adriatische zee ; ik kan niet vinden waar die foto van arakea isquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:49 schreef Plopr het volgende:
Kroatie komt in de buurt. Het water wat je ziet is een baai.
het zou hier kunnen zijn : estuary van de Krka Rivier ;quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:54 schreef Plopr het volgende:
Adriatische zee inderdaad, het is onderdeel van een werelderfgoed.
Achter de stad ligt met tientallen haarspeldbochten die de bergen en een nationaal park ingaat, wat voor toeristen een mooie route is.
quote:- HINTS: Post een hint na maximaal 24 uur zonder reactie of na een aantal foutieve antwoorden.
quote:De foto (opdracht) moet minimale herkenningspunten hebben, waarop gezocht kan worden.
hmm, dus niet Eindhoven?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hint: de club van deze stad is pas kampioen geworden..
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:11 schreef Plopr het volgende:
Zat ik even niet op te letten want jij had 'm dus al geraden met je hint... (nam aan dat de hint van JD kwam zonder verder op te letten), dus aan jou de beurt Roberto Carlos lijkt me?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
We weten nog niet eens of het goed is, moet JD nog zeggen. Bij die hint zat ik te denken aan Milaan, maar nadat jij het raadde met Barcelona heb ik wat gegoogled en zag ik dat het goed was. Your turn dus.
quote:[img]
O ja, vorige keer was ik nogal vergeten op tijd een hint te geven, dus geef vooral een gil, mocht 'ie na een dag nog niet geraden zijn!
Heb je het over mijn foto??quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:17 schreef Corkscrew het volgende:
Paramaribo?
(ik kan er alleen geen bijpassend plaatje bij vinden)
Het komt al dichterbij.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:04 schreef Veersesmurf het volgende:
Belgrado is het niet, maar de wit-rode schoorsteen verraad dat het in het oosten van Europa moet zijn...
Is goed!quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:29 schreef Fogel het volgende:
Het doet me aan Kiev denken, maar kan geen bewijsfoto vinden.
Dan heb ik de vakantiefotos van mijn ouders toch nog in een context kunnen plaatsenquote:
Het land is goed, maar zoek verder naar het noorden.quote:
Soms houdt je het niet meer bijquote:
Als Skande zich niet vergist (cit. 'Hint 2: Deze stad ligt op het zuidelijk halfrond. ') dan moet het ofwel in de zuidelijke helft van Ecuador liggen ; of in Peru, Chile, Bolivia, Paraguay of Argentina.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:30 schreef quirigua het volgende:
valpa- - ?? (pablo nerudo naxit) die istniet
Waarom zou ikquote:Op zondag 22 mei 2011 12:28 schreef quirigua het volgende:
[..]
Als Skande zich niet vergist (cit. 'Hint 2: Deze stad ligt op het zuidelijk halfrond. ') .
Alleen heb ik de stad zelf nog niet eerder geplaatst en daar kijk ik tegenwoordig alleen nog maar naar, anders is het niet meer bij te houdenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:40 schreef Rollufie het volgende:
[..]
Denk dat bijna alles zo wel ongeveer meerdere keren voorbij is geweest
Nou, er zijn mensen genoeg die zich vergissen en denken dat Zuid Amerika al bij Panama of Columbia begint, en dan naar beneden toe alles Zuid Amerika is. En die dus niet helemaal begtrijpen waarom Ecuador Ecuador heetquote:Op zondag 22 mei 2011 12:47 schreef Skande het volgende:
[..]
Waarom zou ik![]()
Deze stad voldoet gewoon aan:
[..]
Alleen heb ik de stad zelf nog niet eerder geplaatst en daar kijk ik tegenwoordig alleen nog maar naar, anders is het niet meer bij te houden
Dat is toch ook zoquote:Op zondag 22 mei 2011 12:52 schreef quirigua het volgende:
[..]
Nou, er zijn mensen genoeg die zich vergissen en denken dat Zuid Amerika al bij Panama of Columbia begint, en dan naar beneden toe alles Zuid Amerika is.
Dat heeft niet zoveel met het begrip Zuid-Amerika te makenquote:En die dus niet helemaal begtrijpen waarom Ecuador Ecuador heet
Zelfs al werkt de link niet kan ik bevestigen dat het inderdaad correct isquote:
Is dat meteen een tip zoals het gebouw er nu uitziet?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:02 schreef ScudRaket het volgende:
In welke stad ligt dit gebouw?
[ afbeelding ]
Nee, maar de vlag wel.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:14 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
Is dat meteen een tip zoals het gebouw er nu uitziet?
quote:
Non, ça n'est pas.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:15 schreef quirigua het volgende:
ca n'est pas le pont d'Avignon, ou on danse - -
quote:- HINTS: Post een hint na maximaal 24 uur zonder reactie of na een aantal foutieve antwoorden.
quote:
quote:
3x nee, maar het is wel een stad in hetzelfde land.quote:
Nee.quote:
Nee, ook niet.quote:
Vind je het erg?quote:Op zondag 26 juni 2011 13:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
Waarom zijn Italiaanse steden eigenlijk niet gebombardeerd in WOII?
Nee.quote:Op zondag 26 juni 2011 13:14 schreef Corkscrew het volgende:
Die vorm van de kantelen is volgens mij nog een historische aanwijzing naar de anti-pauselijke houding in het verleden, maar dan blijven er nog steeds een boel over.
Cremona?
Misschien te ver weg van Engeland waarvandaan de meeste vliegtuigen vertrokken?quote:Op zondag 26 juni 2011 13:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
Waarom zijn Italiaanse steden eigenlijk niet gebombardeerd in WOII?
quote:Op zondag 26 juni 2011 19:14 schreef Plopr het volgende:
[..]
Misschien te ver weg van Engeland waarvandaan de meeste vliegtuigen vertrokken?
Had gekund, maar ik heb het even gecheckt en Berlijn en Dresden is ongeveer even ver als Milaan...quote:Op zondag 26 juni 2011 19:14 schreef Plopr het volgende:
[..]
Misschien te ver weg van Engeland waarvandaan de meeste vliegtuigen vertrokken?
Beide nietquote:Op zondag 26 juni 2011 22:27 schreef Mirel het volgende:
Vittorio Veneto, of wat logischer zou zijn, Triëste.
Almaty, Kazachstan?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:19 schreef ScudRaket het volgende:
Nieuwe:
Waar bevindt zich deze bouwput?
[ afbeelding ]
quote:
Zo niet, misschien een hintje?quote:
Yapz.quote:
BusterPosey mag een nieuw plaatje uploadenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |