Nou, cold feet, niet nee, maar meer van: heb ik alles klaar???quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:25 schreef Poppedein het volgende:
Écht aftellen nu Swampie, kan me voorstellen dat dat nog heel irreëel voelt, maar over 2 dagen kun je je simpelweg niet meer anders voorstellen! Het allerallerlaatste stukje, de allerlaatste voorbereiding, nog even en je bent écht mama!
En Tankgirl ook al aan het rommelen geweest, kreeg je cold feet of had je zoiets van kom maar op ook als het doorzet nu?
Ik heb ook net als Mefke en Takkembah de ervaring dat mijn meiske nog een ruime week langer bleef zitten, daarbij beviel mijn moeder van al haar 4 kinderen 2 weken overtijd, dus rationeel vertel ik ook steeds maar tegen mezelf en andere dat er de komende 3 weken hoogstwaarschijnlijk echt nog niet veel actie zal zijn.,.. maar dat kleine stemmetje in mijn achterhoofd geeft me steeds het gevoel dat ik dit manneke wat eerder in mijn armen mag houden. Dat gevoel heb ik bij Lena nóóit gehad, dus ik moet mn best doen om het weg te drukken. Ik ben nu geboortetraktaties aan het maken voor op de creche...mèn..ik wil dat ventje gewoon zien, ruiken en voelen! nu...nu....NU!!! Ik mis m!
 Ik herken het gevoel, het verlangen
 Ik herken het gevoel, het verlangen   

haha
 haha

Blegh Danic, probeer het van je af te zettenquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:03 schreef danic het volgende:
briefje maken Takkembah?
Ik krijg ook van een aantal (steeds dezelfde) mensen de vraag: en? ben je al aan het bevallen?
Denk bij mezelf: tuurlijk joh, en tussendoor neem ik gewoon de telefoon op als je belt en doe alsof er niets isEcht, ik wist van tevoren dat dit ging gebeuren, maar het blijft irritant.
Gisteren kreeg ik een opmerking van mijn zusje die ik eigenlijk na een uur ineens heel vervelend vond. Ze zat samen met haar vriend bij mijn ouders, dus ik belde op het huisnummer van mijn ouders om wat te vragen. Ze zaten in de tuin te bbq-en. Dus na 4x overgaan kreeg ik voicemail. Denk ach, dat red je idd vrij lastig om op tijd er te zijn, dus ik gelijk nog een keer bellen, maar geen gehoor.
Op de mobiel van mijn zusje uiteindelijk wel. Dus ik zeg: "goh das ook raar: ze bellen me op om te laten weten dat ze een dagje weggaan en waarheen dat mocht er iets gebeuren ik ze mobiel moet bellen en vanmorgen had ik ze aan de telefoon en toen schrok ze omdat ik zo vroeg belde (10.30), en nu wordt er thuis helemaal niet op de telefoon gelet!" (vond ik toch wel bijzonder).
Zegt mijn zusje: "ja sorry hoor, maar niet alles draait om jou!" HUH????? WTF, waar kwam die ineens vandaan?? Heb et maar gelaten voor wat et was voor de gezelligheid en het op haar zwangerschapshormonen gegooid, maar ik vond het echt nergens op slaan.
 zal wel idd hormonen zijn ofzo
 zal wel idd hormonen zijn ofzo 

.... had je niet terug willen hormoneren?
.... had je niet terug willen hormoneren?  .
.  

Oeh misschien stilte voor de storm?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:34 schreef Ienemini het volgende:
ooo hmm sta nu bijna bovenaan... officeel nog 10 dagen te gaan.
Had zaterdag op zondagnacht echt het gevoel dat het ging gebeuren.
ongeveer 1 uur lang pijnlijke harde buiken, maar zakte toch weer af en tot nu toe rustig.
Ben vandaag wel erg onrustig.... Maar we wachten gewoon maar af....

Hier berichtjes neerzetten, hielp bij mij ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:47 schreef Ienemini het volgende:
misschien iemand tips voor als je onrustig bent???

ffffffp
 ffffffp

hahahaha! G E W E l D I G!quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:21 schreef McLaura het volgende:
Voor de LLM :
Tringtriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing
"Hoi, met [insertnaam]"
"Ja hoi, met [insertnaam], ik bel even om te vragen of je al aan het bevallen bent"
"Uhhhh... wat stom zeg, ben jij nog niet gebeld? Eergisteren al!"
Helpt geweldig

ben bij de VK op controle geweest.
 ben bij de VK op controle geweest. 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |