wie?quote:
Die van Sjors?quote:
Ik heb er nog geen 1 die ik wow vind om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:53 schreef Guanabana het volgende:
Tim![]()
Eigenlijk zijn er maar 2 kandidaten die me interesseren
Ik zie er ook niets bijzonders in.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:53 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik vind deze bieber eigenlijk niks. Zijn stem vind ik al vanaf het begin raar.
Wie?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:53 schreef Guanabana het volgende:
Tim![]()
Eigenlijk zijn er maar 2 kandidaten die me interesseren
tim.. dat nieuwe jim bakkum mannetjequote:Op vrijdag 22 april 2011 20:53 schreef CantFazeMe het volgende:
Nou ja de echte Bieber is ook niks, dat doet hij dan wel weer goedquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:53 schreef CantFazeMe het volgende:
Hoi, samen een terrasje pakken dan maar? En dan wireless kutopmerkingen in het topique gooien?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen 1 die ik wow vind om eerlijk te zijn
lachenquote:
Niet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:54 schreef iBenny het volgende:
Waarom is de hartslag van de kandidaat eigenlijk interessant?
Geen idee ik zie er niks "marketingtechnisch" in oftewel doelloos en saai.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:54 schreef iBenny het volgende:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoi, samen een terrasje pakken dan maar? En dan wireless kutopmerkingen in het topique gooien?
Ald die stopt, doen ze niet meer meequote:Op vrijdag 22 april 2011 20:54 schreef iBenny het volgende:
Ik weet niet eens wat hoog is en wat nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:54 schreef iBenny het volgende:
Yogastyle typen ftw!quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:55 schreef Kally het volgende:
O en ik heb gelukkig over 5 dagen laptop terug, die pc is zo traag en ik zit nu zo raar
Als het rood wordtquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat hoog is en wat niet
50~70 is normaal.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat hoog is en wat niet
Vraag ik mij wel eens af wanneer hij weer zou kunnen zien of hij dan gek zou worden, ik wel iedergeval zou er niks van snappen.quote:
En sleeeeeeeeeeeechtttttttttttttttttttttttquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:56 schreef PatriQue89 het volgende:
OCH MIEN GODDEE
somewhhere over the rainbow
Idd!quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:56 schreef Kally het volgende:
[..]
En sleeeeeeeeeeeechttttttttttttttttttttttt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |