quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:39 schreef AirwiN het volgende:
Waarom vruchtenshakes als je kan crackertrekken?
hoe was friesland.. of ehm.. wat was het nou ook al weer??quote:
Uit eten en poolen/snookeren in De Dekker in Zoetermeerquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hoe was friesland.. of ehm.. wat was het nou ook al weer??
quote:
in rijswijk zit er 1 , de halve maan geloof ik?quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:39 schreef Flappekz het volgende:
Weet iemand een leuk poolcentrum in de buurt?
Mijn hemel, dat brengt herinneringen terug.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:45 schreef tuintegel het volgende:
in rijswijk zit er 1 , de halve maan geloof ik?
daarom zette ik er ook een vraagteken bij ? ben er nog nooit geweest maar hoorde er weleens mensen over.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:31 schreef Atreidez het volgende:
Mogge![]()
Poolen in de halve maan is nieuw voor mij. Heb er wel vaak gedart.. en gezopenIn Scheveningen had je nog Pool Empire einde Keizerstraat, weet niet of die er nog zit. En aan de haven had je Pool Action, weet ook niet of die er nog zit. Jill?
Is het een optie om zo'n heteluchtkanon in de badkamer te zetten? Of iig een soort van extra warmtebron? Dat bespoedigd het verdampen van het vicht misschien.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:46 schreef Jill-RMC het volgende:
Volgens mij kan je idd nog poolen bij Hotel Empire. D'r zit ook zo'n biljartcafé aan de boulevard, aan t eind boven de mollige haan daar ergens.
Vandaag eindelijk van het lekkere weer genieten! Afgelopen 4 dagen weer dood in bed gelegen, leuk migraine. Nog meer leuk nieuws is dat de douche nog zeker 2 weken out of order is. Probleem bleek dus in de muren te zitten. Zeg maar van de grond/douchebak tot een meter er boven zaten rondom alle tegels los op de muur, omdat er vocht door het voegsel heen trok. Dus alles daarachter is doorweekt...dat moet drogen (wel goed weer voor) en dan pas kan het opnieuw getegeld worden en dan is het probleem hopelijk opgelost......anders gaan er echt dooien vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |