abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 april 2011 @ 10:44:48 #226
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_95986673
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 10:25 schreef Poppedein het volgende:
Écht aftellen nu Swampie, kan me voorstellen dat dat nog heel irreëel voelt, maar over 2 dagen kun je je simpelweg niet meer anders voorstellen! Het allerallerlaatste stukje, de allerlaatste voorbereiding, nog even en je bent écht mama!

En Tankgirl ook al aan het rommelen geweest, kreeg je cold feet of had je zoiets van kom maar op ook als het doorzet nu?

Ik heb ook net als Mefke en Takkembah de ervaring dat mijn meiske nog een ruime week langer bleef zitten, daarbij beviel mijn moeder van al haar 4 kinderen 2 weken overtijd, dus rationeel vertel ik ook steeds maar tegen mezelf en andere dat er de komende 3 weken hoogstwaarschijnlijk echt nog niet veel actie zal zijn.,.. maar dat kleine stemmetje in mijn achterhoofd geeft me steeds het gevoel dat ik dit manneke wat eerder in mijn armen mag houden. Dat gevoel heb ik bij Lena nóóit gehad, dus ik moet mn best doen om het weg te drukken. Ik ben nu geboortetraktaties aan het maken voor op de creche...mèn..ik wil dat ventje gewoon zien, ruiken en voelen! nu...nu....NU!!! Ik mis m!
Nou, cold feet, niet nee, maar meer van: heb ik alles klaar???
Vriendlief raakte wel een beetje in paniek omdat ik maar niet reageerde (kon ook geen woord eruit gooien op dat moment).

Jouw manier van vertellen is zo mooi Poppedein :) Ik herken het gevoel, het verlangen O+

Swampie, hou vol!!
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  dinsdag 26 april 2011 @ 11:15:30 #227
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_95987631
oooo Poppedein, zoals jij het omschrijft wordt ik zelfs helemaal nieuwsgierig naar JOUW mannetje... haha... mag ik op kraambezoek komen tzt?? ik MOET ook even een vers beebje knuffelen binnenkort ;) haha

en Danic, geen leuke opmerking van je zus(je?) idd... knap dat je je ingehouden hebt... ik zou het ook echt niet leuk gevonden hebben.

Swampie; succes de komende 2 dagen!!

en anders LLM's ; lastig die stalkers!!! volgens mij willen mensen ook de meldplicht vanaf 37 weken IRL! ;)

en bleeeghhh ik voel me nog steeds niet lekker... straks om 12 uur maar proberen door de lijn te komen.. en hoop dat ik vandaag nog even langs kan komen voor een check..
ook een beetje beroerd enzo...
(terwijl ik dat al een week of 10 niet meer was...)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_95987699
Ik kan eindelijk de kleine voelen. En ook meteen aan de buitenkant. Duurt bijna 20 weken maar dan heb je ook wat O+
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_95987725
*O* Fijn gevoel hé!
  dinsdag 26 april 2011 @ 11:20:49 #230
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_95987793
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 10:03 schreef danic het volgende:
briefje maken Takkembah?

Ik krijg ook van een aantal (steeds dezelfde) mensen de vraag: en? ben je al aan het bevallen?
Denk bij mezelf: tuurlijk joh, en tussendoor neem ik gewoon de telefoon op als je belt en doe alsof er niets is 8)7 Echt, ik wist van tevoren dat dit ging gebeuren, maar het blijft irritant.

Gisteren kreeg ik een opmerking van mijn zusje die ik eigenlijk na een uur ineens heel vervelend vond. Ze zat samen met haar vriend bij mijn ouders, dus ik belde op het huisnummer van mijn ouders om wat te vragen. Ze zaten in de tuin te bbq-en. Dus na 4x overgaan kreeg ik voicemail. Denk ach, dat red je idd vrij lastig om op tijd er te zijn, dus ik gelijk nog een keer bellen, maar geen gehoor.
Op de mobiel van mijn zusje uiteindelijk wel. Dus ik zeg: "goh das ook raar: ze bellen me op om te laten weten dat ze een dagje weggaan en waarheen dat mocht er iets gebeuren ik ze mobiel moet bellen en vanmorgen had ik ze aan de telefoon en toen schrok ze omdat ik zo vroeg belde (10.30 :? ), en nu wordt er thuis helemaal niet op de telefoon gelet!" (vond ik toch wel bijzonder).

Zegt mijn zusje: "ja sorry hoor, maar niet alles draait om jou!" HUH????? WTF, waar kwam die ineens vandaan?? Heb et maar gelaten voor wat et was voor de gezelligheid en het op haar zwangerschapshormonen gegooid, maar ik vond het echt nergens op slaan.
Blegh Danic, probeer het van je af te zetten :N zal wel idd hormonen zijn ofzo

Menicole2: *O*
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_95988201
ooo hmm sta nu bijna bovenaan... officeel nog 10 dagen te gaan.
Had zaterdag op zondagnacht echt het gevoel dat het ging gebeuren.
ongeveer 1 uur lang pijnlijke harde buiken, maar zakte toch weer af en tot nu toe rustig.

Ben vandaag wel erg onrustig.... Maar we wachten gewoon maar af....
  dinsdag 26 april 2011 @ 11:35:14 #232
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_95988210
Lijstjes werken hier ook niet meer Danic... Maar heb niet de kans gehad even te gaan, mijn kleine grote dreumes was ziek, dus die heb ik weer opgehaald van het KDV.

Danic, het zijn hormonen :D.... had je niet terug willen hormoneren? :P.

MeNicole, wat een heerlijk gevoel he! Nu wordt het met de dag gezelliger.

Poppedein <3 jouw gevoel herken ik ook heel goed. Dan denk ik, ik heb gewoon zin om te bevallen, en dan kan ik Henk helemaal leren kennen.

Swampie, succes de komende dagen. Dat je maar een mooie afsluiter mag hebben van een rottige tijd :*
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_95988324
zal proberen me iets vaker te laten horen, ben alleen niet echt iemand die de hele dag voor de laptop kan zitten...voral nu niet...
  dinsdag 26 april 2011 @ 11:42:24 #234
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_95988474
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 april 2011 11:34 schreef Ienemini het volgende:
ooo hmm sta nu bijna bovenaan... officeel nog 10 dagen te gaan.
Had zaterdag op zondagnacht echt het gevoel dat het ging gebeuren.
ongeveer 1 uur lang pijnlijke harde buiken, maar zakte toch weer af en tot nu toe rustig.

Ben vandaag wel erg onrustig.... Maar we wachten gewoon maar af....
Oeh misschien stilte voor de storm?

Ik weet dat mijn zus ook altijd "ongedurig" was op DE dag... Wie weet <3
Alexa en Seth zijn lief
pi_95988543
ja weet niet zo goed wat ik met mezelf aan moet, kan nergens rustig zitten.
Dan weer een boek lezen, tv kijken, internetten. Ooo ik vind dit niet echt leuk...
dan hoop ik dat het snel komt....
pi_95988656
misschien iemand tips voor als je onrustig bent???
  dinsdag 26 april 2011 @ 12:02:19 #237
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_95989153
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 april 2011 11:47 schreef Ienemini het volgende:
misschien iemand tips voor als je onrustig bent???
Hier berichtjes neerzetten, hielp bij mij ook :P
En douchen :9
  dinsdag 26 april 2011 @ 12:12:04 #238
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_95989566
beetje fok!ken, online shoppen (om vervolgens niks te bestellen), de kasten van je beeb weer opnieuw inrichten ;) ffffffp
Alexa en Seth zijn lief
  dinsdag 26 april 2011 @ 12:19:28 #239
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_95989848
ja dat soort dingen werkt meestal goed... of een dvdbox uit de kast trekken... gooische vrouwen ofzo ;)

en ik heb al 10 keer de lijn gebeld, tnt steeds in gesprek.. maar de aanhouder wint..
ik heb in elk geval vast een potje urine klaar en gedoucht en al, dus kan zo die kant op als ik terecht kan ;)
pi_95990442
Inmiddels wel gelukt BJ??
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_95990638
spannend BJ nu maar afwachten....
pi_95990679
oja heb me toch maar op het interneeten gestort... Ga zo even wat boodschapjes doen.
Vanacht niet al te best geslapen (misselijk,kramp in rechterbeen) probeer straks nog een paar uurtjes te pakken...
pi_95991940
Voor de LLM :

Tringtriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing
"Hoi, met [insertnaam]"
"Ja hoi, met [insertnaam], ik bel even om te vragen of je al aan het bevallen bent"
"Uhhhh... wat stom zeg, ben jij nog niet gebeld? Eergisteren al!"

Helpt geweldig :)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_95992391
swampie nog even en je kindje is er
Danic wat een opmerking van je zusje zeg
mefke lekker genieten van je verlof
BJ hopelijk kun je snel terecht
menicole *O*

Ik heb van de fysio een bekkenband gekregen om 's nachts te dragen om te kijken of dat helpt bij het draaien.
  dinsdag 26 april 2011 @ 13:51:35 #245
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_95993179
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 13:21 schreef McLaura het volgende:
Voor de LLM :

Tringtriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing
"Hoi, met [insertnaam]"
"Ja hoi, met [insertnaam], ik bel even om te vragen of je al aan het bevallen bent"
"Uhhhh... wat stom zeg, ben jij nog niet gebeld? Eergisteren al!"
Helpt geweldig :)

hahahaha! G E W E l D I G!

Wat een spannende en ook lieve berichten allemaal zo deze ochtend. Behalve dan die van Danic.... Ik geloof niet dat ik me goed in had kunnen houden eigenlijk, wat een opmerking zeg. Maar wat iemand al zei; wrsch ook last van hormonen.

Ik ga vanmiddag even mijn rust pakken, vanavond laatste volleybalwestrijden en wil gewoon spelen ook! En dat gaat niet als ik me moe voel!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  dinsdag 26 april 2011 @ 14:00:05 #246
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_95993478
helluw ;) ben bij de VK op controle geweest.
urine was gelukkig goed, en bloeddruk alweer iets gezakt.
Wel advies gekregen rustiger aan te gaan doen, ook met werken, en de volgende keer direct te bellen bij klachten, OOK savonds of in het weekend...
doen dus!

en ik heb me voor do en vrij dus op het werk ook afgemeld, dus ben sowiezo tot en met as ma vrij. En wil met mijn teamleidster overleggen om me deels ziek te melden, dus minder dagen te gaan werken....
pi_95993533
Klinkt als een verstandige keuze, BJ! :)
Fijn dat alles goed blijkt te zijn!
pi_95993789
Fijn dat alles goed was BJ
Denk aan jezelf neem de rust die je nodig hebt
pi_95994346
Zo, daar zijn we dan! Eindelijk bijgelezen!

Allereerst wil ik twee-oogje en D0ry feliciteren!!!

Ferrari_rood, maaaaaan, ik volg dit topic toch al een aantal maanden, en meis, ik wil je even een hart onder de riem steken! Wat heb jij het zwaar maar wat doe je het toch goooeeedd!! Heb echt diep respect voor jou! Mijn schoonzusje is ook 38 weken ziek geweest, maar 2 weken voor de bevalling hield het ineens op.

Danic... Weet je, ik heb altijd gedacht, ik MOET nog een keertje met jou in Z&G komen! Tis me gelukt!
Wel balen van die reactie van je zus... Tja ze is dan wel zwanger maar het had er eigenlijk ook wel even anders uit mogen komen dan op die manier.
Ik zou dan weer zo'n flapuit zijn en 'Ja het draait nu om mij, en over x weken draait het om jou, dus even geduld nog!' eruit gooien. Waarschijnlijk niet echt tactisch, wel duidelijk!

The_Tankgirl: Hoe ist gegaan vanmiddag?

Jipster: 12 weken, WHOEHOEEWWW! Mijlpaal!

Swampie_1: Het aftellen is echt begonnen! Heel veel succes!

Beessie-Jen; wat sjips dat je je zo beroerd voelt! Lekker rustig aan doen nu!

McLaura, geweldig die reactie!

Iedereen bedankt voor de welkomswensen!!! Zojuist de VK aan de lijn gehad, 19 mei gaan we onze piranha hopelijk voor het eerst ontmoeten, ik ben dan 8w en een paar dagen. Na de misselijkheid van afgelopen weekend moet ik zeggen dat ik me tot op heden wel goed voel. Wel af en toe wat krampjes maar dat mag het woord pijn niet hebben.
pi_95994663
Ik hoor en lees nu zovaak van mede zieke gedurende de hele zwangerschap.
En dan houden ze in het z-huis en bij de vk vol dat het zelden voorkomt. Geen wonder dat je dan aan jezelf gaan twijfelen

ggb het is al bijna 19mei nog even geduld en je kunt kijken naar wat er in je buik groeit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')