Tim moet een trein koppen!quote:
Hihi, je zei 'serieus nemen'quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:35 schreef Kally het volgende:
Maar even serieus, Stees is toch niet meer serieus te nemen?
En ik bedoel niet 'serieus nemen'
Die kan wel een trein koppen. Genoeg haarlak.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:35 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind die gast van Adlicious trouwens wel heel leuk. Lijkt me echt een schat.
Nee, een knipoog.quote:
Nou, dát zeker wel, hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:35 schreef Kally het volgende:
Het zou me niks verbazen als Ed gewoon doorgaat omdat hij pity-votes krijgt. Maar misschien wel niet, omdat hij als laatste moest en mensen pas laat op hem konden stemmen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Het zou me echt niks verbazen als Rolf en Ed vandaag in de singoff staan!
Ik zeg wel meer, maar dat moet je niet serieus nemen.quote:
jaa, maar dan kan jessica ook in de sing off staan omdat -naast dat ze slecht was- ze als eerste was, en dan mensen nog niet ingeschakeld zijn..quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als Ed gewoon doorgaat omdat hij pity-votes krijgt. Maar misschien wel niet, omdat hij als laatste moest en mensen pas laat op hem konden stemmen.
quote:
Idd, totaal niet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:35 schreef Kally het volgende:
Slaap lekker Poes!quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
Tot volgende week
Ik zie de uitslag morgen wel
Tot morgen lieverdquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
Tot volgende week
Ik zie de uitslag morgen wel
Mooi maak ik dat ook eens live meequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:38 schreef Pheno het volgende:
Oh, eerst nog een uur wendy, piets weerbericht en hart van nederland, daarna reclame, een kudtnummer, vijftig minuten tijd trekken en dan een singoff. Wederom reclame en dan tid trekken. Tegen die tijd is Jezus alweer herrezen!
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb het de hele VOH serie geroepen dat Wendy de naam van haar dochter ook als typetje uitspreekt, en jaaaaaaaaahoor
LizzIIEIEIEIEIEEEEEEEE
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb het de hele VOH serie geroepen dat Wendy de naam van haar dochter ook als typetje uitspreekt, en jaaaaaaaaahoor
LizzIIEIEIEIEIEEEEEEEE
Jij hebt altijd gelijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
LizzIIEIEIEIEIEEEEEEEE
quote:
Wat? Voor mij welquote:
Haha, ik weet helemaal niet wat je bedoelt, daarom moet ik lachenquote:
Ik wil dat huis en dat lapje grond welquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:42 schreef PatriQue89 het volgende:
ik wil ook in Nichteveght wonen, alleen al om de naam!
Owwww, meestal zeg je het altijd wel zoals het is, dus heb je gelijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haha, ik weet helemaal niet wat je bedoelt, daarom moet ik lachen
Jaaa!quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil dat huis en dat lapje grond wel
Ik dacht even aan de VOH pronoquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Owwww, meestal zeg je het altijd wel zoals het is, dus heb je gelijk
Ed, Tim of Rolf. Hoewel Rolf wel erg goed zingt. Maar saaaaai.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik volg XFA helemaal niet, maar wie moet er van jullie naar huis?
Allemaal, nee Sway en Adlicious vind ik de beste en die piepstem mis ik totaal nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik volg XFA helemaal niet, maar wie moet er van jullie naar huis?
idd, die staat bij mij 2e op de lijstquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Van mij ook. Maar denk dat het Jessica zal worden
Je vond het toch slappe hap las ikquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:58 schreef Pheno het volgende:
Ik hoor het morgen wel mensen, ik trek die late uitslagen niet meer op mijn oude leeftijd!
Trustequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:58 schreef Pheno het volgende:
Ik hoor het morgen wel mensen, ik trek die late uitslagen niet meer op mijn oude leeftijd!
werkenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:03 schreef PatriQue89 het volgende:
en mn wekker gaat om 6 uur.. ik ga kapot morgen
vroeg voor de zaterdagquote:
Nouja.. ik hoef niet om 6 uur op t werk te zijn, maarquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vroeg voor de zaterdagmaar goed bij mij gaat de wekker op vele andere dagen om 5:30
Waarom dacht ik altijd dat zij blank was?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:09 schreef Kally het volgende:
Kitty kijk die you tube, Patty Labelle erbij
Echt?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Waarom dacht ik altijd dat zij blank was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |