Aangezien ik nog helemaal geen topics over de film "The patriot" heb gezien, plaats ik er zelf maar eentje. Wie van jullie heeft hem gezien en wat vond je ervan?
Ik vond het persoonlijk een van de betere films van de afgelopen jaren. Goed spel, mooie decors, goed verhaal. En erg zielig, want ik heb regelmatig een traantje moeten wegpinken
Wat vonden jullie ervan?
quote:Mwoah, goeie film wel, ja, maar een prachtfilm? Nou, nee. Beetje overgewaardeerd die film. 7,5 krijgt-ie van mij, dat wel.
Op 16 augustus 2000 23:25 schreef -B.M.G- het volgende:
Kijk neem nou Gladiator.. Dat is een pracht film... Van mij krijgt The Patriot een 6je... Want het was wel leuk bedacht.... Gladiator4ever
quote:De held krijgt het meisje en ze leven nog lang en gelukkig??
Op 17 augustus 2000 14:08 schreef EyE het volgende:
Einde is wel een beetje standaard.
quote:nouja, iig eind negentiende eeuw
Op 17 augustus 2000 14:10 schreef Zanderrr het volgende:
De held krijgt het meisje en ze leven nog lang en gelukkig??
quote:Knaive... jij bent volgens mij recordhouder off-topic-posten...
Op 17 augustus 2000 15:27 schreef Knaive het volgende:
The Matrix krijgt van mij een 9
V
quote:Zorg wel dat je deze niet ziet!
Op 17 augustus 2000 16:16 schreef PLAE@ het volgende:
Ik ga van de week the patriot maar eens bekijken
quote:Tagline: Every second counts.
Op 17 augustus 2000 19:52 schreef PLAE@ het volgende:
explain
Plot Outline: A respected doctor must race against time to find a cure for a lethal virus, unleashed by a military dictator.
User Comments: Seagal's worst (more)
User Rating: 3.8/10 (342 votes
Ik kan het niet uitleggen maar hij was gewoon geweldig.
Het gevecht op het einde was niet zo spectaculair als ik verwacht had, maar ik vond het een heel erg mooie, goed uitgevoerde, vaak erg humoristische maar ook dramatische film. Van Gibson's acteerprestaties ben ik niet héél erg onder de indruk (de categorie van Spacey, Norton, Pitt, Hopkins (JA, DIE DURF IK IN ÉÉN ADEM TE NOEMEN!)) haalt íe niet, maar in de genres die hij kán spelen doet íe het vrij goed.
Mooi....mooi.....MOOOOOOOOOOOOOOI
Twelve Monkeys
Fight Club
Meet Joe Black
Legends of the Fall
Seven Years in Tibet
Sleepers
Se7en
The Devils Own
Interview with the Vampire
en wel meer schitterende films...Sorry hoor, dat iedereen 'm veroordeelt omdattie moeders mooiste is en de dames massaal voor 'm vielen (en vallen?), maar de man is wel één van de grootste acteertalenten ooit naar mijn mening. Vooral de rollen in Fight Club en 12 Monkeys maakten diepe indruk, de andere films mogen er ook zijn qua rollen en er zijn nog meer films waar íe érg goed in is.
Snatch schijnt heel goed te zijn (helaas nog niet gezien)
Echter wilde ik wel eens weten hoe snel er in zo'n situatie op me gereageerd zou worden (zeker in zo'n relatief oud topic) op een opmerking die volgens filmliefhebbers niet zouden moeten kunnen. Maar dat is een heel ander topic, wat ik misschien morgen nog start Iets over het verschil tussen de oude garde acteurs in vergelijking tot de nieuwe ofzo
Mel Gibson in van huis uit een shakespeare akteur. Dus onderschat hem niet.
quote:The 13th Floor krijgt echt een tien , als je de matrix een 9 geeft
Op 17 augustus 2000 15:27 schreef Knaive het volgende:
The Matrix krijgt van mij een 9
* twi schaamt zich diep, het was echter al 2.00!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |