......anders gaan er echt dooien vallen.
Ja, dat zou kunnen. Maar de tegels moesten besteld worden....duurt ook twee weken. Zie me verschillende familieleden hier in de buurt nu wel bijna dagelijksquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:08 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Is het een optie om zo'n heteluchtkanon in de badkamer te zetten? Of iig een soort van extra warmtebron? Dat bespoedigd het verdampen van het vicht misschien.
Pool actionquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:31 schreef Atreidez het volgende:
Mogge![]()
Poolen in de halve maan is nieuw voor mij. Heb er wel vaak gedart.. en gezopenIn Scheveningen had je nog Pool Empire einde Keizerstraat, weet niet of die er nog zit. En aan de haven had je Pool Action, weet ook niet of die er nog zit. Jill?
Wat een held zegquote:Hagenaar die wordt verdacht van beroven meisje (5) en jongen (2) blijft 14 dagen langer vastzitten
De rechter-commissaris in Den Haag heeft vandaag een 19-jarige Hagenaar voor 14 dagen in bewaring gesteld. De man wordt ervan verdacht een meisje (5) en een jongen (2) te hebben beroofd. De verdachte werd op 19 april 2011 aangehouden.
De slachtoffertjes waren zaterdag 16 april rond zeven uur 's avonds samen met een oudere broer aan het spelen in een speeltuin aan de Saenredamstraat. Een onbekende man trok de ketting van de nek van het meisje en nam bij het jongetje twee armbandjes weg. Hoewel gewaarschuwde familieleden en politiemensen snel ter plaatse waren, wist de dader te ontkomen. Wel liet hij zijn scooter achter.
De politie nam de zaak hoog op en onderzoek door de recherche van Bureau De Heemstraat leidde al snel tot de identificatie van de verdachte. Nadat enkele pogingen om de jongen te traceren en aan te houden op niets waren uitgelopen, leverde de vader van de verdachte zijn zoon uiteindelijk dinsdagavond 19 april af op het politiebureau.
Mwahahaquote:
Nee ADO staat nog 5e maar met 2 punten achterstand. Als AZ had gewonnen van WIllem II was het verschil 5 punten en gezien er nog maar 2 wedstrijden te spelen zijn is die kans dan heel klein. Dus ADO heeft nog een reële kans om 4e te worden doordat AZ verloren heeft.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:56 schreef tuintegel het volgende:
Dus nu Willem II heeft gewonnen, staat ado vierde? of nu juist niet?
ahhh zo , kreeg net namelijk te horen dat ado zesde staat omdat Willem II heeft gewonnen en roda 3-1 tegen iemand heeft gespeeld?quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee ADO staat nog 5e maar met 2 punten achterstand. Als AZ had gewonnen van WIllem II was het verschil 5 punten en gezien er nog maar 2 wedstrijden te spelen zijn is die kans dan heel klein. Dus ADO heeft nog een reële kans om 4e te worden doordat AZ verloren heeft.
Op dit moment gaat hij kaal ja, ADO moet dan minimaal 5e staan. Wat ze nu dus staanquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:02 schreef Jill-RMC het volgende:
Gaat Matthijs van Nieuwkerk nu dan al kaal? Echt als ik die voetballers was had ik al die wedstrijden verspeeld alleen al om dat voorelkaar te krijgen
Door winst van Roda staan ADO en Roda gedeelde 5e plek, alleen heeft Roda beter doelsaldoquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:04 schreef tuintegel het volgende:
[..]
ahhh zo , kreeg net namelijk te horen dat ado zesde staat omdat Willem II heeft gewonnen en roda 3-1 tegen iemand heeft gespeeld?
Ik begrijp het spelletje ook niet meer hoor. Oh vloer ligt erin trouwens A_A mijn pa is een baas
De meubels die ik heb zijn niet echt de lichtste dus ik kan zeggen dat we behoorlijk wat hebben verzet vandaagquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Door winst van Roda staan ADO en Roda gedeelde 5e plek, alleen heeft Roda beter doelsaldo
En jouw vader is echt een baas![]()
Yepquote:Op zondag 24 april 2011 00:13 schreef Atreidez het volgende:
GenietenEn jij hebt zeker de oude foon van Flap overgenomen?
Ligt eraan....ga je voor ruzie en boze ondernemers zou ik naar de Fred gaanquote:Op zondag 24 april 2011 10:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Alvast met het oog op volgend weekend, welke vrijmarkten zijn er leuk om te bezoeken? In Den Haag dan.
Idd. Afschaffen die handel!quote:Op zondag 24 april 2011 12:17 schreef Flappekz het volgende:
Pasen is eigenlijk stom. Geen hol te doen overal...
Wij gaan gewoon lekker BBQ'en.quote:Op zondag 24 april 2011 12:17 schreef Flappekz het volgende:
Ik begrijp dat we je geen plezier doen als we je uitnodigen?quote:
Lekker naar het strand??quote:Op zondag 24 april 2011 12:17 schreef Flappekz het volgende:
Aannames, aannames....quote:Op zondag 24 april 2011 12:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik begrijp dat we je geen plezier doen als we je uitnodigen?
Hmm..nog nooit geweest!quote:Op zondag 24 april 2011 13:55 schreef Hoogheid het volgende:
Gisteren naar crazy pianos geweest; toch wel heel erg gezellig
Als je een slim dier wil, had je een kat moeten nemen, niet een hond.quote:Op maandag 25 april 2011 10:37 schreef Jill-RMC het volgende:
Veel plzr in Frankrijk!
Ik zou willen dat mini pluis begreep dat ze misselijk wordt en gaat overgeven als ze viooltjes eet.
Ik krijg spontaan trekquote:Op maandag 25 april 2011 13:04 schreef tuintegel het volgende:
Pannenkoeken met kaas en spek vanavond![]()
Maak er een paar zonder kaas en ik schuif aan.quote:Op maandag 25 april 2011 13:04 schreef tuintegel het volgende:
Pannenkoeken met kaas en spek vanavond![]()
Dat doe je toch wel voor mij?quote:Op maandag 25 april 2011 13:15 schreef tuintegel het volgende:
Dan moet ik er heul veul maken. Er zitten er ook genoeg gewone tussen hoor
.
Tuurlijk! Het is trouwens erg lekker op het strand.quote:
Wow, bikkel!quote:Op maandag 25 april 2011 14:27 schreef Atreidez het volgende:
Duinen is een gekkenhuis, was meer een soort zigzag parcours.. Wel 25km gedaan @24gem, genoeg beweging voor vandaagEffe afkoelen, douchen en boodschappen doen.
Zit net in t zonnetje! Had effe wat tijd nodig om op te startenquote:Op maandag 25 april 2011 14:45 schreef Atreidez het volgende:
Alleen je voeten?
Hoe gaat t met leren GotC? Je zit toch wel in t zonnetje he
Daar heb je een punt....maar mn voeten zijn mega mietjes, echt bij de minste geringste verandering van schoeisel direct blaren. Volgens mij zou ik zelfs van Uggs nog blaren krijgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |