Soms houdt je het niet meer bijquote:
Als Skande zich niet vergist (cit. 'Hint 2: Deze stad ligt op het zuidelijk halfrond. ') dan moet het ofwel in de zuidelijke helft van Ecuador liggen ; of in Peru, Chile, Bolivia, Paraguay of Argentina.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:30 schreef quirigua het volgende:
valpa- - ?? (pablo nerudo naxit) die istniet
Waarom zou ikquote:Op zondag 22 mei 2011 12:28 schreef quirigua het volgende:
[..]
Als Skande zich niet vergist (cit. 'Hint 2: Deze stad ligt op het zuidelijk halfrond. ') .
Alleen heb ik de stad zelf nog niet eerder geplaatst en daar kijk ik tegenwoordig alleen nog maar naar, anders is het niet meer bij te houdenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:40 schreef Rollufie het volgende:
[..]
Denk dat bijna alles zo wel ongeveer meerdere keren voorbij is geweest
Nou, er zijn mensen genoeg die zich vergissen en denken dat Zuid Amerika al bij Panama of Columbia begint, en dan naar beneden toe alles Zuid Amerika is. En die dus niet helemaal begtrijpen waarom Ecuador Ecuador heetquote:Op zondag 22 mei 2011 12:47 schreef Skande het volgende:
[..]
Waarom zou ik![]()
Deze stad voldoet gewoon aan:
[..]
Alleen heb ik de stad zelf nog niet eerder geplaatst en daar kijk ik tegenwoordig alleen nog maar naar, anders is het niet meer bij te houden
Dat is toch ook zoquote:Op zondag 22 mei 2011 12:52 schreef quirigua het volgende:
[..]
Nou, er zijn mensen genoeg die zich vergissen en denken dat Zuid Amerika al bij Panama of Columbia begint, en dan naar beneden toe alles Zuid Amerika is.
Dat heeft niet zoveel met het begrip Zuid-Amerika te makenquote:En die dus niet helemaal begtrijpen waarom Ecuador Ecuador heet
Zelfs al werkt de link niet kan ik bevestigen dat het inderdaad correct isquote:
Is dat meteen een tip zoals het gebouw er nu uitziet?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:02 schreef ScudRaket het volgende:
In welke stad ligt dit gebouw?
[ afbeelding ]
Nee, maar de vlag wel.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:14 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
Is dat meteen een tip zoals het gebouw er nu uitziet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |