Sowieso bij dit nummerquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij dat hoedje had niet een zomerjurkje gemoeten idd maar een beetje meer ordi.
Waldorf & Statler zijn mijn heldenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
In de aankondiging idd "Nummers die je nooit hoorde in een talentenjacht" en wat krijg je?
We lijken wel die twee bejaarden op dat balkon van de muppet show trouwens.
Duo Mopper en Mekker
Battlestar Aguileraquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik had liever dit gezien
[ afbeelding ]
Het is een hoerig nummer jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik had liever dit gezien
[ afbeelding ]
Ok.. dit is wel een beetje te ver voor xfa denk ik.. ik denk dat ze er meer zoals Pink uit had moeten zien..quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik had liever dit gezien
[ afbeelding ]
Precies, het had meer ordi / burlesque gemoetenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik had liever dit gezien
[ afbeelding ]
Pinkquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ok.. dit is wel een beetje te ver voor xfa denk ik.. ik denk dat ze er meer zoals Pink uit had moeten zien..
wat had die blonde van Adlicious dan aan 2 weken geledenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ok.. dit is wel een beetje te ver voor xfa denk ik.. ik denk dat ze er meer zoals Pink uit had moeten zien..
Waarom Rolf dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Beiden zullen standaard wel veel stemmen krijgen
Jaaaaaaaaaaaaaaquote:
Why?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Beiden zullen standaard wel veel stemmen krijgen
Maar dat was niet ordinair.. Ik vond dr vanavond wel ordinairquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat had die blonde van Adlicious dan aan 2 weken geleden
Nog minder dan dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |